"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Τρέχουν για να μην μπει το Ελληνικό στο Ταμείο της τρόικας

Σε χρόνο... Fast Track προχωρά η προκήρυξη για το Ελληνικό για να γλιτώσει τον «τεμαχισμό» του από το περίφημο Ταμείο Αξιοποίησης Περιουσίας που ετοιμάζει η τρόικα. Την ανακοίνωση ανοικτής πρόσκλησης εκδήλωσης διεθνούς ενδιαφέροντος τις επόμενες 10 ημέρες ανακοίνωσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Επικρατείας Χάρης Παμπούκης.

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΟΊ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ...

Δελτίο τύπου Δήμου Γλυφάδας
Με βάσει τα δημοσιεύματα της Τετάρτης 8 Ιουνίου 2011, σχετικά με την πρόταση του κυρίου Χοσέ Ασεμπίγιο που παρουσίασε στην Ελληνικό ΑΕ, οι τρεις δήμαρχοι Αλίμου Θάνος Ορφανός, Γλυφάδας Κώστας Κόκκορης και Ελληνικού-Αργυρούπολης Χρήστος Κορτζίδης, θεωρούν ότι η μελέτη αυτή, κινείται στην ίδια λογική με την πρόταση του πρώην Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά, την οποία και αντιπάλεψαν.
Η νέα πρόταση επίσης, προωθεί μέσα στο χώρο του πρώην αεροδρομίου τη δημιουργία μιας πόλης με μεγάλα ποσοστά δόμησης, εντατικές χρήσεις και περιορισμένο πράσινο.
Οι τρεις Δήμαρχοι εμμένουν σταθεροί στην άποψη τους για τη Δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου Υψηλού Πρασiνου..

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Γαλλικό φλερτ για το «φιλέτο» του Ελληνικού

Γαλλικό «άρωμα» στο φάκελο της αξιοποίησης της έκτασης στο Ελληνικό φέρνει η πρόταση της ομάδας μελέτης του αρχιτεκτονικού γραφείου A.R.I.S. Architects. Κι αυτό γιατί το σχέδιο ανάπλασης - ανάπτυξης άνω των 5.500 στρεμμάτων στο πρώην αεροδρόμιο έγινε με τη στήριξη της κατασκευαστικής εταιρείας Vinci, η οποία έχει ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα σε πολύ σημαντικά έργα.

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Σχέδιο Ασεμπίγιο για το Ελληνικό: 72% πράσινο, τεράστιο συνεδριακό κέντρο, κυβερνητικά κτίρια, 6.500 κατοικίες κλπ

Από το in.gr. Την μετατροπή του 72% της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού σε πράσινο αλλά με τη δημιουργία συνεδριακού κέντρου, πανεπιστημιακών χώρων, γραφείων επιχειρήσεων, κατοικιών και τη μεταφορά κάποιων κυβερνητικών κτιρίων στο σύμπλεγμα προβλέπει η πρόταση του Ισπανού αρχιτέκτονα Χοσέ Ασεμπίγιο για την αξιοποίηση των εκτάσεων την οποία παρουσίασε χθες.