"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΣΤΙΒΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΣΤΙΒΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

            
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
     ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ  ΤΟ  ΠΡΩΪ  9.00 ΕΩΣ 11.00
  ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ  ΓΛΥΦΑΔΑΣ,  ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ  ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤIΚΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ    

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Ο ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΣΤΙΒΟΣ

Ο  ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ  ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΣΤΙΒΟΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΣΤΙΒΟΥ
ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

Τέσσερις (4) αθλήτριες του συλλόγου μας προκρίθηκαν από τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα των κατηγοριών τους στα παρακάτω αγωνίσματα με την Εθνική Ελλάδος. Στους Βαλκανικούς αγώνες στίβου, νεανίδων στην Τουρκία και στην Διεθνή συνάντηση Παίδων-Κορασίδων(Ελλάς-Κύπρος) στα Γιαννιτσά. 


  1. ΚΑΤΣΟΥΛΑ ΑΛΕΞΙΑ           100Μ
  2. ΖΥΓΟΡΗ ΛΙΑ                     4Χ400Μ  
  3. ΦΩΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ              3000Μ   
  4. ΜΑΣΩΝΟΥ ΑΝΑΜΠΕΛ       400Μ




Ο  ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΧΑΝΤΖΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ Ο ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΣΤΙΒΟΣ

  
ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ  ΑΘΛΗΤΕΣ  ΣΤΑ ΜΠΙΖΑΝΕΙΑ 2011

Ο σύλλογος μας συμμετείχε με (46) αθλητές και αθλήτριες στην Καλλιθέα  Αττικής το Σάββατο 11 Ιουνίου 2011  με την επωνυμία (ΜΠΙΖΑΝΕΙΑ 2011). 

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΙΒΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ


Ο Γυμναστικός Σύλλογος Γλυφάδας με τον Αθλητικό Οργανισμό του
Δήμου Γλυφάδας και την Ε. Α. Σ. Πειραιά  διοργάνωσαν  ημερίδα στίβου στο           6ο Δημοτικό Στάδιο Ζέρβα-Άλσους και Τατακη
ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ   ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΠΑΙΔΙΑ
1.   Αθλητές Στίβου με Αναπηρία του Δήμου Γλυφάδας
2.   Ακαδημιες  Στίβου του
ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ - Γ. Σ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ - Γ. Σ. ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
 ΑΟΠ ΦΑΛΗΡΟΥ – ΣΕΔΑΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Γ Σ ΚΟΡΩΠΙΟΥ             την Δευτερα 6  Ιουνίου 2011 

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Ο ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΣΤΙΒΟΣ, 3ος ΣΤΟ ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΠΑ-ΠΚΑ


Ο  Σύλλογος μας τη Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Απριλίου 2011 συμμετείχε στο διασυλλογικό πρωτάθλημα Παμπαίδων 
Α – Παγκορασίδων  Α
(ηληκίες 1996-1997) που έγινε στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά.