"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ (ΚΕΝΤΡΟΥ)

Απόψε, στις 21:00 η δημ. το. ΝΔ  (Κέντρου) πραγματοποιεί τον ετήσιο αποκριάτικο χορό της στο κέντρο διασκέδασης "Black Stone" στο οποίο τραγουδά η πρόεδρος του δημοτικού Ωδείου, Μπέσσυ Αργυράκη


Όσοι πιστοί -μασκαράδες και μη- προσέλθετε!
Black Stone: Ελ. Βενιζέλου 56 Γλυφάδα

210-9605100


Ε ΟΧΙ και να μας πούνε π.....τ@.....ς

Του Δημήτρη Σιάχου ( http://siachos.blogspot.com/2011/02/blog-post_15.html )

Σε μια κωμόπολη της Ελλάδος, ένας τύπος ψιλομάγκας το έπαιζε πονηρός και καμάρωνε για την καταγωγή του.
Μια μέρα εμφανίστηκε στην Κωμόπολη ένας άλλος τύπος αρκετά κυριλέ αλλά με στυλ νταβατζή. Πάει στον ντόπιο και του λέει κάτι πρέπει να γίνει καθώς ο παππούς του ντόπιου χρώσταγε στον δικό του τον παππού πριν από πολλά χρόνια και τώρα τα χρωστούμενα έχουν μεγαλώσει καθώς τοκίζονταν κάθε χρόνο.

Ο καιρός σήμερα στη Γλυφάδα

ΜΙΑ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.
Πρόβλεψη Νοτίων Προαστείων Αττικής

Αραιή συννεφιά με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται από τους 12 °C  το πρωί ως τους 8 °C   το απόγευμα . Ενδέχεται το απόγευμα να βρέξει. Οι άνεμοι ΒΑ με ένταση 3μποφώρ και υγρασία 60%. Ορατότητα 15 χλμ.

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

  
Να σας πω πως αυξήθηκε το κόστος; Ας πάρουμε μία εταιρεία μόνο, την ΕΘΕΛ. Στο «όργιο» της σπατάλης, στο «όργιο» της κακοδιαχείρισης το οποίο συντελέστηκε επί δικών σας κυβερνήσεων. Μην ξεχνάτε ότι η ΕΘΕΛ είναι μία εταιρεία που συνεστήθη το 1994 όταν «επανακρατικοποιήσατε» τα λεωφορεία και μέσα σε μία δεκαετία, από το 1994 έως το 2004, είχε συνολικά ελλείμματα και ζημίες ένα δισεκατομμύριο ευρώ. «Έτρεχε» δηλαδή με ημερήσιο έλλειμμα 300.000 ευρώ. Θα σας πω εγώ χαρακτηριστικά γιατί «έτρεχε». Παραθέτω τα τιμολόγια.  

Έργα και ημέρες του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις αστικές συγκοινωνίες.

Μια αποκαλυπτική παρέμβαση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στην Ολομέλεια της Βουλής .

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: Ευχαριστώ, κυρία Πρόεδρε.
Εδώ και δύο μήνες ζούμε στην Αθήνα μια απίστευτη ταλαιπωρία. Καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά οι εργαζόμενοι είναι αδύνατον να πάνε στις δουλειές τους. Το κέντρο της Αθήνας είναι αποκλεισμένο και τα προβλήματα στην οικονομική ζωή του τόπου είναι τεράστια. Είναι τόσο μεγάλα, ώστε δεν αντιλαμβάνεται η ίδια η Κυβέρνηση ότι τα προβλήματα που δημιουργεί αυτό το σχέδιο νόμου σε σχέση μ’ αυτά που επιλύει είναι δυσανάλογα. Το κόστος είναι δυσανάλογο. Διότι τι επιλύεται με το νομοσχέδιο αυτό;
Με ρωτάνε διάφοροι συνάδελφοι και φίλοι «μα, είστε υπέρ των αποκρατικοποιήσεων στις αστικές συγκοινωνίες;». Βεβαίως, είμαστε. Όμως, αυτό είναι αποκρατικοποίηση; Αυτό δεν είναι αποκρατικοποίηση. Αυτό δεν περιλαμβάνεται σε κανένα σχέδιο αποκρατικοποιήσεων. Αυτό είναι μία αναδιάρθρωση ενός κακού συστήματος, χωρίς καμιά εγγύηση ότι αυτό το σύστημα θα βελτιωθεί. Διότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση για το τι θα συμβεί αν ξεφύγουν οι σπάταλες, οι κακές διοικήσεις -και έχετε ιστορία κακών διοικήσεων σαν ΠΑΣΟΚ, όσον αφορά τις αστικές συγκοινωνίες- από το όριο του 40%. 

«Ο λόγος του βασιλιά» σάρωσε και τα Bafta

«Ο λόγος του βασιλιά» με τον Κόλιν Φερθ στο ρόλο του ψευδού βασιλιά Γεώργιου του VI αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής των βρετανικών βραβείων Bafta, κερδίζοντας συνολικά 7.


Το "King's Speech" κέρδισε το βραβείο της καλύτερης ταινίας, με τον Κόλιν Φέρθ να παίρνει το βραβείο καλύτερου ηθοποιού και την συμπρωταγωνίστρια και σύζυγό του στη μεγάλη οθόνη να κερδίζει το βραβείο του καλύτερου δεύτερου γυναικείου ρόλου.
Το βραβείο β' ανδρικού ρόλου απέσπασε και ο ηθοποιός Τζέφρι Ρας που υποδύεται τον λογοθεραπευτή του Γεώργιου του VI. Στον "Λόγο του βασιλιά" απονεμήθηκαν, μεταξύ άλλων, και τα βραβεία καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου και καλύτερης βρετανικής ταινίας.
Η ταινία για το Facebook, το "Social Network" του Ντέιβιντ Φίντσερ κέρδισε το βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας.
Το βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου απέσπασε η Νάταλι Πόρτμαν για το ρόλο της μπαλαρίνας στο Black Swan.

Πηγή: www.enet.gr


Παντρεύτηκε ο Νίκος Λεβετσοβίτης Ευχόμαστε όλες οι ημέρες της ζωής σας να είναι γεμάτες με αγάπη και όλα τα όνειρά σας να πραγματοποιηθούν!

