Με νίκη ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της την νέα χρονιά η ανδρική μας ομάδα. Νίκησε εκτός έδρας τον Απολλώνιο με σκορ 3-1 (23-25,26-24,25-15,25-23)
Ήταν η τρίτη νίκη σε πέντε αγώνες για την ομάδα μας η οποία βρίσκεται στην 5η θέση έχοντας ένα αγώνα λιγότερο και έχοντας κάνει το ρεπό της.
Επόμενος αγώνας είναι το Σάββατο με τον Έσπερο (εξ αναβολής).
Ήταν η τρίτη νίκη σε πέντε αγώνες για την ομάδα μας η οποία βρίσκεται στην 5η θέση έχοντας ένα αγώνα λιγότερο και έχοντας κάνει το ρεπό της.
Επόμενος αγώνας είναι το Σάββατο με τον Έσπερο (εξ αναβολής).
