"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γλυφάδα Β.Τσατσαράγκος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γλυφάδα Β.Τσατσαράγκος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΠΟΛΗ 10.000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ετοιμάζεται. Δελτίο Τύπου, 'Πολιτών Κοινωνία – Η Άλλη Γλυφάδα'

«Πολιτών Κοινωνία – Η Άλλη Γλυφάδα»
Ο πρόεδρος
Βασίλης Τσατσαράγκος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Μια νέα πόλη 10.000 κατοίκων ξεφυτρώνει…
Το σχέδιο που προωθεί η Κυβέρνηση, περισσότερο με μικρογραφία μιας πόλης θα μοιάζει, παρά με Μητροπολιτικό Πάρκο.
Το σχέδιο προβλέπει κατοικίες διάσπαρτες σε γειτονιές παλιάς αθηναϊκής, νησιώτικης και μοντέρνας πολυώροφης προσέγγισης, σχολεία για την εξυπηρέτηση των γύρω δήμων, εκκλησίες, δρόμους, ξενοδοχεία, νοσοκομείο, κέντρα με επιχειρηματικές δράσεις, μουσεία και το πράσινο θα περιοριστεί στα 2.000 στρέμματα σκάρτα!!!

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Βασίλης Τσατσαράγκος: Είμαστε Απέναντι στο ρεύμα της ανομίας



Βασίλης Τσατσαράγκος
Πρόεδρος της
«Πολιτών Κοινωνία – Η Άλλη Γλυφάδα»


«Σκοτεινή πόλη». Έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε το ρεύμα που παρασύρει την πόλη μας σε όλο και χαμηλότερα επίπεδα! Η Γλυφάδα, από πόλη-όνειρο πολλών ανθρώπων, διολισθαίνει σταθερά σε πόλη της ανομίας. Εδώ και πολλά χρόνια, έχει να ακουστεί ως πόλη θετικά. Μόνιμα, είναι στην επικαιρότητα αρνητικά. Π.χ., για την κατάσταση στις παραλίες, για τις μαρίνες, για τον Υμηττό, για τις πυρκαγιές, για αυθαιρεσίες και καταπατήσεις, για οικονομικές ατασθαλίες, για πλημμύρες, για ανύπαρκτους ελεύθερους χώρους, για ναρκωτικά, για σχολεία υποβαθμισμένα, στον πολιτισμό σκοτάδι, στον αθλητισμό ουδέν (πέρα από κάποιες μεμονωμένες εξαιρέσεις). Και τώρα… ήρθε και το νεκροταφείο. Γίναμε βούκινο ως πόλη, όταν με επικεφαλής το δήμο μας και την εκκλησία, ο ένας να καταπατά δημόσια έκταση και ο άλλος να στήνει αυθαίρετη εκκλησία στην Α΄ Ζώνη του Υμηττού. Γιατί τότε και ο κάθε πολίτης να μην κάνει το ίδιο;
Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και Σύλλογος που αυτοπροσδιορίζεται ως περιβαλλοντικός, δεν είχε το θάρρος να καταγγείλει καθαρά την καταπάτηση της δημόσιας έκτασης. Δεν μπορεί να είσαι και με τον… αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ. Στην Ελλάδα, θεωρούμε ότι έχουμε δημοκρατία όταν δεν τη σεβόμαστε, παραβιάζοντας τους νόμους. Το χειρότερο είναι ότι όσοι αναρριχώνται στα πολιτικά αξιώματα είναι πρόσωπα ανάξια να δώσουν την παραμικρή λύση στα πραγματικά προβλήματα, διότι είναι άλλο θέμα η πραγματική ανάγκη στην πόλη της Γλυφάδας για νέο νεκροταφείο και είναι άλλο η αυθαιρεσία ενός δημόσιου οργανισμού με τη συμμετοχή μάλιστα της εκκλησίας να καταπατεί τον Υμηττό (αλήθεια, σε τι προσδοκά η Μητρόπολη Γλυφάδας;). Εμείς είμαστε απέναντι στο ρεύμα αυτό της ανομίας και καλούμε όλες τις δυνάμεις που είναι διατεθειμένες να αντιπαλέψουν αυτήν την κατάσταση, να το κάνουν και να μιλήσουν καθαρά.
Τα μισόλογα δεν χωρούν, ιδιαίτερα στις μέρες μας. Όσον αφορά την επιβεβλημένη ανάγκη για νέο νεκροταφείο στην πόλη μας, είμαστε μπροστάριδες στον αγώνα, μαζί με όλους του Γλυφαδιώτες, προκειμένου η πολιτεία να χωροθετήσει χώρο και αυτό να γίνει εντός του Α΄ εξαμήνου του 2012.
Τέτοιους αγώνες θέλουμε για την πόλη μας.


Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Μια βόλτα στην αυθαιρετούπολη της Γλυφάδας, του Βασίλη Τσατσαράγκου


Ξεκινώντας τη βόλτα μας από το βουνό, διαπιστώσαμε ότι:

Υμηττός

alt alt
Οι οικοδομικές δραστηριότητες στον Υμηττό, γίνονται συχνά με «εναλλακτικό» τρόπο, οι δε περιφράξεις εκτάσεων, εξακολουθούν να αποτελούν συχνότατο φαινόμενο. «Ειδικοί» αναλαμβάνουν τα περαιτέρω…!
Είναι τόσο εκτεταμένο το φαινόμενο της καταπάτησης, που ο πολίτης αναρωτιέται «πώς κινούνται τόσο άνετα οι καταπατητές»;



alt
Περπατήσαμε σε ένα άλλο όμορφο σημείο της Γλυφάδας, περιμετρικά του golf. Η ίδια εικόνα. Η εικόνα της εγκατάλειψης και των κατεστραμμένων πεζοδρομίων, χωρίς ποδηλατόδρομο, με σκουπίδια, εγκαταλελειμμένα ογκώδη αντικείμενα κ.λπ.