Παρέμβαση του Βουλευτή Β’ Αθηνών ΝΔ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στην Ολομέλεια της Βουλής για τη μεταφορά της κυριότητας και ιδιοκτησίας του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου «Ματθαίος Λιούγκας» στο Δήμο Γλυφάδας.
O Βουλευτής Β΄Αθηνών ΝΔ Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης παρενέβη στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της χθεσινής συζήτησης του νομοσχεδίου για την αντιμετώπιση της βίας στα γήπεδα, του ντόπινγκ, των προσυνεννοημένων αγώνων και λοιπών διατάξεων, υποστηρίζοντας την τροπολογία για τη μεταφορά της κυριότητας και ιδιοκτησίας του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου «Ματθαίος Λιούγκας» στο Δήμο Γλυφάδας.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης κατά την ομιλία του τόνισε την ευρύτερη ανάγκη μεταφοράς της κυριότητας των αθλητικών κέντρων στους δήμους, οι οποίοι θα αποκτήσουν με αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα να αξιοποιούν τις κτιριακές υποδομές τους βάζοντας φωτοβολταϊκά συστήματα στις οροφές τους, διαφημίσεις στους εξωτερικούς χώρους ή με άλλους τρόπους φέρνοντας έσοδα στους δήμους που θα μπορούν να αξιοποιηθούν προς όφελος των δημοτών τους και της αθλούμενης νεολαίας.
Αναλυτικά η ομιλία:
«Κυρία Πρόεδρε, εγώ δεν θέλω να μακρηγορήσω ούτε για το θέμα, το οποίο το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό. Δεν θεωρώ ότι λύνουμε τα βασικά προβλήματα. Αυτό, όμως, είναι άλλη συζήτηση.
Θέλω να υποστηρίξω την τροπολογία του συναδέλφου, του κ. Χαραλαμπόπουλου, για τη μεταφορά της κυριότητας και ιδιοκτησίας του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου «Ματθαίος Λιούγκας» στο Δήμο Γλυφάδας.






