"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

ΝΕΟ ΚΡΟΥΣΜΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣ !!!! 13.530€ ξοδεύουμε στο ΔΗΜΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, για ΜΑΚΕΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΝ!!!

«Δαπάνες Δημιουργικού Διαφόρων Εντύπων », πρ/σας δαπάνης 13.530,00€, ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Γλυφάδα, 5/09/2013

ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Αρ. Πρωτ. 51475

ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
Σ Υ Μ Φ Ω Ν Η Τ Ι Κ Ο
Παροχής Υπηρεσίας/Εκτέλεσης Εργασίας με τίτλο: «Δαπάνες Δημιουργικού Διαφόρων

Εντύπων », μη υπαγόμενης στις διατάξεις του Ν. 3316/2005 (42 Α΄) συνολικής

δαπάνης 13.530,00 (συμ/νου ΦΠΑ), με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης

(άρθρο 20 παργ. 13 του Ν. 2731/2008 – 263 Α΄).

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ!!! 15.000 € για Προμήθεια Πασσάλων Στήριξης Δένδρων

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ!!! κύριοι του ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
και ενώ σε χιλιάδες νοικοκυριά κόβουν το ΡΕΥΜΑ ο ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ δίνει:

15.000 € για Προμήθεια  2.000 τεμαχίων Πασσάλων Στήριξης Δένδρων

Αντίστοιχα η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ έδωσε 1.845 € !!!!
 
σας παραθετουμε τα link από το ΔΙΑΥΓΕΙΑ:

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Παπανικολάου: "Η Γλυφάδα είναι μια υπέροχη πόλη, που αδικείται σε σχέση με τις δυνατότητες που διαθέτει"

Πρόθεση υποψηφιότητας για το Δήμο Γλυφάδας από τον Ευρωβουλευτή Γιώργο Παπανικολάου
Σε σημερινή συνέντευξη του στον eniko.gr και real.gr
 

Παπανικολάου: "Η Γλυφάδα είναι μια υπέροχη πόλη, που αδικείται σε σχέση με τις δυνατότητες που διαθέτει"


Δημοσιογράφος:-Ακούγεται έντονα το τελευταίο διάστημα ότι θα προτιμήσετε να ασχοληθείτε με την τοπική αυτοδιοίκηση από το να διεκδικήσετε νέα θητεία στην Ευρωβουλή.

Γιώργος Παπανικολάου:
Ο τρόπος που αντιλαμβάνομαι την πολιτική συνοψίζεται στη φράση «η αποτελεσματική πολιτική πρέπει να ξεκινάει από την τοπική κοινωνία και να καταλήγει σε αυτήν». Με γνώμονα τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής κάθε πολίτη ασκώ τα καθήκοντά μου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και με αυτό το γνώμονα θα συνεχίσω να πολιτεύομαι στο μέλλον. Η τοπική αυτοδιοίκηση αποτελεί σίγουρα μια πρόκληση. Μια πρόκληση να συνθέσεις πέρα και πάνω από κόμματα, να ενώσεις δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις, να βελτιώσεις την καθημερινότητα των συμπολιτών σου. Να σταθείς στο πλευρό τους ιδίως την πολύ δύσκολη περίοδο της κρίσης.

Δημοσιογράφος:
- Θα είστε δηλαδή όπως φημολογείται υποψήφιος δήμαρχος Γλυφάδας;

Γιώργος Παπανικολάου:
Από το 2009 μέχρι σήμερα, πιστεύω πως έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που έχει ένας ευρωβουλευτής. Μπορεί όποιος το επιθυμεί να αξιολογήσει αυτή τη προσπάθεια αναζητώντας τις πράξεις, τις ενέργειες και τις παρεμβάσεις μου που είναι όλες αναρτημένες στο διαδίκτυο. Με την εμπειρία μου όλα αυτά τα χρόνια στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο μπορώ να πω με σιγουριά ότι με την υιοθέτηση βέλτιστων διεθνών πρακτικών και την αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων, ακόμα και μέσα σε περιβάλλον κρίσης, μπορούμε να πετύχουμε τη ριζική αναμόρφωση μιας πόλης. Συνομιλώ καθημερινά με συμπολίτες μου στη Γλυφάδα, την πόλη που ζω και όπου μεγάλωσα, και σύντομα θα σας ανακοινώσω περισσότερα. Η Γλυφάδα είναι μια υπέροχη πόλη, που αδικείται σε σχέση με τις δυνατότητες που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ
http://www.enikos.gr/politics/189930,%C2%ABEpitaktikh_anagkh_h_synainesh%C2%BB.html 

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Η EN.E.O.N Α.μ.ε.Α Γλυφάδας και Ν.Π. κοντά στους άστεγους!