Ο Νίκος απο τα βασικά στελέχη της παράταξης 'Μαζί για τη Γλυφάδα"  παντρεύτηκε χτες ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου σε κλειστό πολιτικό  γάμο την εκλεκτή της καρδιάς του Ιωάννα Αλεφάντου.
Την εντυπωσιακή πρόταση γάμου την είχε κάνει στην αγαπημένη του παραμονή πρωτοχρονιάς και επι σκηνής στο κέντρο που εφανίζεται η φίλη του Μπέσσυ Αργυράκη.
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ 
Δεν υπάρχει κάτι στη ζωή που να είναι έστω και κατά το ήμισυ τόσο γλυκό, όσο το νέο όνειρο της αγάπης. (Thomas Moore)

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

"Ελληνικο" ΕΡΩΤΗΣΗ – ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ του βουλευτή κ.Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη

ΕΡΩΤΗΣΗ – ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ του βουλευτή κ.Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη
Προς τους Υπουργούς Επικρατείας, & Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής

Θέμα: Το Κατάρ θα αποφασίσει για το σχέδιο αξιοποίησης του Ελληνικού


 Σύμφωνα με τις επίσημες κυβερνητικές ανακοινώσεις την Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου ο Πρωθυπουργός συναντήθηκε με τον Ισπανό αρχιτέκτονα Χοσέ Αθιμπίγιο ο οποίος του παρέδωσε το «αναπτυξιακό σχέδιο για το Ελληνικό». Σχετικά δημοσιεύματα, ανέφεραν ότι τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαβουλεύσεις μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων και του αρχιτέκτονα για τα «καυτά σημεία» του πλάνου, προκειμένου αυτό να παρουσιαστεί στις 22 Φεβρουαρίου στους Καταρινούς στο πλαίσιο της προώθησης του μνημονίου που υπεγράφη στη Νέα Υόρκη.

Πως θα ήθελε να γιορτάσει το κάθε Ζώδιο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

 ΚΡΙΟΣ
21 Μαρτίου – 20 Απριλίου

«Προετοίμασε εκπλήξεις»
Του Αγίου Βαλεντίνου θα γιορτάσεις τον έρωτα με ένα παρορμητικό και αυθόρμητο Κριαράκι; Τότε θα πρέπει η βραδιά που θα ετοιμάσεις να είναι γεμάτη εκπλήξεις, που του αρέσουν πάρα πολύ! Μην του ανακοινώσεις τα σχέδιά σου για την βραδιά των... ερωτευμένων, άφησέ τον να αναρωτιέται και να υποθέτει ποια θα είναι τα σχέδιά σου, για να του κινήσεις την περιέργεια! Άφησε να εννοηθεί ότι έχεις ξεχάσει ότι γιορτάζετε, αγόραέε του το δώρο που τόσο πολύ περιμένει και κάνε τις ακόλουθες κινήσεις για το βράδυ σας: 

Η ιστορία της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου

«from your Valentine»
 Το 270 μ.Χ  υπήρχε ένας παπάς σε μια εκκλησία κοντά στη Ρώμη, που ονομάζονταν Άγιος Βαλεντίνος. Εκείνη την εποχή, η Ρώμη ήταν κάτω από την διακυβέρνηση του αυτοκράτορα Κλαύδιου II. Δεδομένου ότι ήταν μια μεγάλη αυτοκρατορία και υπήρχαν πολλοί πόλεμοι εκείνη την εποχή, χρειάζονταν περισσότεροι στρατιώτες προκειμένου να την προστατεύσουν από τους εχθρούς.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

ΝΙΚΗ ΤΙΤΛΟΥ ΣΤΟ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ- ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ

Του Μιχάλη Παπαχριστόπουλου
Το πανέμορφο γκολ του Νταβίντ Φουστέρ στο 75ο λεπτο της αναμέτρησης Άρη-ΟΣΦΠ στο Κλεάνθης Βικελίδης φέρνει τον Ολυμπιακό ακόμα πιο κοντά στον τίτλο.Οι ερυθρόλευκοι έδειξαν και χθές ότι είναι με διαφορά η καλύτερη ομάδα του φετινού πρωταθλήματος.Αν και ο Άρης μπήκε δυνατά και προηγήθηκε στο 17΄ με το γκολ του Νέτο, οι κόκκινοι ανέβασαν στροφές, πήραν την κατοχή έβγαλαν την ποιότητά τους και αφού ισοφάρισαν με τον Τζιμπούρ στο 39' κατάφεραν να πάρουν το νtέρμπι με το καταπληκτικό γκολ του Φουστέρ στο 75΄.

Hangover ΤΕΛΟΣ

Η Επόμενη Μέρα της Μπαρότσαρκας

Παναγιώτης Γαβριήλογλου

(πηγή:http://www.menshealth.gr/health.tributes.6.8020.html)










Μεγάλη νύχτα; Για να είναι μεγάλη και η μέρα χωρίς παρενέργειες από το αλκοόλ, ακολούθησε το πρόγραμμα του MH και ξεπέρνα το hangover σε 60 λεπτά.

13.00
Καλημέρα

13.01-13.10
Φάε Εξυπνα
«Η συχνή κατανάλωση υγρών και λαχανικών αναπληρώνει τις θρεπτικές ουσίες που έχεις ανάγκη» λέει η Catherine Collins, επικεφαλής του Διαιτολογικού Τμήματος στο νοσοκομείο St. George του Λονδίνου. «Ο χυμός από κόκκινο γκρέιπφρουτ ενεργοποιεί τα ένζυμα του συκωτιού σου, για να επιταχύνεις το μεταβολισμό των τοξινών».

«Μετά από αυτό φάε δύο καρότα» λέει η Collins. Το ρετινοϊκό οξύ που περιέχουν βοηθά τα «καπνισμένα» πνευμόνια σου να προσλάβουν οξυγόνο, ώστε να πάρει ο οργανισμός σου δυνάμεις και να αποβάλει το αλκοόλ, σύμφωνα με το επιστημονικό έντυπο European Respiration Journal. Πάρε μία κάψουλα Neurozan (με σήμα τον εγκέφαλο) που αποδεδειγμένα σε βοηθά να έχεις καλή λειτουργία του εγκεφάλου ακόμα κι αν κοιμήθηκες ελάχιστα.

13.11-13.20
Βγες Εξω

Εκτός του ότι ανοίγουν τα μάτια σου και φεύγει η γκριμάτσα της αηδίας από το πρόσωπό σου «με ένα 10λεπτο ζωηρό περπάτημα ανοίγουν οι αεροφόρες οδοί σου και γίνεται στο σύστημά σου ανεφοδιασμός θρεπτικών ουσιών» λέει το αγγλικό ινστιτούτο των σπορ Ally McDonald.
«Επικεντρώσου στη σωστή στάση του σώματός σου (φαντάσου ότι μία κλωστή σηκώνει το κεφάλι σου προς τα πάνω) και στην αναπνοή σου και μέτρα μέχρι το τρία σε κάθε εισπνοή κι εκπνοή.

13.21-13.40
Κατέβα το βουνό

Ερευνα του πανεπιστημίου Dublin City δείχνει ότι με τα ελλειπτικά μηχανήματα (σαν να κάνεις σκι) καις σχεδόν τις ίδιες θερμίδες που θα έκαιγες και στο διάδρομο, αλλά είναι πιο εύκολο να βγάλεις ένα πρόγραμμα 20 λεπτών. Αυτό θα σε βοηθήσει να επεξεργαστείς τις τοξίνες πιο γρήγορα και να κάψεις μερικές από τις απερίσκεπτες θερμίδες που πήρες τρώγοντας «βρώμικο» μετά το κλαμπ. «Επίσης, είναι γυμναστική χωρίς πολλούς κραδασμούς, άρα και πιο φιλική προς το στομάχι σου» λέει ο Jonathan Lewis, προσωπικός γυμναστής.

13.41-13.55
Ανεφοδιασμός

Φάε μπανάνες και φιστικοβούτυρο με μαύρο ψωμί. «Μην παρασυρθείς και καταναλώσεις ζάχαρη: σε λίγες ώρες θα αισθάνεσαι χειρότερα» προειδοποιεί η διατροφολόγος Penny Hunking. «Εχεις ανάγκη από πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και ακόρεστα λίπη κι όλα αυτά τα θες σε ισορροπία». Το φιστικοβούτυρο τα περιέχει όλα αυτά σε τέλεια αναλογία (40%-30%-30%). Οι μπανάνες αφομοιώνονται πολύ εύκολα και ανεφοδιάζουν το στοκ από εξαντλημένες από το αλκοόλ βιταμίνες Β.

Φάε το σαντουιτσάκι και πιες ημιαποβουτηρωμένο γάλα. Επιστήμονες στο πανεπιστήμιο Στάνφορντ στις ΗΠΑ βρήκαν ότι το ασβέστιο προσδένεται στα αργοκίνητα κορεσμένα λίπη και τα αποβάλλει από τον οργανισμό. Καλά νέα για να διώξεις την μπύρα που έχει μείνει μες στο στομάχι σου. Κακά νέα για όποιον μένει μαζί σου.

13.56-13.59
Ανοιξε τα μάτια

«Αν τα μάτια σου συνεχίζουν να είναι κόκκινα, χρησιμοποίησε σταγόνες που περιέχουν ναφαζολίνη, που προκαλεί αγγειοσυστολή και κάνει τα μάτια σου να γίνουν πιο άσπρα» λέει ο οφθαλμίατρος David Cartwright. Αν εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα, άνοιξε μία μπύρα που περιέχει τζίντζερ. «Το τζίντζερ θα βοηθήσει το στομάχι σου να ηρεμήσει και θα σε συνεφέρει από τη ναυτία» λέει η Hunking.

14.00
Τώρα μπορείς να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Πόσο σε πιάνει το αλκοόλ;
Δεν γεννηθήκαμε όλοι ίδιοι. Οταν οι γιατροί μας γύρισαν ανάποδα και μας χτύπησαν για να αρχίσουμε να αναπνέουμε και μας έδωσαν στις μαμάδες μας, ήδη οι διαφορές μεταξύ μας ήταν τεράστιες. Μάτια, μύτες, αυτιά, σωματική και πνευματική δύναμη, αν θα μας αρέσουν οι μπάμιες ή όχι. Κάποια από αυτά τα χαρακτηριστικά επηρεάζουν και την ανεκτικότητά σου στο αλκοόλ. Το πρώτο είναι ο Δείκτης Μάζας του Σώματός σου, που είναι η σχέση του βάρους με το ύψος σου. Οσο πιο μεγάλο Δείκτη Μάζας Σώματος έχεις, δηλαδή όσο πιο πολύ λίπος έχεις, τόσο πιο αργά αφομοιώνεται το οινόπνευμα από το σώμα σου. Ο δεύτερος παράγοντας που επηρεάζει το αν θα ξυπνήσεις σε ένα υποκατάστημα της κόλασης το επόμενο πρωί είναι ο πρότερος έντιμος βίος σου. Οσο πιο στενή και τακτική είναι η σχέση σου με το νερό της φωτιάς τόσο καλύτερα θα ελέγξεις τις επιπτώσεις του και τόσο καλύτερα θα είσαι το επόμενο πρωί. Αν μέχρι τώρα η μοναδική επαφή σου με το ποτό ήταν ένα ποτηράκι ρετσίνα κάθε Πάσχα με τον παππού και ξαφνικά οι φίλοι σου αποφάσισαν να σε πάνε διακοπές στην Ιο, μάλλον έρχονται δύσκολες ημέρες.

Μην τα μπλέκεις
Σαν τον εξερευνητή που σέρνεται στα βάθη του Αμαζονίου ψάχνοντας να βρει τη θεραπεία του καρκίνου ή το Ιπτάμενο Σμαραγδένιο Φίδι, που μαρτυρίες του υπάρχουν σε όλες τις φυλές της περιοχής, πολλοί κίνδυνοι σε περιμένουν στους λαβύρινθους της νύχτας. Σίγουρα δεν θα βρεις ανακόντες κουλουριασμένες γύρω από τα σκαμπό στην μπάρα ή κυνηγούς κεφαλών στις τουαλέτες. Δώσε προσοχή σε αυτά:

- Αν πίνεις αφρώδη κρασιά, έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεθείς στα χαντάκια πριν από τους υπόλοιπους. Το αλκοόλ μεταβολίζεται πιο γρήγορα και φτάνει στον εγκέφαλο.
- Αν δεν θυμάσαι τι έγινε χθες μετά από εκείνο το αγνώστου ταυτότητας σφηνάκι, τότε μάλλον έπαθες εγκεφαλική δηλητηρίαση κι έστειλες τους νευρώνες σου για reboot.
- Μην πιεις αν παίρνεις αγχολυτικά φάρμακα, ασπιρίνη, καθώς κι άλλα φάρμακα. Αν λαμβάνεις κάποια φαρμακευτική αγωγή, διάβασε τις αντενδείξεις. Αν αμφιβάλλεις, ρώτα το γιατρό σου.
- Αν η κραιπάλη είναι γιγαντιαίου μεγέθους και το αλκοόλ στο αίμα σου ξεπεράσει τα 3 γραμμάρια το λίτρο, κινδυνεύεις να πέσεις σε αιθυλικό κώμα, το οποίο μπορεί να αποβεί ακόμα και θανατηφόρο.
Την επόμενη μέρα μην μπεις στον πειρασμό να ακολουθήσεις τη συμβουλή «πιες λίγο απ' ό,τι ήπιες χθες» γιατί ακόμα κι αν μπορέσεις, απλώς αναβάλλεις τον πόνο.

