
Σήμερα πρώτη Πέμπτη του μήνα Οκτωβρίου αναμένεται η μηνιαία συνεδρίαση του συμβουλίου της Νέας Ευρυάλης. Στην ημερήσια διάταξη το θέμα του ρέματος που εισηγήθηκε γραπτά η Μαρία-Ινώ Ζαχαροπούλου στο συμβούλιο του περασμένου μήνα (παρακάτω η εισήγηση)
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Εισήγηση στο συμβούλιο του Εξωραϊστικού και εκπολιτιστικού συλλόγου Νέας Ευρυάλης από Μαρία-Ινώ Ζαχαροπούλου.
Με το παρόν επιθυμώ να επιστήσω την προσοχή του Συμβουλίου στο εξής θέμα.
Στην όχθη του ρέματος της Ευρυάλης παράλληλα με την οδό Κρήτης (η συγκεκριμένη οδός υπάγεται στο σχέδιο πόλεως του Δήμου Γλυφάδας ως ασφαλτοστρωμένος δρόμος??) πραγματοποιήθηκε κατά το μήνα Ιούλιο από τη Δημαρχεία Γλυφάδας αφαίρεση όλων των χορταριών και κόψιμο των καλαμιών. Αρχικά πιστέψαμε ότι πρόκειται για καθαρισμό άλλα ο καθαρισμός καθάριζε και όλο το πράσινο. Στην έκταση μεταξύ των οδών Δημοκρατίας και Ρεθύμνου που τυγχάνει να γνωρίζω καλά γιατί περνώ από εκεί σχεδόν σε καθημερινή βάση η αφαίρεση του πρασίνου είχε γίνει τόσο εξονυχιστικά ώστε το χώμα πατώντας το αναδυόταν σαν λεπτή σκόνη (ταλκ) και στου αέρηδες του Αυγούστου σηκωνόταν και απλωνόταν παντού.

