"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Περιβάλλον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Περιβάλλον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Στέλιος Λανδράκης: NATURA είναι... εκεί που κουτσουλάνε οι ΠΕΡΔΙΚΕΣ.Δείτε το βίντεο!!!

Ο ορισμός για τις περιοχές Natura απο τον πρώην Δήμαρχο Γλυφάδας!!!
Ο επικεφαλής δημοτικής παράταξηςτης Γλυφάδας και πολιτικός σύμμαχος του Κόκκορη ειρωνεύεται τους πολίτες που θεωρούν την περιοχή του αυθαίρετου νεκροταφείου ως προαστατευόμενη Natura
 και αντιτάσσονται στις αυθαιρεσίες του Κόκκορη.
για την ιστορία:
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΑΤΟΥΡΑ
http://kireas.org/smf/index.php?topic=297.0 
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΑΤΟΥΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ κ.ΛΑΝΔΡΑΚΗ
http://www.youtube.com/watch?v=QvEszUst8os 

Γιγάντια προγράμματα αναδάσωσης σε όλο τον κόσμο -ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΗΓΗ   http://thinkgreenhellas.blogspot.com/2011/09/blog-post_12.html?spref=fb 

Επικεφαλής του εγχειρήματος ο τέως πρωθυπουργός της Σουηδίας και η «Πρόκληση της Βόννης»
Σε καινούργια προσπάθεια αποδύονται διεθνείς οργανισμοί για την αναδάσωση εκατομμυρίων στρεμμάτων στον πλανήτη, στα οποία, στο παρελθόν, βασίλευαν πυκνά δάση.

Έως το 2020, η «Πρόκληση της Βόννης» και ο τέως πρωθυπουργός της Σουηδίας Γκόραν Πέρσον που θα τεθεί επικεφαλής της πρωτοβουλίας φιλοδοξούν να αναδασώσουν 1,5 δισεκατομμύρια στρέμματα, δηλαδή το 7% από τα 20 δισεκατομμύρια στρέμματα στον πλανήτη τα οποία, σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις, είναι κατάλληλα για αναδάσωση. Στον τελευταίο αριθμό καταλήγει έκθεση της δεξαμενής εγκεφάλων Παγκόσμιο Ινστιτούτο Πόρων (World Resources Institute), της Διεθνούς Ένωσης για τη Διατήρηση της Φύσης (IUCN) και του South Dakota State University, υποστηρίζοντας ότι η συνολική έκταση που είναι κατάλληλη για αναδάσωση ισούται περίπου με το ήμισυ της ασιατικής ηπείρου.

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Το να φυτεύεις έναν κήπο είναι σαν να πιστεύεις στο αύριο!

πηγή http://thinkgreenhellas.blogspot.com/
Φυτά πάντα μας δίνουν χαρά και η φροντίδα τους χρόνο ηρεμίας και ευχάριστης απασχόλησης.
Tο σπίτι είναι για τους περισσότερους μια λέξη που τους γεμίζει με αισθήματα ασφάλειας, ηρεμίας και ικανοποίησης. Όταν λοιπόν βρισκόμαστε στο χώρο που θεωρούμε σπίτι μας, προσπαθούμε να μετατρέψουμε το περιβάλλον του έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατό περισσότερο φιλικό σε μας.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Υμηττός: Η χωματερή... ξανάγινε δάσος στην Άνω Γλυφάδα μετά την παρέμβαση του Νίκου Χαρδαλιά πρόεδρο του ΣΠΑΥ

Οικοδομικά υλικά, σίδερα, παλιά κουφώματα, λάστιχα, στρώματα, ξύλα, παλιά έπιπλα, πλαστικά μέχρι και προφυλακτήρες αυτοκινήτων βρίσκονταν εδώ και μήνες στους πρόποδες του Υμηττού, στην Άνω Γλυφάδα. Η έκταση, η οποία είχε παραδοθεί στις φλόγες το 2009, αποτελούσε πρώτης τάξεως χωματερή για όποιον ήθελε να ξεφορτωθεί χωρίς κόστος, τα σκουπίδια του.

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Μεγάλη η συμμετοχή στην ώρα της Γης

Και φέτος οι Έλληνες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της WWF.. Περισσότερα από ένα εκατομμύριο νοικοκυριά της χώρας μας και οι μισοί δήμοι έσβησαν για μια ώρα το απόγευμα του Σαββάτου τα φώτα, συμμετέχοντας στην «Ώρα της γης». Η συμμετοχή ήταν μεγαλύτερη από κάθε άλλη...

