"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ. ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ. ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΑΕ ΚΒΟΝΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Α.Σ. ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ  ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ
Η Ομοσπονδία ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ  έκοψε την πίτα του και  βράβευσε στο κλειστό γήπεδο Αχαρνών τους διακριθέντες αθλητές του 2011, μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα που δημιουργήθηκε από γονείς, αθλητές, φορείς. Ο κόσμος που γέμισε τον χώρο,  χειροκρότησε  τους  αθλητές βλέποντας από βίντεο τις καλύτερες στιγμές τους και πολύ περισσότερο κατά την βράβευση τους. 
 Ο Λεωνίδας Γιαννάκης  και ο Χρήστος Τσολάκος, Κυπελλούχοι Ελλάδος του Α.Σ. Πρωταθλητών Γλυφάδας, παιδιά της πόλης μας, χειροκροτήθηκαν πολύ, μα πιο πολύ από τους πολλούς Γλυφαδιώτες που παρευρέθηκαν  σε αυτή την εκδήλωση.
Ο σύλλογος ευχαριστεί τους γονείς , τους αθλητές  και  εύχεται οι διακρίσεις σε όλους τους τομείς για το νέο έτος να είναι μεγαλύτερες  , σημαντικές και ωραίες.

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ. ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ


Ο Αθλητικός Σύλλογος Πρωταθλητών Γλυφάδας έκοψε την πίτα του μέσα σε ένα ευχάριστο και θερμό περιβάλλον στο κινηματοθέατρο « Μελίνα Μερκούρη». Αθλητές, γονείς, προσκεκλημένοι γέμισαν την αίθουσα, παρακολούθησαν τις δραστηριότητες του συλλόγου, χειροκρότησαν τους καλύτερους αθλητές κατά την βράβευσή τους.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος της πόλης μας κ. Κόκκορης η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Σάκκου Άννα, ο Αντιδήμαρχος κ. Βίκλας, ο αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Αγγελόπουλος, οι δημοτικοί σύμβουλοι, Τσακίρης Δημήτρης, Άντζελα καρατσιόλη, Μπενέτος Φώτης, Γεωργούλας Στάθης, Μαυρακάκη Ελένη, Δήμου Σπύρος και εκπρόσωποι φορέων.
Ο σύλλογος μας ευχαρίστησε τον δήμαρχο για την συμπαράσταση του και το ενδιαφέρον του για τις δραστηριότητές μας. Χαιρετισμούς και ευχές έστειλε και ο βουλευτής κ. Βαρβιτσιώτης Μιλτιάδης.
Την πίτα μας ευλόγησε και έκοψε ο πάτερ Ανδρέας.
Ο Σύλλογος μας ευχαριστεί τους αθλητές, τους γονείς και όλους τους προσκεκλημένους του Δήμου Γλυφάδας.

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία αγάπη και ευτυχία.