"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γλυφάδα παιδικοί σταθμοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γλυφάδα παιδικοί σταθμοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Ο Δήμαρχος Γλυφάδας απολύει τους Παιδαγωγούς

  Πρεπει ολοι να ενεργοποιηθουμε υπαρχει τεραστιο προβλημα στους δημοτικους παιδικους σταθμους του δημου μας >μπορει ο δημαρχος να ερχεται για τον αγιασμο αλλα διωχνει τους συμβασιουχους παιδαγωγους στις 31/10 τους παιδαγωγους που εχουν συνηθησει τα παιδια μας για να ερθουν καποιοι αλλοι γιατι?
Σημερα ενημερωθηκαμε οτι οι δημοτικοι σταθμοι θα εχουν παιδαγωγους εως 31/10 μετα θα απολυθουν οι συμβασιουχοι που αυτο σημαινει τα 2/3 των παιδιων δεν θα μπορουν να πηγαινουν στους σταθμους .Υπαρχει οικονομικο θεμα ? Τον τροπο τον ξερετε .Περιμενω στο επομενο δημοτικο συμβουλιο να γίνει θεμα ,δεν ειναι δυνατον τα παιδια μας να μην ξερουν αν θα πανε παιδικο και καθε πρωι να τα ξυπναμε να περνουμε τηλεφωνο στους σταθμους για να μαθουμε αν λειτουργουν.

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Γλυφάδα, Απόρριψη αίτησης μονογονεϊκής οικογένειας από παιδικό σταθμό

Kαλησπέρα σας,
Είμαι κάτοικος Γλυφάδας από το 1992 χωρίς να είμαι και δημότης μόνο και μόνο από αμέλεια μεταφοράς πολιτικών δικαιωμάτων στο Δήμο. Αυτό αποδεικνύεται από τις φορολογικές μου δηλώσεις και από τους λογ/σμούς κοινής ωφέλειας πράγμα που σημαίνει ότι όλα αυτά τα χρόνια πληρώνω όπως όλοι οι δημότες το δήμο Γλυφάδας. Εγώ είμαι συν/χος κάτω των 55 ετών, σε διάσταση και μητέρα δύο ανήλικων τέκνων 4 ½ και 3 ετών .

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΛΥΦΑΔΑ, Πεινάνε τα παιδιά στους παιδικούς σταθμούς της πόλης

  Λυπούμαστε που τα μικρά παιδιά γίνονται ο εύκολος στόχος στην κατάντια που έχει
περιέλθει ολόκληρη η Ελλάδα...
και κατά συνέπεια οι Δήμοι όπως είναι και της Γλυφάδας, ο οποίος προς το παρόν αδυνατεί να σιτίσει τα μικρά παιδιά των παιδικών σταθμών που φιλοξενεί!

Η καθημερινή διατροφή των μικρών παιδιών περιορίζεται σε λίγα cornflakes η γάλα με μια φέτα ψωμί (βούτυρο - μέλι- μαρμελάδα) για πρωινό και για μεσημεριανό φακές, αρακά, μακαρόνια και στην καλύτερη περίπτωση ρύζι με λίγο ψάρι. Κρέας και τυρί ακόμα δεν έχει μπει στο εβδομαδιαίο διατροφολόγιο των παιδιών. Για χυμούς δε το συζητάμε... νεράκι σκέτο!