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Δέκα συμβουλές για «οικονομική» κηπουρική

Αν είστε λάτρης της κηπουρικής αλλά τα οικονομικά σας έχουν συρρικνωθεί και σκέφτεστε να εγκαταλείψετε τα αγαπημένα σας φυτά, ξανασκεφτείτε το αφού διαβάσετε πρώτα τον 10λογο της «οικονομικής» κηπουρικής:
1. Ξεχάστε τα χημικά λιπάσματα και επενδύστε στη δημιουργία φυτικού κοπμπόστ από τα υπολείμματα του κήπου και της κουζίνας. Όχι μόνο θα γλιτώσετε χρήματα, αλλά θα είστε σίγουροι ότι τα φυτά σας τρέφονται οργανικά!
2. Αντικαταστήστε τα χημικά εντομοκτόνα και φάρμακα με βιολογικά σκευάσματα που θα φτιάχνετε μόνοι σας στην κουζίνα. Υπάρχουν λύσεις σχεδόν σε όλα τα προβλήματα!
διαβάστε  περισσότερα

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

"ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ"...στη Γλυφάδα!

O Περιβαλλοντικός Σύλλογος Αττικής ''ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ'',
 σε συνεργασία με το Δήμο Γλυφάδας, διοργανώνει οικολογικές δραστηριότητες και συναυλία για το περιβάλλον στην πλατεία του Αγίου Τρύφωνα στην Άνω Γλυφάδα με αφορμή την ''Ωρα της Γης''.

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΣΤΕΓΕΣ 10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΦΥΤΕΜΑ ΤΗΣ ΤΑΡΑΤΣΑΣ ΜΑΣ

πηγή http://thinkgreenhellas.blogspot.com/
Λέγοντας πράσινες στέγες, εννούμε να φυτέψουμε τις ταράτσες μας

10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΦΥΤΕΜΑ ΤΗΣ ΤΑΡΑΤΣΑΣ ΜΑΣ
* Βελτίωση της θερμομόνωσης του κτιρίου τόσο κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου όσο και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού
* Παράταση της διάρκεια ζωής της υγρομόνωσης του κτιρίου αφού το προστατεύει από την έκθεση σε ακραίες θερμοκρασιακές διαφορές.

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

«ΑΝΘΕΙ» Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?

Η πράσινη Αυτοδιοίκηση είναι ένα φαινόμενο που τείνει να γίνει καθεστώς-τρόπος ζωής στην Ευρώπη για όλους εκείνους τους τοπικούς άρχοντες και πολίτες που ενδιαφέρονται για το περιβάλλον.
Είναι ένα προνομιακό πεδίο δράσης με τα κοινά για το λεγόμενο "Πράσινο Κίνημα" και αναμένεται να παίξει σημαντικό και καθοριστικό ρόλο την επόμενη δεκαετία στις δράσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε ό,τι αφορά στην προστασία και ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος, στην ενεργειακή αυτονομία με τις ΑΠΕ (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) και στη δημιουργία πράσινων δικτύων μεταφορών.

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

«ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ» περιβαλλοντικός σύλλογος που ιδρύθηκε από παιδιά 18 χρονών

Αφιέρωμα σε έναν περιβαλλοντικό σύλλογο πρότυπο για την Ελλάδα μας που εδρεύει στη Γλυφάδα.

           
Γνώρισα τα παιδιά πριν από 6 περίπου μήνες σε αναδάσωση στο Υμηττό στη περιοχή της Γλυφάδας, από τότε παρακολουθώ τις δράσεις τους και όποτε μπορώ συμμετέχω. Δεν σταματούν να με εντυπωσιάζουν! Θέλω να τους πω ένα μεγάλο
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ είστε παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

'Ώρα για Δράση" κλιμάκιο στον Υμηττό

 Την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011 κλιμάκιο του τμήματος αναδασώσεων του συλλόγου μας  'Ώρα για Δράση"
                      http://www.oragiadrasi.gr/
 βρέθηκε στις καμένες εκτάσεις του Υμηττού στη Γλυφάδα για την παρακολούθηση και καταγραφή της εξέλιξης των αναδασωτικών εργασιών.

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Καταγραφή της βιοποικιλότητας του Υμηττού από τον ΣΠΑΥ

(πηγή http://www.skai.gr/ )
Την έναρξη ενός ερευνητικού έργου που αφορά την καταγραφή της βιοποικιλότητας του Υμηττού με χρήση ακουστικών αισθητήρων, ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος για την Προστασία και την Ανάπλαση του Υμηττού.


Η έρευνα γίνεται σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Κρήτης και το επιστημονικό Ινστιτούτο της Βόννης.

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Σκηνές ντροπής στον Υμηττό!!!!!


Σκηνές ντροπής και εγκατάλειψης παρουσιάζει ο Υμηττός στο ύψος της Γλυφάδας, όπως αποθανάτισε με φωτογραφίες ο Βασίλης Τσατσαράγκος έπειτα  από ένα σύντομο οδοιπορικό.
"Ξεκινήσαμε από την Αγ.Νεκταρίου στο τέρμα της Ελ.Ανθρώπου και μετά από περπάτημα 15 λεπτών, επί τέλους βρήκαμε ελεύθερο σημείο, προσπελάσιμο για τον άνθρωπο προς τον Υμηττό"  
 
Ο πολίτης, σε όλο το μέτωπο του Υμηττού, στην περιοχή της Γλυφάδας, ελάχιστα σημεία «εισόδου» υπάρχουν, προκειμένου να ανέβει στο βουνό, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Σ.Σ. Γιατί άραγε κανένας δήμαρχος δεν έχει "παραγγείλει" καμία μελέτη αναδάσωσης του Υμηττού;
Φαίνεται για τον Υμηττό δεν υπάρχουν κάμερες όπως για το θέμα του Ελληνικού...
 