Ενεργή παρουσία είχε η ΕΝ.Ε.Ο.Ν Α.μ.ε.Α Γλυφάδας και Ν.Π.στην εκδήλωση αλληλεγγύης Κοινωνική Κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος». Συγκεκριμένα, την περασμένη Κυριακή 13-10-2013 αντιπροσωπεία της Ένωσης με επικεφαλής την πρόεδρο Δωροθέα-Β. Ζουμπουλίδου, την αντιπρόεδρο Μαίρη Ρουμελιώτη- Σίμου και το μέλος του συμβουλίου Γεωργία (Γωγώ) Αγγελοπούλου, βρέθηκε στο Θησείο (15:00- 19:00) μαγείρεψαν φαγητό και το πρόσφεραν στους άστεγους και οικονομικά αδύναμους συμπολίτες μας.

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ


Αγαπητοί   Συνάδελφοι,

Σας καλούμε σε συνεδρίαση, που θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου του Δήμου μας στην οδό Άλσους 15,

την  10η Οκτωβρίου  2012, ημέρα Tετάρτη και ώρα 11.00 π.μ.

για να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε για τα παρακάτω θέματα:

 

 

  1. Διενέργεια προφορικής πλειοδοτικής επαναληπτικής δημοπρασίας για την δωδεκαετή (12) εκμίσθωση (παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης) του δημοτικού καταστήματος της Πλατείας Χαρίτων του Δήμου μας, για λειτουργία «Αναψυκτηρίου Περιπτέρου» (11.30 ώρα λήξης προσφορών)

 

  1. Λήψη απόφασης για αναπροσαρμογή των συντελεστών τέλους χρήσης πεζοδρομίων , πλατειών και γενικά κοινόχρηστων χώρων για το έτος 2013. (από αναβολή)

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

«Πρωτοφανής η εικόνα εγκατάλειψης της Γλυφάδας»


Γλυφάδα, 12 Ιουλίου 2012



Δελτίο Τύπου
"ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ"

«Πρωτοφανής η εικόνα εγκατάλειψης της Γλυφάδας»


 Το ζήτημα της  σημερινής απογοητευτικής εικόνας  που εμφανίζει η πόλη σε σχέση  με τους όμορους Δήμους ανέδειξε  κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γλυφάδας ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

            Με μια σειρά ερωτημάτων  προς τη διοίκηση ο κος Βαρβιτσιώτης ζήτησε απαντήσεις για τον ελλιπή καθαρισμό, τον ανύπαρκτο φωτισμό, καθώς και τις σκηνές γενικότερης εγκατάλειψης που παρουσιάζει η Γλυφάδα στις περισσότερες περιοχές της.  Απευθυνόμενος μάλιστα προς το Δήμαρχο τον κάλεσε να τοποθετηθεί για το γεγονός πως αντί να ασχοληθεί με αυτά τα ουσιαστικά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών και αντανακλούν το σεβασμό του Δήμου προς τους δημότες του, εκείνος προτιμά να δαπανά μεγάλα ποσά για την εκπόνηση φυλλαδίων  «προπαγανδιστικού χαρακτήρα» και να παραπληροφορεί τον πολίτη, εμφανίζοντας μια Γλυφάδα που  δεν υπάρχει.


            Προς τεκμηρίωση των ισχυρισμών του ο κος Βαρβιτσιώτης παρουσίασε στο Δημοτικό συμβούλιο μια σειρά φωτογραφιών που συνέλεξε εκείνη τη μέρα από συγκεκριμένα σημεία της πόλης και  τις αντιπαρέβαλε με τις φωτογραφίες από τα ίδια σημεία που εμπεριέχονται στο πολυτελές φυλλάδιο που εξέδωσε ο Δήμος, εμφανίζοντας τις τεράστιες διαφορές του με την πραγματικότητα. Ιδιαίτερη μνεία έκανε επίσης  και για τα σημεία εισόδου των διοικητικών ορίων της πόλης , προσκομίζοντας επίσης φωτογραφικό  υλικό που καταδεικνύει τη εμφανή εικόνα εγκατάλειψης της Γλυφάδας σε σχέση με τους όμορους Δήμους.

