"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευριαλη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευριαλη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Συμβούλιο Νέας Ευρυάλης. Το ρέμα της Ευρυάλης στην ημερήσια διάταξη του συμβουλίου‏.




Σήμερα πρώτη Πέμπτη του μήνα Οκτωβρίου αναμένεται η μηνιαία συνεδρίαση του συμβουλίου της Νέας Ευρυάλης. Στην ημερήσια διάταξη το θέμα του ρέματος που εισηγήθηκε γραπτά η Μαρία-Ινώ Ζαχαροπούλου στο συμβούλιο του περασμένου μήνα (παρακάτω η εισήγηση)
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Εισήγηση στο συμβούλιο του Εξωραϊστικού και εκπολιτιστικού συλλόγου Νέας Ευρυάλης από Μαρία-Ινώ Ζαχαροπούλου.
Με το παρόν επιθυμώ να επιστήσω την προσοχή του Συμβουλίου στο εξής θέμα.
Στην όχθη του ρέματος της Ευρυάλης παράλληλα με την οδό Κρήτης (η συγκεκριμένη οδός υπάγεται στο σχέδιο πόλεως του Δήμου Γλυφάδας ως ασφαλτοστρωμένος δρόμος??) πραγματοποιήθηκε κατά το μήνα Ιούλιο από τη Δημαρχεία Γλυφάδας αφαίρεση όλων των χορταριών και κόψιμο των καλαμιών. Αρχικά πιστέψαμε ότι πρόκειται για καθαρισμό άλλα ο καθαρισμός καθάριζε και όλο το πράσινο. Στην έκταση μεταξύ των οδών Δημοκρατίας και Ρεθύμνου που τυγχάνει να γνωρίζω καλά γιατί περνώ από εκεί σχεδόν σε καθημερινή βάση η αφαίρεση του πρασίνου είχε γίνει τόσο εξονυχιστικά ώστε το χώμα πατώντας το αναδυόταν σαν λεπτή σκόνη (ταλκ) και στου αέρηδες του Αυγούστου σηκωνόταν και απλωνόταν παντού.

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΙΝΙ-ΒΟΛΛΕΥ

  
Με μεγάλη συμμετοχή διοργανώθηκε το τουρνουά μίνι-βόλλευ και2χ2 απο τον σύλλογό μας. Στους αγώνες των Δημοτικών συμμετείχαν 70 παιδιά σε 22 ομάδες (13 ομάδες ΕΥΡΥΑΛΗ-6 ομάδες ΑΟΝΑ-3 ομάδες από το 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΛΥΦΑΔΑ - 19 ομάδες κοριτσιών -3 αγοριών).

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΙΝI-ΒΟΛΛΕΥ ΚΑΙ 2Χ2 απο τον Σύλλογο ΑΓΟΓ ΕΥΡΥΑΛΗ

Ο σύλλογος μας ΑΓΟΓ ΕΥΡΥΑΛΗ διοργανώνει τουρνουά Μίνι-Βόλλευ τηνΚυριακή 22 Μαΐου 2011 και ώρα 09.00-11.30 π.μ.στο Κλειστό Γυμναστήριο του 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ (ΖΕΠΠΟΥ & ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ)
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα παιδιά των δημοτικών της Γλυφάδας
ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΕΝΑ (1) ΣΕΤ ΤΩΝ 25 ΠΟΝΤΩΝ
. ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΕΙΣ (3) ΑΓΩΝΕΣ
. ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ 4μ.Χ6μ. ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΕ 2.10μ.
. Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 3 ΠΑΙΚΤΕΣ-ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ 1 ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ-Η ΜΕ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ.
. 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (Α'+Β' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Γ'+Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Ε'+ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ)