"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μνημόνιο συνδιοίκησης Λανδράκης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μνημόνιο συνδιοίκησης Λανδράκης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Κ. Δήμαρχε Είστε αυταρχικός, ολοκληρωτικός και διοικείται με εκφοβισμούς και εκβασμούς

αναδημοσίευση απο το http://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=6&artid=7198

Μετά τη διαγραφή του από την παράταξη "ΔΥΝΑΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ" του Δημάρχου Κώστα Κόκκορη ο δημοτικός σύμβουλος Βασίλης Μουλακάκης απέστειλε απάντηση η οποία είναι στην κυριολεξία "γροθιά στο στομάχι" της τοπικής κοινωνίας αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης γενικότερα.


Απάντηση Βασιλείου Μουλακάκη για τη διαγραφή του
Κύριε Δήμαρχε,

Δεν γνώριζα! Κι όταν μάθαινα έπρεπε να ψηφίζω θετικά και να σιωπώ;
Για όλα αυτά που θα αναφέρω παρακάτω και σας εκθέτουν εγώ ευθύνομαι; Επειδή λέω την ωμή αλήθεια με ειλικρίνεια; Τα έχω όλα καυτηριάσει κατά καιρούς και εδώ συνοψίζω!

1. ΦΕΡΕΣΤΕ ότι ενδώσατε για ΣΥΝΔΙΟΙΚΗΣΗ προς εξασφάλιση ψήφων υπογράφοντας πέντε επιταγές των 100 χιλιάδων ευρώ και μία των 500 χιλιάδων ευρώ στην κατά δήλωση συνέντευξη του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στην οποία είπε ότι του έγινε πρόταση και αυτού για τα ίδια ποσά και δεν απεδέχθη προς τιμήν του;

Δώσατε για αντάλλαγμα θέσεις συνδιοικούντων Λανδράκη - Παπαδόπουλου που στην πορεία επαληθεύτηκαν; Σας κατηγόρησαν για ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ κάτω από το τραπέζι με το ξακουστό συμφωνητικό συνδιοίκησης;

Κάνω λάθος; Εγώ δεν τα γνώριζα τέτοια σενάρια και δεν τα υιοθετούσα. Έπρεπε να σιωπήσω κατ' εσάς!
2. ΦΕΡΕΣΤΕ ότι είχατε προσυνενοηθεί να αγοράσετε τα οικόπεδα Παπαδημητρίου αν γίνετε δήμαρχος και αγωνιστήκατε για την υψηλότερη τιμή τους ΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΣ τους Γλυφαδιώτες ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ; Προχωρήσατε ΤΑΧΕΩΣ στην αγορά τους παρακάμπτοντας την Επίτροπο και αγνοώντας την αμφισβήτηση της ιδιοκτησίας τους από τον κύριο Καραπάνο, πρώην Αντιδήμαρχο, που ήταν κατατοπισμένος και αρμόδιος για την εν λόγω αγορά με απαλλοτρίωση στην προηγούμενη δημοτική αρχή;

Δημιουργήσατε υπόνοιες στη Γλυφάδα ότι για να αγωνίζεστε τόσο θερμά υπάρχει ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ; Μάλιστα η υπόθεση είναι στον Εισαγγελέα και ακούγεται ότι θα απαγγελθεί δίωξη για κακούργημα;

Κάνω λάθος; Όταν ενημερώθηκα καταψήφισα την αγορά για να μη ζημιωθεί ο Δήμος!

3. ΦΕΡΕΣΤΕ
ότι κάνατε ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ενοικίασης κτηρίου για υπηρεσίες του δήμου και πασχίσατε να νοικιάσετε συγκεκριμένο το οποίο το θέλατε αρχικά για Παιδικό Σταθμό και δεν σας προέκυψε κατά δήλωση της κυρίας Λυγνού αρχηγού της παράταξης ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ; Μάλιστα αναρτήθηκε ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ; Ζημιώνετε και σπαταλάτε τα χρήματα των Γλυφαδιωτών, πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ για 12 χρόνια, ενώ θα μπορούσατε να αγοράσετε ή να οικοδομήσετε κτήριο σε ήδη υπάρχον οικόπεδο του Δήμου;

