"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Σύσκεψη Μ. Βαρβιτσιώτη - Α. Καυκά για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου στη Γλυφάδα

ΠΗΓΗ vimaonline.gr


Η αντιμετώπιση του παράνομου εμπορίου στην παραλιακή ζώνη του Δήμου Γλυφάδας βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης του Γλυφαδιώτη υπουργού Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και της προέδρου του εμπορικού συλλόγου Γλυφάδας κ. Άννας Καυκά.




Με πρωτοβουλία του Γλυφαδιώτη Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη ξεκινούν καθημερινές περιπολίες του Λιμενικού Σώματος στις παραλίες μας με στόχο τη πάταξη του Παραεμπορίου. Αυτό αποφασίστηκε σήμερα σε κοινή σύσκεψη με τον Υπουργό, την προέδρο του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας Άννα Καυκά, τον Β΄αντιπροέδρο Γιάννη Λινό, τον ταμία Ντίνο Μαριάκη, τον Λιμενάρχη Πειραιά Υποναύαρχο Γιώργο Σαριγιάννη, τον υποπλοίαρχο Άγγελο Κιούση και τον Διοικητή του Λιμενικού τμήματος Γλυφάδας ανθυποπλοίαρχο Γιώργο Σπυρίδων.
Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο Λιμεναρχείο Γλυφάδας, παρουσία του διοικητή του Λιμεναρχείου Πειραιά Υποναύαρχου κ. Σαρηγιάννη.


Πάντως, η κ. Άννα Καυκά τα τελευταία 2 χρόνια, με την ανάληψη στοχευμένων δράσεων σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, έχει κάνει σημαντικά βήματα στην κατεύθυνση της καταπολέμησης του παρεμπορίου, σε κεντρικούς δρόμους της Γλυφάδας που είχε δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους εμπόρους. 


διαβάστε όλο το άρθρο  http://www.vimaonline.gr/20/article/15033/suskepsi-m-varvitsioti-a-kauka-gia-tin-adimetopisi-tou-pareboriou-stin-paralia-tis-glufadas

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Οικονομική ενίσχυση στους λιμενικούς με νομοθετική ρύθμιση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη

Οικονομική ενίσχυση στους λιμενικούς

Οικονομική ενίσχυση πριν αποσπασθούν για την κάλυψη επιχειρησιακών ή λειτουργικών αναγκών, στα θαλάσσια σύνορα της χώρας, θα λαμβάνουν τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος.
Αυτό αναφέρεται σε σχετική νομοθετική ρύθμιση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στην οποία προβλέπεται η κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των στελεχών του Λιμενικού και η οποία περιλαμβάνει τα έξοδα μετάβασης και επιστροφής, την ημερήσια αποζημίωση αλλά και τις δαπάνες διανυκτέρευσης.

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Τί συζήτησε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με τον αμερικανό πρέσβη

Η θάλασσα πλέον συνιστά την κορυφαία πρόκληση για την καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης

 

Με τον πρέσβη των ΗΠΑ στη χώρα μας, Ντέιβιντ Ντ. Πιρς, συναντήθηκε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Παραίτηση κ.Βαρβιτσιώτη απο Δημοτικός Σύμβουλος Γλυφάδας

 
Αξιότιμη κυρία Πρόεδρε,

Όπως γνωρίζετε πριν από λίγες ημέρες ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας Αντώνης Σαμαράς μου ανέθεσε τα καθήκοντα του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου. Η εμπιστοσύνη αυτή του Πρωθυπουργού προς το πρόσωπό μου αποτελεί για μένα ύψιστη τιμή. Ιδιαίτερα, αν αναλογιστούμε ότι έρχεται σε μία δύσκολη συγκυρία, όπου η κυβέρνηση έχει επωμιστεί το εθνικό καθήκον της μετάβασης της χώρας σε μία περίοδο σταθερότητας.

Παράλληλα, όμως, με γεμίζει ευθύνη. Είναι η ευθύνη να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά μας προς όφελος όλων των Ελλήνων. Είναι, συνάμα, η ευθύνη που μας επιβάλλει να λειτουργήσουμε ως υπηρέτες της νέας γενιάς και των οραμάτων της. Οφείλουμε να εργαστούμε σκληρά, χωρίς δεύτερες σκέψεις. Έχουμε χρέος να παραδώσουμε στους νέους ανθρώπους μια καλύτερη Ελλάδα από αυτήν που παραλάβαμε.

