"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

" Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ. Προχωράμε άμεσα στη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας


ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ: Υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας

Προχωράμε άμεσα στη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας.



Προμήθεια λεωφορείων: 


-Το νέο ΕΣΠΑ θα εξακολουθεί να διαθέτει προβλέψεις για την προσπελασιμότητα και συγκεκριμένα για τις «Βιώσιμες Συγκοινωνίες». Οι Δήμοι σε συνεργασία με την Περιφέρεια στην οποία ανήκουν θα μπορούν να προμηθεύονται φιλικά προς το περιβάλλον μέσα μεταφοράς με ποσοστό χρηματοδότησης έως και 90%. Προφανώς και αυτή η ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί. 

-Η δαπάνη αυτή  μπορεί να καλυφθεί και από τον προϋπολογισμό του Δήμου. 

-Πρόσθετες ανάγκες μπορούν να καλυφθούν με τη μέθοδο του leasing. Ενδεικτικά, ο Δήμος Αμαρουσίου μισθώνει 5 λεωφορεία από την ΕΘΕΛ έναντι του πολύ χαμηλού τιμήματος των 2.500 ευρώ ετησίως (συνολικό κόστος για 5 λεωφορεία 12.500 ευρώ/έτος). Στη σχετική σύμβαση μάλιστα ορίζεται ότι μετά από παρέλευση έξι χρόνων θα ανήκουν στην ιδιοκτησία του Δήμου.

Τρόπος πρόσληψης 10 οδηγών: 

-Βραχυπρόθεσμα: Ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για άμεση στελέχωση της νέας δημοτικής συγκοινωνίας, είναι οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου (ΣΟΧ). Η διαδικασία θα υλοποιηθεί μέσω του ΑΣΕΠ και με απόλυτη διαφάνεια.

-Μεσοπρόθεσμα: Καθώς το νέο ΕΣΠΑ θα συγχρηματοδοτήσει και θέσεις εργασίας σε σχετικούς τομείς καταρτίζουμε σχέδιο για την κάλυψη των δαπανών μέσα από το νέο πολυετές δημοσιονομικό πλαίσιο (2014-2020).




 


Περί Δημοτικής Συγκοινωνίας

Το Σάββατο 15.03 κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου ο Γιώργος Παπανικολάου τόνισε: «Προχωράμε άμεσα στη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας. Είναι χρέος μας. Είναι δέσμευσή μας. Θα ενώσουμε με δημοτικά λεωφορεία όλες τις γειτονιές της Γλυφάδας με το σταθμό του μετρό στο Ελληνικό, αλλά και με τις δημόσιες υπηρεσίες της πόλης μας. Ο στόχος, διπλός: Να εξυπηρετούνται άμεσα και γρήγορα όλοι οι Γλυφαδιώτες, χωρίς ταλαιπωρία, χωρίς αναμονές. αλλά και να δώσουμε μια ανάσα στο πρόβλημα του πάρκινγκ που ταλαιπωρεί την πόλη μας, ιδιαίτερα στο εμπορικό κέντρο».

Στη ομιλία του την Δευτέρα 17.03, ο Δήμαρχος Κώστας Κόκκορης χαρακτήρισε ως «λαϊκισμό» τα περί δημοτικής συγκοινωνίας και ανέφερε ότι η υλοποίηση ενός τέτοιου έργου «απαιτεί την πρόσληψη 40 οδηγών». Επανήλθε, ωστόσο την Τετάρτη 19.03 ανεβάζοντας τον αριθμό αυτό σε 50 άτομα.

Απαντάμε στο Δήμαρχο: 

Η Δημοτική Συγκοινωνία είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη σε δήμους της χώρας. Κοντά στη Γλυφάδα ενδεικτικά λειτουργούν:
α) στην Ηλιούπολη (4 γραμμές)
β)στο Παλαιό Φάληρο (μία γραμμή)
Πυκνό δίκτυο δημοτικών συγκοινωνιών διαθέτουν και πολλοί άλλοι δήμοι στην Αθήνα (ενδεικτικά: Μαρούσι, 6 γραμμές).

Ακόμη και μέσα στη κρίση δήμοι της Αθήνας διερευνούν τις δυνατότητες συνεργασίας με τον ΟΑΣΑ προκειμένου να αποκτήσουν δημοτική συγκοινωνία. Μόλις πριν λίγους μήνες ο Δήμος Φυλής σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ ανακοίνωσε τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας με λεωφορεία του ΟΑΣΑ.

Οι διάφοροι αριθμοί οδηγών που ανέφερε ο κ. Κόκκορης (40 και 50) προφανώς είναι καθ΄υπερβολήν, δόθηκαν στον αέρα και ατεκμηρίωτα. Πάγια πρακτική όταν δεν θες να υλοποιήσεις κάτι είναι να δίνεις υπερβολικές διαστάσεις στο κόστος του. Ο αριθμός των οδηγών είναι ανάλογος των γραμμών που θα λειτουργούν. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως ο Δήμος Ηλιούπολης που διαθέτει 4 γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας με αρκετά πυκνά δρομολόγια απασχολεί μόλις 10 οδηγούς.
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου