"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οδυσσεας Γλυφαδας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οδυσσεας Γλυφαδας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Οδυσσεας Γλυφαδας


Οδυσσεας Γλυφαδας19 Φεβρουάριος 12:23 μ.μ.

ΙΣΟΠΑΛΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ :
ΜΕ ΣΚΟΡ 2-2 ΕΛΗΞΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ .ΤΟ ΣΚΟΡ ΑΝΟΙΞΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΤΟ 6΄ Η ΚΟΣΣΟΒΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑΙΑ ΣΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΦΩΤΗ .Ο ΒΟΛΟΣ ΙΣΟΦΑΡΙΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΚΟΡΝΕΡ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΠΛΑΣΕ ΤΗΣ ΤΣΙΡΔΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΑΛ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑΙΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ .ΤΟ 2-2 ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΤΣΑΙΤΗ ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΦΑΟΥΛ ΣΤΟ 65΄ .Η ΙΔΙΑ ΠΑΙΚΤΡΙΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΤΥΠΗΜΑ ΦΑΟ...ΥΛ ΕΙΧΕ ΔΟΚΑΡΙ ΣΤΟ 72΄.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΙΧΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΗ ΜΟΣΧΟΦΙΔΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΣΕ ΚΕΝΗ ΕΣΤΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΝΤΖΑΝΗ ,ΕΝΩ ΣΤΟ 92΄ Η ΜΑΚΡΗ ΠΛΑΣΑΡΕ ΣΕ ΚΕΝΗ ΕΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΜΠΑΛΑ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΙΣ ΑΟΥΤ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΘΕΤΟ ΔΟΚΑΡΙ.
ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΡ ΑΔΙΚΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ .ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ .ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ Β ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ .ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ .ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ Η ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΚΑ ΠΟΘ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ Β ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ ΕΠΕΖΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΛΕΤΙΔΟΥ ,ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΑΥΡΙΟ .
ΣΤΟ 90΄ΔΕΧΤΗΚΕ ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΡΤΑ Η ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩΝΤΑΣ 4 ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΗΣΣΕΣ.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΡΙΣΣΑ.ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ ΜΑΚΡΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΕ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ,ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΨΟΓΕΣ 50-50 .ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΕΛΕΤΙΔΟΥ,ΦΩΤΗ,ΔΟΥΚΑ ,ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ,ΝΤΟΥΣΚΑ,ΚΑΛΛΙΣΤΗ (45΄ΓΑΡΓΑΡΕΤΑ),ΚΑΚΑΜΠΟΥΚΗ,ΚΑΤΣΑΙΤΗ.ΜΟΣΧΟΦΙΔΟΥ,ΝΤΖΑΝΗ,ΚΟΣΣΟΒΑ ( 80΄ΜΑΚΡΗ)

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Οδυσσέας Γλυφάδας, Τραγικές οι συνθήκες για τους Αθλητές στο γήπεδο της Γλυφάδας

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ κ. Κ ΚΟΚΟΡΗ:

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΦΑΞ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ << ΕΡΓΟΤΕΛΗ >> ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ .
ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ <<ΚΑΒΑΛΑ >> ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ .
ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ: ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΝΤΟΥΖ ,ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ 2.000 € .
ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ κε ΔΗΜΑΡΧΕ ?ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ?
http://www.facebook.com/caroline.cprive#!/profile.php?id=100002138053009