Στη συνέχεια της τοποθέτησης του ο κος Βαρβιτσιώτης προέτρεψε το Δήμαρχο να σταματήσει να καπηλεύεται δωρεές συμπολιτών μας και να τις παρουσιάζει εντέχνως  ως έργα της διοίκησης, όπως λ.χ. την αναμόρφωση των πλατειών Ευρυάλης και Αγ. Τριάδας, που χρηματοδοτήθηκαν εξολοκλήρου από τους κ. Αθανάσιο και Κωνσταντίνο Μαρτίνο αντίστοιχα.

 Τέλος τον κάλεσε να ασχοληθεί με τα σοβαρά προβλήματα της πόλης και των κατοίκων της και να εγκαταλείψει τα τερτίπια επικοινωνιακής φύσεως.  «Έχουμε χρέος να εμφυσήσουμε ένα αίσθημα εμπιστοσύνης στο δημότη ότι τα τέλη που καταβάλλει πιάνουν τόπο. Εγώ, από την πλευρά μου, ευχαριστώντας για μια ακόμη φορά τους Γλυφαδιώτες που με τίμησαν και με ανέδειξαν πρώτο βουλευτή στη πόλη  κατά τις πρόσφατες εκλογές, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, ώστε η Γλυφάδα να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Ο ψευδοπροφήτης κ. Κόκκορης

του Τάκη Λαϊνά
Ας μην κάνουμε τους έκπληκτους. O Δήμαρχος Γλυφάδας δεν έκανε κάτι που δεν το περιμέναμε. Παρανόμησε κατάφωρα. Αργά η γρήγορα θα το έκανε. Μέχρι τώρα κρατούσε τα προσχήματα αλλά δεν άντεξε. Του βγήκε η σκοτεινή του πλευρά. Αυτή του τοπικού άρχοντα. Μόνο που του βγήκε σε λάθος εποχή. Το 2011 και όχι την εποχή του Μεσαίωνα και της φεουδαρχίας., που οι άρχοντες κυβερνούσαν ελέω θεού.


Γιατί μας εκπλήττει ο κ. Κόκκορης; Ξεχάσαμε με ποιους έχει συμμαχήσει; Ξεχάσαμε το μοίρασμα της τράπουλας; ξεχάσαμε τις θέσεις που μοίρασε; Ξεχάσαμε το ποιες φυλλάδες τον στήριξαν και τον στηρίζουν; Ότι ποιο άθλιο.. Ξεχάσαμε τους επικοινωνιακούς του συμβούλους και τα φυλλάδια του αίσχους και της ντροπής που πλημμύρισαν την Γλυφάδα καθυβρίζοντας και σπιλώνοντας; Ξεχάσαμε ποιανού ήτανε το ακίνητο που νοίκιασε στον Δήμο επιστρέφοντας τα ενοίκια μόλις έγινε γνωστό πως άλλα έλεγε το συμβόλαιο και άλλα η πραγματικότητα;


Μάλλον τα είχαμε ξεχάσει και τώρα μένουν κατάπληκτοι… Κακώς.
Από ένα τέτοιο επιτελείο όλα θα...

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

NEW Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΑΛΑΣΣΑ!!και ο Δήμος Γλυφάδας μίσθωσε πούλμαν για μπάνια στη Βάρκιζα και στη Βουλιαγμένη!!!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!! Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ ΜΙΣΘΩΣΕ ΠΟΥΛΜΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΑΝΙΑ ΣΕ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ!!!! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ????







































Γλυφάδα, 13 Ιουλίου 2011
Αρ. Πρωτ.: 34900
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΜΠΑΝΙΑ
Ο Δήμος Γλυφάδας με δύο δρομολόγια καθημερινά (Δευτ.- Σάβ.) εξυπηρετεί  τους δημότες, μέλη των Κ.Α.Π.Η. που επιθυμούν να κάνουν μπάνια στις παραλίες Βουλιαγμένης και Βάρκιζας.