Κάνω λάθος; Το καταψήφισα στην Οικονομική Επιτροπή και ήταν και η αιτία που με διαγράψατε! Έπρεπε να σιωπήσω;

4. ΦΕΡΕΣΤΕ ότι ΑΜΟΙΒΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κύριο Ζαχαριάδη με 2500 ευρώ το μήνα για να γράφει σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο αυτά που θέλετε κατά την μαρτυρία του συμπολίτη μας κυρίου Αναστασίου Γιαννακόπουλου του οποίου το εδήλωσε ο κύριος Ζαχαριάδης αυτοπροσώπως στην οικεία του προ μηνών;

Να σας θυμήσω ότι κατά σύμπτωση χυδαιολογούσε εις βάρος μου και έχει δύο μηνύσεις και αγωγές; Να σας θυμήσω ότι φέρεστε από κάποιους συμπολίτες μας, σε συγκεκριμένο δημοτικό σύμβουλιο, να "ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ", ώστε να δραπευτεύσει ο εν λόγω κύριος για να αποφύγει την αυτόφωρη διαδικασία σύλληψης στο Δημαρχιακό Μέγαρο;

Κάνω λάθος; Έπρεπε να δεχτώ τα κατάπτυστα δημοσιεύματά του και να σιωπώ;

5. ΦΕΡΕΣΤΕ ότι ανέχεστε ΣΠΑΤΑΛΕΣ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΕΣ του Δήμου με ενδεικτικές τιμές τριπλάσιες της τρέχουσας; Μάλιστα είμαι μάρτυρας ο ίδιος καιπρέπει να γνωρίζει ο Γλυφαδιώτης ότι ένα παγκάκι κήπου 200 ευρώ τιμολογείται με ενδεικτική τιμή 550 ευρώ και μια χειράμαξα οδοκαθαριστών 400 ευρώ τιμολογείται με ενδεικτική τιμή 1200 ευρώ. Πράξατε τίποτα σε επανειλλημένες ενοχλήσεις μου;

Κάνω λάθος; Αυτά τα γνώριζα σαν μέλος της Οικονομικής Επιτροπής και τα κατήγγειλα!
6. ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΕΜΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΕΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ στο Δήμο λόγω των γνωστών προβλημάτων.
ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑΤΕ χωρίς να προσυνενοηθείτε με τους λοιπούς πολιτικούς αρχηγούς για τη χωροθέτησή του; Μας φορτώσατε πρόστιμο 100.000 ευρώ; ΠΡΟΣΒΑΛΛΑΤΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ με τις μεταμεσονύκτιες ταφές και μας διασύρατε στο πανελλήνιο;

Ανοίξατε το παλαιό νεκροταφείο για τον ενταφιασμό μιας σπουδαίας συναδέλφου μας ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ που δεν είχαν την ίδια τύχη εξαιτίας της αλλαζονείας σας και της εμμονής σας να παραμένει κλειστό; Ζητήσατε καμιά συγγνώμη δημόσια;

Κάνω λάθος; Εκθέσατε τη Γλυφάδα κι έπρεπε να σιωπήσω;

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Γλυφάδα, Χάνουν την ψυχραιμία τους τα εξαπτέρυγα του Κόκκορη

Σε ακόμη ένα δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας το γνωστό εξαπτέρυγο και συνδιοικητής του δήμου Στέλιος Λανδράκης ανέλαβε την αποδόμηση των επιχειρημάτων του κ. Βαρβιτσιώτη με ύβρεις και λοιπά κωμικοτραγικά σχόλια αναδεικνύοντας την πνευματική ένδειά του και εκθέτοντας τον σύμμαχό του, Κ. Κόκκορη.

