Σε τραγωδία κατέληξε μια απλή νυχτερινή έξοδος ενός 22χρονου νεαρού στα Γιάννενα. Ο 22χρονος πριν από έξι μέρες βγήκε με την παρέα του να διασκεδάσει και κατανάλωσε αλκοόλ. Βγαίνοντας έξω από το μαγαζί, ζαλίστηκε και έχασε τις αισθήσεις του, ενώ οι φίλοι του τον μετέφεραν εγκαίρως στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων όπου νοσηλεύεται μέχρι και σήμερα σε κώμα.
Ο 22χρονος, που είναι σε κρίσιμη κατάσταση, πάσχει από σοβαρή υποξαιμική εγκεφαλοπάθεια, ενώ οι γιατροί διερευνούν το ενδεχόμενο η νόσος να οφείλεται σε κατανάλωση νοθευμένου αλκοόλ.