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Γλυφαδιώτικες προτάσεις για ένα κεφάτο Βράδυ

Σάββατο Βράδυ

                       Σινεμαδάκι και μετά 1-2 ποτά για κους κους 
                  ή Sushi πρώτα και μετά Barotsarka??


                                                                                Φαγητό

-  Sushi Restaurant
 Γρηγ.Λαμπράκη 34
  τηλ: 2109600595


                                                     

                                                                               Cinema
 - Cinepolis Γλυφάδα τηλ 2112112222
  http://www.athinaioncinemas.com/

 - Odeon Γλυφάδα  τηλ. 210 6786000 / 801-11-60000 http://www.athensmagazine.gr/portal/cinema/cinemas/14

                                                                      Ποτό

  The Over Qualified barRestaurant in Glyfada....
   Μεταξά 50
  τηλ 210-8945210






All around Cafe, Bar, Restaurant.
Ζησιμοπούλου 10
Τηλ. 2108980140, Fax: 2108982011

και ..... Liberty, Partners, Pere Ubu

και... φυσικά πριν πάτε για ύπνο ένα καλαμάκι & φρέσκιες πατάτες είναι ότι πρέπει!!! 

ΠΙΑΤΣΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙ
καλαμάκι στα κάρβουνα,
μπιφτέκι μοσχαρίσιο/κοτόπουλο,
φιλετάκια και  φρέσκιες τηγανιτές πατάτες.
Φοίβης 15  τηλ: 2130413159
                   ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!!

ΟΙ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ ΧΡΥΣΗΙΔΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ


ΟΙ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ

ΧΡΥΣΗΙΔΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ 

 Μετά ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ, η Κασσάνδρα και ο Ορέστης ανταμώνουν και πάλι σ’ ένα συγκλονιστικό μυθιστόρημα.
Στην αρχαία Ελλάδα η Αριάδνη έδωσε στον Θησέα το μίτο για να μπορέσει να βγει απ’ το λαβύρινθο και να τη συναντήσει ξανά. Έτσι και οι ψυχές, όταν φύγουν απ’ το γήινο περιβάλλον τους και προτού χαθούν στον συμπαντικό λαβύρινθο, αφήνουν πίσω το νήμα τους για να τις βρουν οι αγγελιαφόροι του πεπρωμένου.
Έτος 2361 μ.Χ. Στον πλανήτη Γη, ύστερα απ’ τη μεγάλη οικολογική καταστροφή, τίποτε πια δεν είναι το ίδιο. Η Άλμπα Βήτα Σμιτς, ανώτερη κυβερνητική υπάλληλος, έχει λάβει εντολή απ’ τον κρατικό υπολογιστή Στερν να προχωρήσει σε σύζευξη με τον Έλφιν Άλφα Κορτς, που ανήκει στην ανώτερη κατηγορία ανθρωποειδών. Ο Έλφιν, ένας σκληροπυρηνικός και φιλόδοξος νομικός σύμβουλος, είναι ο απόλυτος μηδενιστής, χωρίς συναισθήματα, αφού πιστεύει ότι η δύναμη της εξουσίας είναι η απόλυτη ευτυχία. Η Άλμπα θεωρεί τον εαυτό της προνομιούχο. Όλα όμως ανατρέπονται όταν εμφανίζεται στο δρόμο της ο Άντον Δέλτα Κορνέλ, που ανήκει σε κατώτερη κοινωνική κατηγορία. Κοντά του η Άλμπα ανακαλύπτει ότι η ονειρεμένη ζωή που πιστεύει ότι ζει δεν είναι παρά μια φυλακή, κατασκευασμένη απ’ το σύστημα. Και τότε συνειδητοποιεί ότι ο άνδρας αυτός είναι το πεπρωμένο της, από κάποια άλλη ζωή στο πολύ μακρινό παρελθόν, μα η σχέση μαζί του θα θέσει σε συναγερμό το σύστημα ασφαλείας του κράτους. Ωστόσο εκείνη δεν μπορεί να αντισταθεί στο κάλεσμα ενός πρωτόγνωρου συναισθήματος που λέγεται αγάπη…
Η Χρυσηίδα Δημουλίδου κάνει την ανατροπή μ’ ένα ερωτικό μυθιστόρημα που διαδραματίζεται στο μέλλον και δεν αποκλείεται να αποτελεί κάποια, όχι και τόσο μακρινή, πραγματικότητα…

Σήμερα ο τελευταίος αποχαιρετισμός στον Μιλτιάδη Εβερτ

http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=32934 πηγή Αδέσμευτος Τύπος)

 Σήμερα Σάββατο, στις 13:00, στο Α’ Νεκροταφείο θα γίνει η κηδεία του Μιλτιάδη Έβερτ. Από την οικογένειά του απευθύνεται παράκληση, αντί στεφάνων, να κατατεθούν χρήματα σε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Στα γραφεία της Ν.Δ. στη Συγγρού έφτασαν χθες εκατοντάδες συλλυπητήρια τηλεγραφήματα από απλούς πολίτες. Ύστερα από τους Αντώνη Σαμαρά, Ντόρα Μπακογιάννη, Κώστα Καραμανλή και Φίλιππο Πετσάλνικο, που εξέφρασαν τη θλίψη τους για την απώλεια του πρώην προέδρου της Ν.Δ., πολλοί ακόμα εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου δήλωσαν τη συγκίνησή τους για το δυσάρεστο συμβάν:
* Κάρολος Παπούλιας: «Με μεγάλη θλίψη πληροφορήθηκα τον θάνατο του Μιλτιάδη Έβερτ, ενός μαχητικού πολιτικού. Η πορεία του χαρακτηρίστηκε από συνέπεια και αγωνιστικότητα για τις ιδέες και τις αρχές του».

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Όνειρο θερινής νυκτός το Golf για τον Δήμο


του Φώτη Παπαμιχαήλ

 Η Κυβέρνηση φαίνεται αποφασισμένη να προχωρήσει γρήγορα η αξιοποίηση του Ελληνικού. Δεν εξηγείται αλλιώς η κινητικότητα στο θέμα. Μόλις προχτές ήταν στην Αθήνα ο αναμορφωτής της Βαρκελώνης Χοσέ Αθιμπίγιο που είναι ο τεχνικός σύμβουλος της Κυβέρνησης. Από την άλλη έχουμε έναν Δήμαρχο Γλυφάδας στηριγμένο από το ΠΑΣΟΚ που ευθέως κατηγορεί την Κυβέρνηση ως ανίκανη να προχωρήσει γρήγορα το Fast Track (δείτε εδώ την δήλωση του κ. Κόκορη περί ανικανότητας της Κυβέρνησης). Υπάρχει λόγος αυτής της δήλωσης και μάλιστα σοβαρός.

Συνάντηση Κορυφής σε καφέ στη Γούναρη.

Καφεδάκι Δημάρχου στο καφέ  Νέρον με τον κ.Παπαδόπουλο!!!!!





ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΠΑΡΑ ΤΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Του Μιχάλη Παπαχριστόπουλου

 Κι εκεί που ο Ζεσουάλδο Φερέιρα περίμενε τον Ντζιμπρίλ Σισσέ να μπει σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων έτσι ώστε να κλείσει την ενδεκάδα, ένα νέο πρόβλημα προέκυψε.Ο Σωτήρης Νίνης αυτή την φορά επέστρεψε από το φιλικό της Εθνικής με τον Καναδά, με ενόχληση στον αριστερό προσαγωγό. Στο μεταξύ είναι αμφίβολος ακόμα ο Ζαν Αλλέν Μπουμσόνγκ ενώ ο Σίντνευ Γκοβού πρόσφατα υποβλήθηκε σε εγχείρηση στους φρονιμίτες με αποτέλεσμα να είναι εμφανώς καταβεβλημένος.

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Χάος χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο της Γλυφάδας

του Βασίλη Τσατσαράγκου ( http://www.politonkinonia.gr/ )
Σε ένα ιδιαίτερα τεταμένο κλίμα και μετά από παρέμβαση των εργαζομένων, σχετικά με το θέμα της τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, η ένταση συνεχίστηκε με έναν ιδιότυπο διάλογο του προεδρείου το υ Δημοτικού Συμβουλίου με το ακροατήριο – εργαζόμενους στη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου.
Παρά την παρέμβαση του προέδρου της ΠΟΕ-ΕΤΑ, Θ.Μπαλασόπουλου και την παραίνεσή του να προηγείται διάλογος με τους εκπροσώπους των εργαζομένων για τόσο σοβαρά ζητήματα, η προτροπή του αυτή δεν έτυχε της δέουσας σημασίας από το δήμαρχο.
Έτσι, η ένταση συνεχίστηκε με το ακροατήριο. Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου (Α.Σάκκου), με αυστηρή παρατήρησή, κάλεσε τους εργαζόμενους και τους εκπροσώπους τους, να σιωπήσουν ή να αποχωρήσουν από την αίθουσα.
Ο πρόεδρος της ΠΟΕ-ΟΤΑ, Θ.Μπαλασόπουλος, σε έντονο ύφος, ανταπέδωσε τα «πυρά», λέγοντας πως «Και θα μιλάμε, αλλά και θα μας ακούτε». Την παραπάνω φράση, επανέλαβε δύο φορές ο Θ.Μπαλασόπουλος, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος, Κ.Κόκκορης, με οργίλο ύφος του ανταπάντησε «Αυτά να τα ξεχάσετε».

Το Μετρό φτάνει στην Αγία Μαρίνα

( πηγή http://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=21&artid=1198 )

    Μετά από συνεχείς επαφές που είχε ο Δήμαρχος Ηλιούπολης Βασίλης Βαλασόπουλος με τον Πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Χρήστο Τσίτουρα και στελέχη της Εταιρίας, μαζί με τον τεχνικό σύμβουλο του Δήμου και μέλος του Δ.Σ. της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Κίμωνα Παπαγεωργίου, η Δημοτική Αρχή είναι στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει τους πολίτες της Ηλιούπολης, και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Αγίας Μαρίνας, ότι ο κλάδος της νέας γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ προς Βύρωνα – Υμηττό θα έχει ως καταληκτικό σταθμό ένα νέο σταθμό ΜΕΤΡΟ στην Πλατεία Ανεξαρτησίας της Αγίας Μαρίνας. Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές μελέτες του έργου.

Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΥΣ Ο.Τ.Α. ΠΕΜΠΤΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011


Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, μαζί με τους υπαλλήλους στο Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους.
Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο και την Τοπική Αυτοδιοίκηση που από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν στο επίκεντρο των πολιτικών του μνημονίου, είναι και σήμερα αντιμέτωποι με νέα επιδρομή σε βάρος των ασφαλιστικών, μισθολογικών και εργασιακών τους δικαιωμάτων και με νέα κύκλο ιδιωτικοποίησης «κοινωνικών υπηρεσιών» και φορέων.

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Πέθανε ο Μιλτιάδης Έβερτ

( πηγή http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4617456 )

Έφυγε πριν από λίγο από τη ζωή σε ηλικία 72 ετών ο πρώην πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Μιλτιάδης Έβερτ, ο οποίος νοσηλευόταν από τις 6 Ιανουαρίου διασωληνομένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Αθηνών.
    Ο Μιλτιάδης Εβερτ γεννήθηκε στην Αθήνα τις 12 Μαΐου του 1939. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική ήταν οικονομικός και διοικητικός διευθυντής μεγάλων βιομηχανιών και οργανωτής Επιχειρήσεων και Τραπεζών.
Είχε εργαστεί ως οικονομικός σύμβουλος στην Εμπορική Τράπεζα και ως οικονομικός και διοικητικός διευθυντής στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Το 1974 έβαλε για πρώτη φορά υποψηφιότητα και εξελέγη βουλευτής στην Α΄ Αθηνών και δύο χρόνια αργότερα συμμετείχε για πρώτη φορά σε κυβερνητικό σχήμα ως υφυπουργός Οικονομικών.