 Η τοποθέτηση του κ. Βαρβιτσιώτη για το  νεκροταφείο της Γλυφάδας ένωσε τους Γλυφαδιώτες και παράλληλα κλόνισε το δίδυμο Λανδράκη – Κόκκορη κάνοντάς τους να χάσουν την ψυχραιμία τους και να αποκαλυφθούν ακόμη περισσότερο.
 Η τακτική τους βέβαια στα δημοτικά συμβούλια είναι πλέον γνωστή και ομολογουμένως βαρετή. Ο Στέλιος Λανδράκης με ύβρεις και οχετό συκοφαντκών και υβριστικών συνθημάτων προσπαθεί να σπιλώσει τον κ. Βαρβιτσιώτη ο οποίος με τις κρυστάλλινες απόψεις του και την εν γένει αξιοπρεπή στάση σε όλα τα δημοτικά συμβούλια θα λέγαμε ότι μάλλον φέρνει σε δύσκολη θέση τον δήμαρχο.

 Οι πληροφορίες που έχουμε μάλιστα λένε ότι η τακτική αυτή έχει ξενίσει πολλά στελέχη της παράταξης του Κόκκορη. Συγκεκριμένα λένε «δεν είναι δυνατόν ο Λανδράκης να κάνει τον εκπρόσωπο τύπου της παράταξης και να κρυβόμαστε πίσω από αυτά που λέει. Πλέον έχουμε σταματήσει να γελάμε με τις ασυναρτησίες  και τα υβριστικά του σχόλια».

Οι πολίτες της Γλυφάδας έχουν αρχίσει να διαπιστώνουν και στην πράξη ότι τα όσα είχαν συμφωνηθεί στο φερόμενο «Μνημόνιο Συνδιοίκησης» δεσμεύουν και εκθέτουν τον δήμαρχο σε ανίερη συμμαχία με τον Λανδράκη.
Ο δήμαρχος βέβαια μέχρι στιγμής απολαμβάνει τις αήθεις επιθέσεις του
Λανδράκη έχοντας πάντα εκ των υστέρων συναινετικό τόνο στις τοποθετήσεις του.
Ολο αυτό το σκηνικό που έχει στηθεί στα δημοτικά συμβούλια επαληθεύει τους ισχυρισμούς της αντιπολίτευσης περί ύπαρξης μνημονίου διανομής του Δήμου σε συγκεκριμένες οικογένειες.

Το πολιτικό μέλλον όμως των Εξαπτέρυγων και της εν γένει συμμαχίας του Κόκκορη είναι προδιαγεγραμμένο: Για πάντα πολιτικά στιγματισμένοι απέναντι στους πολίτες της Γλυφάδας..

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Στέλιος Λανδράκης: NATURA είναι... εκεί που κουτσουλάνε οι ΠΕΡΔΙΚΕΣ.Δείτε το βίντεο!!!

Ο ορισμός για τις περιοχές Natura απο τον πρώην Δήμαρχο Γλυφάδας!!!
Ο επικεφαλής δημοτικής παράταξηςτης Γλυφάδας και πολιτικός σύμμαχος του Κόκκορη ειρωνεύεται τους πολίτες που θεωρούν την περιοχή του αυθαίρετου νεκροταφείου ως προαστατευόμενη Natura
 και αντιτάσσονται στις αυθαιρεσίες του Κόκκορη.
για την ιστορία:
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΑΤΟΥΡΑ
http://kireas.org/smf/index.php?topic=297.0 
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΑΤΟΥΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ κ.ΛΑΝΔΡΑΚΗ
http://www.youtube.com/watch?v=QvEszUst8os 

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΤΟ pressyou Αποκαλύπτει το μνημόνιο του αίσχους και της συναλλαγής στη Γλυφάδα


ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
κ. ΚΟΚΚΟΡΗ
κ.Δήμαρχε Γλυφάδας
Εσείς είσασταν που δηλώνατε ότι δεν υπάρχουν συμφωνίες κάτω απο το τραπέζι???


Τι άλλο υπάρχει κ.Κόκκορη??
Ακόμα και στην επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων το δεξί σας χέρι και πανταχού παρούσα ήταν η κ. Δάρα σύντροφος του κ.Λανδράκη.
Στο δικαστήριο στο πλευρό σας ήταν ο κ.Λανδράκης!!!

ΑΧ ΚΑΗΜΕΝΗ ΓΛΥΦΑΔΑ
ΤΟ  http://pressyou.blogspot.com  Αποκαλύπτει το μνημόνιο του αίσχους και της συναλλαγής στη Γλυφάδα.