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Ο Βαρβιτσιώτης εξέθεσε τον δήμαρχο Γλυφάδας

Αν και βουλευτής δεν ξεχνάει ποτέ τη Γλυφάδα

Παρόλο που πλέον είναι βουλευτής, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, δεν φαίνεται να ξεχνάει και την ιδιότητά του ως επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο της Γλυφάδας. Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου δημοτικού συμβουλίου ο βουλευτής ανέδειξε την αλόγιστη σπατάλη των χρημάτων των Γλυφαδιωτών από τη διοίκηση του Δήμου.
"Δεσμεύσατε το Δήμο να πληρώνει 12 χρόνια νοίκι για ένα κτίριο που δεν ξέρουμε καν το σχέδιο, την έκταση και την κατάστασή του. Επιβαρύνατε τους δημότες με ένα ποσό άνω των 2.000.000 ευρώ, τη στιγμή που με τις σημερινές τιμές της κτηματαγοράς θα μπορούσαμε να αγοράσουμε ή και να οικοδομήσουμε ένα, με πολύ χαμηλότερο αντίτιμο” είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής προκαλώντας την έντονη δυσφορία του δημοτικού συμβουλίου.
Χαρακτηριστική είναι η καταγγελία για 4 "κοτρώνες", όπως τις χαρακτηρίζει, οι οποίες κόστισαν το εξωφρενικό ποσό των 30.000 ευρώ.

ΠΗΓΗ  http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/473402/O-Barbitsiotis-exethese-ton-dimarcho-Gyfadas.aspx

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

«Πρωτοφανής η εικόνα εγκατάλειψης της Γλυφάδας»


Γλυφάδα, 12 Ιουλίου 2012



Δελτίο Τύπου
"ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ"

«Πρωτοφανής η εικόνα εγκατάλειψης της Γλυφάδας»


 Το ζήτημα της  σημερινής απογοητευτικής εικόνας  που εμφανίζει η πόλη σε σχέση  με τους όμορους Δήμους ανέδειξε  κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γλυφάδας ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

            Με μια σειρά ερωτημάτων  προς τη διοίκηση ο κος Βαρβιτσιώτης ζήτησε απαντήσεις για τον ελλιπή καθαρισμό, τον ανύπαρκτο φωτισμό, καθώς και τις σκηνές γενικότερης εγκατάλειψης που παρουσιάζει η Γλυφάδα στις περισσότερες περιοχές της.  Απευθυνόμενος μάλιστα προς το Δήμαρχο τον κάλεσε να τοποθετηθεί για το γεγονός πως αντί να ασχοληθεί με αυτά τα ουσιαστικά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών και αντανακλούν το σεβασμό του Δήμου προς τους δημότες του, εκείνος προτιμά να δαπανά μεγάλα ποσά για την εκπόνηση φυλλαδίων  «προπαγανδιστικού χαρακτήρα» και να παραπληροφορεί τον πολίτη, εμφανίζοντας μια Γλυφάδα που  δεν υπάρχει.


            Προς τεκμηρίωση των ισχυρισμών του ο κος Βαρβιτσιώτης παρουσίασε στο Δημοτικό συμβούλιο μια σειρά φωτογραφιών που συνέλεξε εκείνη τη μέρα από συγκεκριμένα σημεία της πόλης και  τις αντιπαρέβαλε με τις φωτογραφίες από τα ίδια σημεία που εμπεριέχονται στο πολυτελές φυλλάδιο που εξέδωσε ο Δήμος, εμφανίζοντας τις τεράστιες διαφορές του με την πραγματικότητα. Ιδιαίτερη μνεία έκανε επίσης  και για τα σημεία εισόδου των διοικητικών ορίων της πόλης , προσκομίζοντας επίσης φωτογραφικό  υλικό που καταδεικνύει τη εμφανή εικόνα εγκατάλειψης της Γλυφάδας σε σχέση με τους όμορους Δήμους.

Στη συνέχεια της τοποθέτησης του ο κος Βαρβιτσιώτης προέτρεψε το Δήμαρχο να σταματήσει να καπηλεύεται δωρεές συμπολιτών μας και να τις παρουσιάζει εντέχνως  ως έργα της διοίκησης, όπως λ.χ. την αναμόρφωση των πλατειών Ευρυάλης και Αγ. Τριάδας, που χρηματοδοτήθηκαν εξολοκλήρου από τους κ. Αθανάσιο και Κωνσταντίνο Μαρτίνο αντίστοιχα.

 Τέλος τον κάλεσε να ασχοληθεί με τα σοβαρά προβλήματα της πόλης και των κατοίκων της και να εγκαταλείψει τα τερτίπια επικοινωνιακής φύσεως.  «Έχουμε χρέος να εμφυσήσουμε ένα αίσθημα εμπιστοσύνης στο δημότη ότι τα τέλη που καταβάλλει πιάνουν τόπο. Εγώ, από την πλευρά μου, ευχαριστώντας για μια ακόμη φορά τους Γλυφαδιώτες που με τίμησαν και με ανέδειξαν πρώτο βουλευτή στη πόλη  κατά τις πρόσφατες εκλογές, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, ώστε η Γλυφάδα να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Εμπορικός Σύλλογος Γλυφάδας, 10ημερο ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ


