Kαλησπέρα σας,
Είμαι κάτοικος Γλυφάδας από το 1992 χωρίς να είμαι και δημότης μόνο και μόνο από αμέλεια μεταφοράς πολιτικών δικαιωμάτων στο Δήμο. Αυτό αποδεικνύεται από τις φορολογικές μου δηλώσεις και από τους λογ/σμούς κοινής ωφέλειας πράγμα που σημαίνει ότι όλα αυτά τα χρόνια πληρώνω όπως όλοι οι δημότες το δήμο Γλυφάδας. Εγώ είμαι συν/χος κάτω των 55 ετών, σε διάσταση και μητέρα δύο ανήλικων τέκνων 4 ½ και 3 ετών .