Το 1977 εξελέγη πρώτος βουλευτής στην Α΄ περιφέρεια της Αθήνας και το 1985 τοποθετήθηκε επικεφαλής της λίστας και επανεξελέγη βουλευτής στην Α΄ Αθηνών.
Το 1986 στις δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου εξελέγη δήμαρχος Αθηναίων.
Στο αξίωμα του δημάρχου παρέμεινε από την 1η Ιανουαρίου 1987 έως τις 3 Μαΐου 1989 οπότε και παραιτήθηκε για να θέσει υποψηφιότητα στις βουλευτικές εκλογές.
Επί της δημαρχείας του δημιουργήθηκε ο «9,84» ο πρώτος δημοτικός ραδιοσταθμός στην Ελλάδα και προχώρησε σε πολλές καινοτομίες και παρεμβάσεις στη διοίκηση, το περιβάλλον, την τέχνη, τον πολιτισμό και την υγεία.
Στις δημοτικές εκλογές της 14ης Οκτωβρίου 1990 συμμετείχε και εξελέγη πρώτος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων με το συνδυασμό «Νέα Αθήνα» του Αντώνη Τρίτση, που υποστηρίχθηκε από τη Νέα Δημοκρατία.
Στην κυβέρνηση Μητσοτάκη διετέλεσε υπουργός Προεδρίας.
Στις 3 Νοεμβρίου 1993, μετά την εκλογική ήττα της ΝΔ και την παραίτηση Μητσοτάκη, εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, λαμβάνοντας 141 ψήφους σε σύνολο 182 εκλεκτόρων. (Ο Ιωάννης Βαρβιτσιώτης έλαβε 37 ψήφους, ενώ 4 εκλέκτορες δεν ψήφισαν κανένα υποψήφιο).

Παρέμεινε πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας μέχρι τις 21 Μαρτίου του 1997 όπου και κατά τη διάρκεία του 4ο Συνεδρίου της Παράταξης εξελέγη Πρόεδρος του Κόμματος ο Κώστας Καραμανλής.

Καταγραφή της βιοποικιλότητας του Υμηττού από τον ΣΠΑΥ

(πηγή http://www.skai.gr/ )
Την έναρξη ενός ερευνητικού έργου που αφορά την καταγραφή της βιοποικιλότητας του Υμηττού με χρήση ακουστικών αισθητήρων, ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος για την Προστασία και την Ανάπλαση του Υμηττού.


Η έρευνα γίνεται σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Κρήτης και το επιστημονικό Ινστιτούτο της Βόννης.

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Η Κασσιανή – Αννίτα Κουτσουβέλη βραβευμένη λογοτέχνης και μητέρα της Αθηνάς Σιούτη έφυγε από κοντά μας .

Αφιερωμένο στην Αθηνούλα μας.....
  Η Κασσιανή – Αννίτα Κουτσουβέλη γεννήθηκε στην Αθήνα. Κατάγονταν από οικογένεια οπλαρχηγών της Μάνης και από τη Ζάκυνθο. Σπούδασε με υποτροφία στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και στη συνέχεια ψυχολογία στο University of Houston. Σπούδασε επίσης κλασικό τραγούδι και νέγρικο χορό.
Στη Νέα Υόρκη συνεργάστηκε αρκετά χρόνια με το Actors Studio στη διδασκαλία θεατρικού ρεπερτορίου Αμερικανών Δραματουργών .
Με την συγγραφή ασχολήθηκε από νεαρή ηλικία και το ταλέντο της επισημάνθηκε από επιφανείς πνευματικούς ανθρώπους. Έχει γράψει δέκα ποιητικές συλλογές, δύο κινηματογραφικές ταινίες : «Το Λεωφορείο της Αγάπης» και «Τελευταίος Ιούλης» και δύο ποιητικά χορογράμματα . Πρωταγωνίστησε στην ταινία αμερικανικής παραγωγής «Το τραγούδι και η σιωπή» που θεωρείται από τις δεκαπέντε καλύτερες του αμερικανικού κινηματογράφου, σύμφωνα με τους New Υοrk Τimes και τη Variety της Ν. Υόρκης. 

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Παρέα Μουσικός σταθμός Τραγούδι της εβδομάδας 104 fm

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ " ΠΑΡΕΑ 104 FM"
Η ΖΩΗ ΤΑ 'ΧΕΙ Μ' ΑΛΛΟΝ
TΡΙΗΜΙΤΟΝΙΟ

Ετήσια Πρόταση της Ινώς Ζαχαροπούλου Πρόγραμμα Δράσης για τον εκπολιτιστικό-εξωραιστικό σύλλογο Ευρυάλης.

 Πρόγραμμα Δράσης 2011          
                                                   
Κατά τη γνώμη μου ο εξωραϊσμός και ο πολιτισμός που είναι και οι στόχοι του σωματείου
θα πρέπει να μείνουν άρρηκτα δεμένοι προκειμένου να εμπνεύσουν τις δράσεις μας.

 Φεβρουάριος
Διοργάνωση παιδικού καρναβαλιού στην πλατεία της Ευρυάλης.
Συνεννόηση με τα σχολεία της γειτονιάς μας( που γειτνιάζουν με την
πλατεία) για οργάνωση κοινών οι παράλληλων δράσεων και έκκληση για
εθελοντές 'σχολικούς τροχονόμους' κατά τη διάρκεια της γιορτής.
Προτείνω συνεργασία με την ομάδα Playroom www.playroom-playroom.blogspot.com  με πείρα στην εμψύχωση παρόμοιων δράσεων.
 Στολισμός της πλατείας της Ευρυάλης και της Ελευθερίου Βενιζέλου.
Εξωραϊστικοί έμμεσοι στόχοι -Προβολή της Πλατείας και της ανάγκης
προστασίας των δρόμων γύρω από τα σχολεία.

Χάθηκε Μαλτεζάκι στο Πανόραμα Βούλας

  
ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΕΜΟ XAΘΗΚΑ ΣΤΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ..ΑΝ ΜΕ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ 6942254200 (ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ ΜΑLTEZE)
ΟΤΑΝ ΧΑΘΗΚΑ ΦΟΡΟΥΣΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΛΟΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΣΙΠΑΚΙ.

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

IUS SANGUINIS, ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ της Κατερίνας Καραβιώτη

    Ο Έλληνας νομοθέτης: «εμερίμνησε να διαφυλάξει την εθνική ομοιογένεια του κράτους, μεταξύ των άλλων, και δια της θεσπίσεως δικαίου ιθαγένειας, του οποίου οι ρυθμίσεις εβασίζοντο, κατ΄ αρχήν, στο σταθερό κριτήριο του «δικαίου του αίματος» (ius sanguinis), δηλαδή την καταγωγή από Έλληνες γονείς».
Οι παραπάνω αράδες αποτελούν άρθρο του Συντάγματος  της Ελλάδας- το αναφέρω προς αποφυγήν δηκτικών σχολίων με σαφές ρατσιστικό και προβοκατόρικο περιεχόμενο.
Τα γεγονότα πλέον είναι σαφή στη χώρα μας κι οι συζητήσεις περί μεταναστευτικών ζητημάτων αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης τόσο στα κανάλια στο δελ τίο των 8 μεταξύ «ειδημόνων» όσο και στο Κυριακάτικο, οικογενειακό τραπέζι μετά τη συζήτηση περί θρησκείας και πολιτικής.  Η ζωή της Αθήνας καθημερινά ζυμώνεται με το νέο πολυφυλετικό μοντέλο διαβίωσης το οποίο επιβάλλεται συνεχόμενα, διαμορφώνοντας καινούριες συνήθειες, καινούριες αντιδράσεις και καινές τάξεις πραγμάτων. «Οι πόλεις έχουν πάψει να είναι γειτονιές.», ακούω συχνά. Πράγματι, η εγκληματικότητα κατά περιοχές γνωρίζει ανεπανάληπτη αύξηση ενώ ταυτόχρονα το βιωτικό επίπεδο των άλλοτε ιστορικών σημείων  της πόλης βλ. Άγιος Παντελεήμων πέφτει ραγδαία προκαλώντας τις αντιδράσεις των κατοίκων, οι οποίοι νιώθουν ξένοι στην πόλη τους. Απόδειξη άλλωστε τα εξαιρετικά υψηλά ποσοστά της ΧΑ στην περιοχή που αν και φονταμενταλιστική οργάνωση είναι φορέας έμπνευσης ασφάλειας, η απουσία της οποίας είναι και το άμεσο πρόβλημα. Οι Έλληνες δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα ξενοφοβικοί, όμως. Οι αντιδράσεις ξεκίνησαν μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Αλβανία σε συνδυασμό με την πτώση της ΕΣΣΔ και το άνοιγμα των ελληνικών συνόρων. Ουσιαστικά , τα μεγάλα μεταναστευτικά κινήματα της δεκαετίας του ’90 προξένησαν την αρνητική αντίδραση των Ελλήνων στους λαούς που αναζητούσαν το «καλύτερο αύριο» και προφανώς όχι αδικαιολόγητα.
Στο σταυροδρόμι των ηπείρων οπού τυχαίνει να βρίσκεται η χώρα μας και δη με τα διπλωματικά δεδομένα της εποχής, η Ελλάδα αποτελεί το προπύργιο και ταυτόχρονα τον ακρογωνιαίο λίθο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανάμεσα σε Ασία και Αφρική. Κοινώς, αποτελεί τον ορίζοντα του δυτικού πολιτισμού και μετουσιώνει την ελπίδα του κάθε αναξιοπαθούντος που προσπαθεί με κίνδυνο της ζωής του να αρχίσει μια νέα ζωή με βασική αρχή το σεβασμό απέναντι στα ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν είναι όμως η χώρα μας αυτή καθ’αυτή ο στόχος. Η Ελλάδα είναι η αρχή.
Βέβαια, αποτελώντας αναπόσπαστο τμήμα της Ευρώπης και η Ελλάδα είναι ένα εθνικό κράτος το οποίο ναι μεν θεσμοθετήθηκε τον 19ο αιώνα, αλλά έχει θέσει το στίγμα της πολιτισμικά και εθνικά χιλιάδες χρόνια πριν. Αυτό ενέχει ήθη, έθιμα, παραδόσεις, γλώσσα,θρησκεία, πνεύμα τα οποία συνθέτουν την ελληνική ταυτότητα. Σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθός της ως χώρα, δίνει μικρά περιθώρια σε νέες ομάδες να αλλοιώσουν-και μάλιστα τόσο ριζοσπαστικά- την ελληνική συνείδηση. Είναι απλό: « ό,τι είναι δικό μου δεν μπορεί να είναι και δικό σου.», με προφανές αποτέλεσμα τις συρράξεις.
Μα σκοπός κανενός όμως δεν είναι η βία. Άρα; Εδώ υπεισέρχεται η ανάγκη για θεσμοθέτηση νομοθετικού πλαισίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Δεν είναι στα άμεσα ενδιαφέροντα μου το αν η λέξη «ποσόστοση» έχει γίνει πλέον φιλοπασοκικό ανέκδοτο, αλλά θεωρώ πως η κατάφορη αδικία σε βάρος της Ελλάδας σε αυτό το επίπεδο οφείλει να σταματήσει. Σύμφωνα με έρευνα πέρσι οι λαθρομετανάστες που πέρασαν τα σύνορα του Έβρου αριθμούσαν περί τις 6000, φέτος ο αριθμός έχει αναρριχηθεί σε πάνω από 31.200 (!!!!!!) λαθρομετανάστες.
Ας μου επιτραπεί λοιπόν η άκομψη, λαϊκή φράση: «Πού θα τους βάλουμε όλους αυτούς;»
Η γκετοποίηση όπως απεδείκνυαν τα καθημερινά επεισόδια κάτω από την Ομόνοια όπου ελάμβαναν χώρα εμφύλιες, αφρικανικές σφαγές –ΜΕ σπαθιά- προφανώς δεν είναι λύση. Σαφώς, το να βουλιάξουμε τις βάρκες με τις οποίες φτάνουν λόγω δουλεμπορίου, όπως η γειτονική Ιταλία έπραξε προ ετών στην Αδριατική, επίσης δεν είναι λύση. Το να τους αφήνουμε να πνίγονται όταν οι δουλέμποροι τους βουλιάζουν τα πλοία συνεχίζει να μην αποτελεί λύση. Το να χτίσουμε ένα τείχος κατά μήκος των συνόρων δεν αποτελεί λύση για κανένα λόγο- τείχος ήταν το «τείχος της ντροπής», τείχος έχει χτιστεί στη δυτική όχθη- άλλωστε κι οι αρχαίοι ημών τα γκρέμιζαν.
Η λύση βρίσκεται στους Ευρωπαίους εταίρους μας- που σημειωτέον, ναι, είναι αρκετά πιο ρατσιστές από εμάς. Η ελληνική διπλωματία πρέπει να απαιτήσει πλέον το δέοντα σεβασμό υποδεικνύοντας πως τα σύνορα και των άλλων «μεγάλων» της Ένωσης πρέπει να ανοίξουν γι’ αυτούς τους ανθρώπους. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται γαργάρα η τοποθέτησή τους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στα ακριτικά σημεία της χώρας καθώς τεχνηέντως οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν στοιχεία- άρα πού να τους στείλεις, δεν υπάρχει πίσω. Το σύστημα πρέπει να αποσυμφορηθεί ώστε να ταυτόχρονα η Ελλάδα να μπορέσει να διαχειρισθεί σωστά τόσο σε επίπεδο αξιοποίησης όσο και σε επίπεδο ανθρωπισμού το νέο ανθρώπινο δυναμικό. Ταυτόχρονα, ικανοποιούνται σταδιακά οι αξιώσεις και των ίδιων των μεταναστών στους οποίους δίνεται η δυνατότητα επένδυσης στην ευρωπαϊκή ένωση καθιστώντας την άμεσα μια νέα Αμέρική του 21ου αιώνα.
Προφανώς, αυτά αποτελούν όνειρα θερινής νυκτός της γράφουσας, καθώς για να πραγματοποιηθεί μια τέτοια πρωτοβουλία το πρώτο στεγανό που πρέπει να ανοιχθεί είναι το θέμα του διαβατηρίου. Του ελληνικού διαβατηρηρίου και κατ’επέκταση του ευρωπαϊκού. Δηλαδή, πάρτυ-μπάχαλο ή κάτι παρεμφερές σίγουρα.
Πραγματική συγκυρία λοιπόν, ποια είναι; Μα η διαιώνιση του προβλήματος φυσικά. Το οποίο εκτονώνεται με εμφανώς «ελληνικούς» τρόπους. Την εκδήλωση συνδικαλιστικών κινημάτων και την «καταπάτηση» του ασύλου από τους λαθρομετανάστες, μια νέα «Νομική» ,του 2011 αυτή τη φορά, της οποίας η –προφορική- διακύρηξη απαιτούσε τα κεκτημένα των λαθρομεταναστών, βάσει ενός νομικού πλαισίου το οποίο αγγίζει τα όρια του σουρεαλισμού. Και διερωτόμαι: ποιος κοροϊδεύει ποιον κύριοι; Γιατί σίγουρα δε μας κοροϊδεύουν οι Πακιστανοί, άλλωστε δε γνωρίζω κανέναν στον ευρύ φοιτητικό μου κύκλο που να μιλάει urdu. Αλλά ούτε κι εμείς τους κοροϊδεύουμε αφού δε μας δίνεται η δυνατότητα να πλησιάσουμε  την ομόνοια, τις σχολές μας, το κέντρο(λόγω έλλειψης μαζικών μέσων μεταφοράς αυτό).
Το μόνο που προκαλείται είναι μια συνεχής ξενηλασία πλήρως δικαιολογημένη. Τα πράγματα κι όμως είναι πολύ ξεκάθαρα, από την αρχή του κειμένου. Λόγο σ’αυτή τη χώρα έχουν οι Έλληνες, όλοι οι Έλληνες. Καιρός να τον ακούσουμε με ηχηρά μηνύματα όχι μόνο σε περιόδους εκλογών- είναι και πολλές τελευταία- με πηχιαίους τίτλους ύφους «κέρδισε η αποχή», «πλήρης απαξίωση του πολιτικού συστήματος», «62% αποχή». Αλλά, με τον ακριβώς αντίθετο τρόπο: συμμετοχή στα κοινά, προσπάθεια για ανάπτυξη, παραγωγικότητα, πολιτισμός, ζωή.
Και κλείνω με ένα τσιτάτο-τίτλο τραγουδιού: “People have the power…” 

