"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Γλυφάδα, Απόρριψη αίτησης μονογονεϊκής οικογένειας από παιδικό σταθμό

Kαλησπέρα σας,
Είμαι κάτοικος Γλυφάδας από το 1992 χωρίς να είμαι και δημότης μόνο και μόνο από αμέλεια μεταφοράς πολιτικών δικαιωμάτων στο Δήμο. Αυτό αποδεικνύεται από τις φορολογικές μου δηλώσεις και από τους λογ/σμούς κοινής ωφέλειας πράγμα που σημαίνει ότι όλα αυτά τα χρόνια πληρώνω όπως όλοι οι δημότες το δήμο Γλυφάδας. Εγώ είμαι συν/χος κάτω των 55 ετών, σε διάσταση και μητέρα δύο ανήλικων τέκνων 4 ½ και 3 ετών .

Δεν έχω καμία απολύτως βοήθεια οικονομική (διατροφή κλπ) ή περιουσία, όπως επίσης και κανέναν να με στηρίξει και να με βοηθήσει διότι η μητέρα μου πάσχει από αλτσχάιμερ (κάτι που εύκολα αποδεικνύεται) . Το μόνο έσοδο που έχω είναι η μειωμένη σύνταξη που έχω ως μητέρα ανηλίκων και η οποία όπως όλοι γνωρίζουμε πλέον με τα νέα μέτρα θα μειωθεί 40%. Γι αυτό το λόγο  αυτοαπασχολούμαι κάνοντας μανικιούρ  πεντικιούρ . Φέτος για πρώτη φορά σε όλα αυτά τα χρόνια ζήτησα τη βοήθεια του δήμου για να μου πάρουν τα παιδιά στο παιδικό σταθμό. Γι αυτό το λόγο  έκανα μεταδημότευση και παρ΄ότι έχω προτεραιότητα ως μονογονεϊκη οικογένεια απέρριψαν την αίτηση μου λέγοντάς μου ότι επειδή είμαι συν/χος και δεν εργάζομαι (νόμιμα δικαιούμαι να εργάζομαι έως 10 ώρες την εβδομάδα)δεν δικαιούμαι να βάλω τα παιδιά μου στον παιδικό σταθμό .  δηλαδή  εγώ τι πρέπει να κάνω, να παίρνω τα παιδιά μαζί μου ή να τα αφήνω μόνα τους. Που είναι η βοήθεια του δήμου σε τέτοιες περιπτώσεις. Ενώ δέχεται υπεύθυνη δήλωση ιδιώτη για τις μητέρες που δεν αποδεικνύεται ότι εργάζονται δεν δέχεται τη δική μου δήλωση ότι αυτοαπασχολούμαι. Αυτό ήθελα να ξέρω δεν είναι άδικο ? έχω απευθυνθεί σε ολους τους αρμόδιους και οι οποίοι μου είπαν να περιμένω αν παρουσιαστεί κάποιο κενό,ακόμη και συνάντηση με τον ίδιο το Δήμαρχο έχω ζητήσει αλλά ακόμη περιμένω. Μπορεί κάποιος να μου πεί : όλες οι οικογένειες που προηγούνται έχουν τα ίδια και χειρότερα προβλήματα από τα δικά μου? Εάν ναι τότε να ζητήσω συγνώμη. Αναμένοντας το σχόλιό σας και ίσως τη βοήθειά σας, παρακαλώ για την ανωνυμία μου για ευνόητους λόγους και

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου