50.000€ κόστισε στο Δήμο Γλυφάδας η μελέτη της εταιρείας μελετητών ReDePlan AE. με τον κ. Μανώλη Μπαλτά να την παρουσιάζει χτές βράδυ στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Η μελέτη κατέληξε στην επιλογή 3 περιοχών για την κατασκευή νέων χώρων στάθμευσης με 1.050 νέες θέσεις parking, μέθοδο χρηματοδότησης τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα και προϋπολογισμό 17.000.000€ .
Οι χώροι που κατέληξε η μελέτη είναι οι εξής:
Α) Πλατεία Νυμφών, υπόγειο parking Β) Άλσους και Ζέρβα, υπόγειο parking Γ) Λαμπράκη, υπαίθριο parking.
Το σχέδιο ψηφίστηκε σχεδόν ομόφωνα με εξαίρεση τις αριστερές παρατάξεις που δεν υποστηρίζουν τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
Το σχέδιο ψηφίστηκε σχεδόν ομόφωνα με εξαίρεση τις αριστερές παρατάξεις που δεν υποστηρίζουν τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 'ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ' για τα Parking.
Μετά το τέλος της παρουσίασης, της μελέτης, από τον κύριο Μπαλτά το λόγο πήρε ο κ.Βαρβιτσιώτης όπου επεσήμανε ότι στη μελέτη δεν υπάρχει σχέδιο για την ελεγχόμενη στάθμευση, δεν υπάρχει γεωλογική και περιβαλλοντική μελέτη και έχει εξεταστεί μόνο ο βαθμός εναλλαγής αυτοκινήτων 2 με αποτέλεσμα να είναι πολύ ακριβό το αντίτιμο στάθμευσης 5€ την πρώτη ώρα και 1,5€ για την κάθε επόμενη ώρα, επεσήμανε επίσης ότι η τιμή θα πρέπει να είναι ανταγωνιστική διότι σε 5 χρόνια θα δημιουργηθούν στο Ελληνικό, σύμφωνα με το πρόγραμμα της κυβέρνησης Παπανδρέου, τεράστια Εμπορικά κέντρα όπου το parking θα είναι δωρεάν και πρέπει να προστατευτούν οι έμποροι της Γλυφάδας ώστε να μην μετακινηθεί η ΑΓΟΡΑ εκτός πόλης μας. Τελειώνοντας ο κ.Βαρβιτσιώτης παρέδωσε στον κ.Μπαλτά το πρόγραμμα της παράταξής του ‘ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ’ επισημαίνοντας ότι η μελέτη κατέληξε ακριβώς στην ίδια επιλογή χώρων στάθμευσης και στη ίδια μέθοδο χρηματοδότησης.
Ο κ.Μπαλτάς του απάντησε ότι πολλές φορές το τεχνικό καταλήγει στο φυσικό.
Η κ.Λυγνού επικεφαλής των ‘Οριζόντων’ ρώτησε τον κ.Μπαλτά
Πόσες επιπλέον θέσεις θα προκύψουν από την κατασκευή του έργου
Η κ.Μπίλια από τους ‘Ορίζοντες’ ρώτησε τον κ.Μπαλτά
Αν στο κόστος των 15.000€ ανά θέση αλλά είναι υπολογισμένο το κόστος για εδαφικές μελέτες.
Ο κ.Τσακίρης από τη ‘Δυνατή Γλυφάδα’ ρώτησε τον κ.Μπαλτά
Αν ο δήμος έχει τη δυνατότητα με ίδια κεφάλαια να αναπτύξει το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης
Ενώ ο κ.Λανδράκης έδωσε συγχαρητήρια στον κ.Μπαλτά και επανέλαβε την πρόταση του κ.Βαρβιτσιώτη συμφωνώντας μαζί του.
Πόσες επιπλέον θέσεις θα προκύψουν από την κατασκευή του έργου
Η κ.Μπίλια από τους ‘Ορίζοντες’ ρώτησε τον κ.Μπαλτά
Αν στο κόστος των 15.000€ ανά θέση αλλά είναι υπολογισμένο το κόστος για εδαφικές μελέτες.
Ο κ.Τσακίρης από τη ‘Δυνατή Γλυφάδα’ ρώτησε τον κ.Μπαλτά
Αν ο δήμος έχει τη δυνατότητα με ίδια κεφάλαια να αναπτύξει το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης
Ενώ ο κ.Λανδράκης έδωσε συγχαρητήρια στον κ.Μπαλτά και επανέλαβε την πρόταση του κ.Βαρβιτσιώτη συμφωνώντας μαζί του.
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!! Έυχομαστε όλοι το καλύτερο για την πόλη μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι εξαιρετικά σπάνιο στα δημοτικά δρώμενα το γεγονός ότι η πλειοψηφεία υιοθέτησε προγραμματική θέση της μείζωνος αντιπολίτευσης.πρόκειται για πολιτική νίκη Βαρβιτσιώτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάκα μας κάνετε, η μελέτη είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη δημοτική αρχή και ήταν σχεδόν ολοκληρωμένη πριν καν γραφτεί το πρόγραμμα του κ. Βαρβιτσιώτη. Πως λοιπόν γίνεται να κατέληξε η δημοτική αρχή σε ένα πρόγραμμα που δεν είχε γραφτεί καν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην προσπαθείτε να κάνετε φθηνή πολιτική παραβιάζοντας ανοιχτές θύρες
Στο πρόγραμμα της 'Δυνατής Γλυφάδας' δεν υπήρχε καν ειδική πρόβλεψη για χώρους στάθμευσης. Στο πρόγραμμα του ΄Μαζί για τη Γλυφάδα' υπάρχουν τυπωμένα ακριβώς οι χώροι και ο τρόπος χρηματοδότησης. Εγώ το βλέπω πολύ θετικά που τελικά ο Δήμαρχος αποφάσισε να προχωρήσει και στη τελική είναι καλό για τη Γλυφάδα μας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πιο σύντομο ανέκδοτο " Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή"
ΑπάντησηΔιαγραφήtwo thumbs up for Takis
ΑπάντησηΔιαγραφή