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Δικαιώθηκαν οι 13 συμβασιούχοι ΑΜΕΑ του Δήμου Γλυφάδας

    Θετική κατάληξη είχε για τους 13 συμβασιούχους ΑΜΕΑ του Δήμου της Γλυφάδας (ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ 3+1ΧΡΟΝΙΑ) η δίκη με την οποία θα αποφασιζόταν η παραμονή τους ή όχι στο δήμο. Υπενθυμίζεται ότι οι συμβάσεις τους δεν είχαν ανανεωθεί. Το δικαστήριο εξέδωσε προσωρινή διαταγή σύμφωνα με την οποία οι 13 υπάλληλοι του δήμου επιστρέφουν από τη Δευτέρα στην εργασία τους ενώ θα τους  καταβληθούν αναδρομικά και οι απολαβές τους για το διάστημα που ήταν εκτός υπηρεσίας. Η υπόθεση εκδικάστηκε την Παρασκευή και η προσωρινή διαταγή ισχύει μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης. Υπέρ της παραμονής τους τάχθηκαν ανεξαιρέτως όλες οι δημοτικές παρατάξεις. Στο δικαστήριο παρέστη ως μάρτυρας υπεράσπισης ο ίδιος ο δήμαρχος κ.Κόκορης.Επίσης την συμπαράσταση της με την παρουσία της εξέφρασε η κ.Λυγνού ενώ τον κ.Βαρβιτσιώτη, ο οποίος απουσιάζει στο εξωτερικό λόγω ανειλημμένων Κοινοβουλευτικών υποχρεώσεων, αντιπροσώπευσαν μέλη του συνδυασμού, οι δικηγόροι Χρήστος Γεωργάντζος και Μάιρα Μυρογιάννη όπως επίσης και ο δημοσιογράφος Γιάννης Βασιλακόπουλος. Το ζήτημα της υπεράσπισης των συμβασιούχων ΑΜΕΑ του δήμου είχε συζητηθεί και σε πρόσφατο Δημοτικό συμβούλιο με ερώτημα του κ.Βαρβιτσιώτη, κατόπιν του οποίου επήλθε και η δέσμευση του Δημάρχου. Συγκεκριμένα ο Δήμος δεσμεύτηκε ότι θα βρει πόρους για την μισθοδοσία τους εκμεταλλευόμενος τον χώρο στάθμευσης μπροστά από το Δημαρχείο και καλείται τώρα να υλοποιήσει άμεσα την υποχρέωση που ανέλαβε ώστε να έχει θετική έκβαση και η οριστική απόφαση.

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Σκηνές ντροπής στον Υμηττό!!!!!


Σκηνές ντροπής και εγκατάλειψης παρουσιάζει ο Υμηττός στο ύψος της Γλυφάδας, όπως αποθανάτισε με φωτογραφίες ο Βασίλης Τσατσαράγκος έπειτα  από ένα σύντομο οδοιπορικό.
"Ξεκινήσαμε από την Αγ.Νεκταρίου στο τέρμα της Ελ.Ανθρώπου και μετά από περπάτημα 15 λεπτών, επί τέλους βρήκαμε ελεύθερο σημείο, προσπελάσιμο για τον άνθρωπο προς τον Υμηττό"  
 
Ο πολίτης, σε όλο το μέτωπο του Υμηττού, στην περιοχή της Γλυφάδας, ελάχιστα σημεία «εισόδου» υπάρχουν, προκειμένου να ανέβει στο βουνό, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Σ.Σ. Γιατί άραγε κανένας δήμαρχος δεν έχει "παραγγείλει" καμία μελέτη αναδάσωσης του Υμηττού;
Φαίνεται για τον Υμηττό δεν υπάρχουν κάμερες όπως για το θέμα του Ελληνικού...