"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μετρό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μετρό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Επέκταση Γραμμής 2 προς ΕΛΛΗΝΙΚΟ - Σταθμός ΑΛΙΜΟΣ Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης

Οι ακόλουθες προσωρινές ρυθμίσεις είναι αναγκαίες για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος του σταθμού ΑΛΙΜΟΣ και υπολογίζεται να διαρκέσουν από τις 28 Μαρτίου έως τα τέλη Απριλίου 2011 Περιορισμός των λωρίδων της Λ. Βουλιαγμένης (ρεύμα κυκλοφορίας προς Γλυφάδα) από τρεις σε δύο, σε απόσταση 60 μέτρων μετά τον σηματοδοτούμενο κόμβο με τις οδούς Θεσσαλίας – Παπαναστασίου και σε μήκος 200μ.

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

"Eγκλωβισμένοι" από την SIEMENS οι νέοι σταθμοί Μετρό

 Α. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΕΛΛΗΝΙΚΟ
 Β. ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
 Γ. ΑΙΓΑΛΕΩ-ΧΑΙΔΑΡΙ

πηγή   http://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=1&artid=1506

Όσο περνά ο καιρός τόσο πιο πιθανό είναι να δούμε τις 3 επεκτάσεις της Αττικό Μετρό να λειτουργούν το 2012. Το πρόβλημα που υπάρχει από τον Ιούνιο του 2009 δεν έχει λυθεί ακόμα και κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει με σιγουριά πότε το έργο της σηματοδότησης που έχει αναλάβει η Siemens θα ξεκινήσει.