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Σποροφυτεύουμε τον Υμηττό μας!

Σποροφυτεύουμε τον Υμηττό μας!
Γι’ αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις μας!


Η Εθελοντική Ομάδα Δασοπροστασίας και Πυρόσβεσης Γλυφάδας διοργανώνει ακόμα μια εθελοντική σποροφύτευση την Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011, σε περιοχή καμένων εκτάσεων, στον Υμηττό, στην Άνω Γλυφάδα. Ευελπιστούμε η ανταπόκριση φορέων, σχολείων, των τοπικών παραγόντων, των ιδιωτών αλλά και ιδιαίτερα των δημοτών της Γλυφάδας να είναι μεγάλη. Η συμμετοχή όλων είναι απαραί...τητη γιατί όλοι μαζί πρέπει να κρατήσουμε τον Υμηττό μας καταπράσινο! Να παραμείνει το βουνό, το δικό μας πράσινο βουνό.


Το ραντεβού μας είναι στις 10.00π.μ, στο Πυροφυλάκειο της Εθελοντικής μας Ομάδας, τέρμα Κων. Αθανάτου στην Άνω Γλυφάδα.


Σας περιμένουμε όλους για ακόμα μια «πράσινη» δράση της Ομάδας μας!


Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε ν’απευθύνεστε στα τηλέφωνα του Πυροφυλακείου Γλυφάδας 2109643280- 6936172373

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Καταστροφές στα φοινικόδεντρα της Κρήτης από το σκαθάρι-δολοφόνο

Μεγάλες καταστροφές στα φοινικόδεντρα του νομού Χανίων έχει προκαλέσει ο κόκκινος ρυγχωτός κάνθαρος rhynchophorus ferrugineus.
Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ξεραθεί οι φοίνικες στη συνοικία Νέα Χώρα, στην Πλατεία 1866, έξω από το ωδείο, στην Πλατεία Δικαστηρίων και σε διάσπαρτες συστάδες.
Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του Εργαστηρίου Εντομολογίας στο Εθνικό Ίδρυμα Αγροτικής Έρευνας (ΕΘΙΑΓΕ) στο Ηράκλειο, Νίκου Ροδιτάκη, στην “Ελευθεροτυπία” στις αρχές του Νοεμβρίου 2010, εφαρμόστηκε ένα ολοκληρωμένο και απολύτως αποτελεσματικό πρόγραμμα αντιμετώπισης του κόκκινου σκαθαριού σε ξενοδοχεία της Κρήτης με χρηματοδότηση ξενοδόχων που είχαν φυτέψει πολλούς φοίνικες, με την αντιμετώπιση να βασίζεται σε εναλλακτικούς τρόπους με ελάχιστο ψέκασμα το χρόνο.
Το κόστος ψεκασμού του φοίνικα επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη και ανέρχεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 300 ευρώ ανά δέντρο,  ενώ το Ταμείο Δασών του ΥΠΕΚΑ έχει προβλέψει κονδύλι ύψους 400.000 ευρώ για την καταπολέμηση του σκαθαριού.
Το σκαθάρι, ένα κόκκινο-καφέ έντομο μήκους περίπου 3 εκατοστών, κατάγεται από την τροπική Ασία, έχει όμως εξαπλωθεί στην Αφρική και την Ευρώπη και προκαλεί εκτεταμένες καταστροφές σε διάφορα είδη φοινικόδεντρων.
Στην Ελλάδα εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε φοίνικες Washingtonia που εισήχθησαν στο Ηράκλειο τον Μάιο του 2005 από την Αίγυπτο, καθώς και σε φοίνικες του είδους Phoenix canariensis στη χερσόνησο του νομού Ηρακλείου.
Στο νομό Αττικής, το ξενόφερτο έντομο έχει καταστρέψει δεκάδες φοίνικες στη Βουλιαγμένη, τη Γλυφάδα, το Ελληνικό, το δήμο Αθηναίων, ακόμα και στον Ωρωπό. Υπενθυμίζεται πως το σκαθάρι είχε απειλήσει 300 φοίνικες στο Πεδίον του Άρεως με τη Νομαρχία να λαμβάνει μέτρα για την προστασία των δέντρων.
Σημειώνεται πως η καταστροφή στο δέντρο δεν είναι ορατή παρά μόνο στα τελευταία στάδια της καταστροφής όταν τα φύλλα του φοίνικα αρχίζουν να γέρνουν και να πέφτουν.
Το σκαθάρι καταπολεμάται είτε με εντομοκτόνα που τοποθετούνται στη βάση του φοίνικα, είτε με συσκευές μικροκυμάτων που θερμαίνουν το δέντρο χωρίς να το βλάπτουν.
(πηγή http://www.econews.gr/2010/11/25/skathari-foinikodentra-kriti/ )