  Γλυφάδα   21/6/2012
«Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο δεκαήμερο προσφορών των καταστημάτων της Γλυφάδας»
PHOTO1


Με επιτυχία στέφθηκε το πρώτο δεκαήμερο προσφορών(5-15 Ιουνίου) των καταστημάτων του Δήμου Γλυφάδας, ύστερα από την πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης να στηρίξει έμπρακτα την τοπική αγορά. Κατά το δεκαήμερο αυτό σημειώθηκε αξιοσημείωτη αύξηση στην επισκεψιμότητα των επιχειρήσεων, που τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Εμπορικού Συλλόγου,  1 στις 3 βάζουν λουκέτο. Οι εκδηλώσεις  ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 14 Ιουνίου με μια ξεχωριστή εκδήλωση στο γνωστό μαγαζί “THE BAR” της Γλυφάδας, όπου η πρόεδρος των εμπόρων Άννυ Καυκά και ο αντιπρόεδρος Γιάννης Λινός  υποδέχτηκαν,τον τομεάρχη εμπορίου της ΝΔ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, το Δημάρχο Γλυφάδας  Κώστα Κόκκορη, αντιδημάρχους, δημοτικούς  συμβούλους, τον αντιπρ. του Επαγγ. Επιμελητηρίου Νίκο Λεβετσοβίτη ,καθώς και το μέλος του Δ.Σ Αργύρη Παξινό,  τον πρόεδρο της νεολαίας Αιμίλιο Βουγιουκλάκη , καθώς και πολλούς  καταστηματάρχες, έδωσε το μήνυμα ότι, στην κρίσιμη συγκυρία που διανύουμε, η συστράτευση όλων των δυνάμεων  είναι απαραίτητη για τη στήριξη της αγοράς της πόλης.

PHOTO1 Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης (Βουλευτής Β' Αθηνών), Άννυ Καυκά (πρ.Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας), Νίκος Λεβετσοβίτης ( αντιπρ. Εμπαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών), Μαίρη Παπάζογλου (πρ.αντιδήμαρχος), Αργύρης Παξινός ( μέλος Δ.Σ Ε.Ε.Α)
Ο κ.Κώστας Κόκκορης Δήμαρχος Γλυφάδας και ο κ.Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης Βουλευτής Β' Αθηνών και Επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Γλυφάδας συζητούν με καταστηματάρχες της Γλυφάδας.

O Β'Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας Γιάννης Λινός με τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και την Άννυ Καυκά
Άρης Παναγόπουλος (αντιδήμαρχος Πολεοδομίας), Στάθης Γεωργούλας (δημοτικός σύμβουλος-πρ.αντιδήμαρχος), Αργύρης Παξινός ( μέλος Δ.Σ Ε.Ε.Α) μαζί με τον Γλυφαδιώτη επιχειρηματία Σάκη Γερόπαππα και την οικονομολόγο Φωτεινή Δημαρέλλη.
Ο αντιδήμαρχος πόλης Δημήτρης Βίγλας με τη δημοσιογράφο Γεωργία Βαμβακερού, την επιχειρηματία Γιούλη Βαμβακερού Και τον Αντώνη Δημητρακόπουλο της praxis yachts
Ο Πρόεδρος των Νέων του Δήμου Γλυφάδας Αιμίλιος Βουγιουκλάκης μαζί με τον Β'Αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας Γιάννη Λινό







Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Η δικαίωση του Βαρβιτσιώτη για τον Τσοχατζόπουλο

 Συμμετείχε ως επικεφαλής εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας σε όλες τις προανακριτικές και εξεταστικές επιτροπές για τα Υποβρύχια.Ως προσωπική δικαίωση δέχθηκε τη σύλληψη Τσοχατζόπουλου ο Βουλευτής της Β’ Αθηνών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής του συνέντευξης .
Στη συνέχεια μέσω της προσωπικής του σελίδας στο twitter ανέδειξε και τον ιδιαίτερο συμβολισμό που ενέχει η σύλληψη του πρώην Υπουργού, καθώς οι πολίτες βλέπουν να σπάει επιτέλους ο κύκλος της ατιμωρησίας.
www.parapolitika.gr

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Βαρβιτσιώτης για Ελληνικό, «Αν πάμε να φτιάξουμε άλλο ένα Mall με κινηματογράφους, το μόνο που θα δώσουμε ως αναπτυξιακό και επαγγελματικό μέλλον στους περίοικους, θα είναι «να πουλάς ποπκόρν». Ενώ, εμείς θέλουμε να είναι και κέντρο απασχόλησης του εργατικού δυναμικού που σήμερα είναι άνεργο και βασικά είναι το εργατικό δυναμικό που έχει πολλά προσόντα, γιατί δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας».

Το Ελληνικό να αποτελέσει το πρότυπο για το μοντέλο ανάπτυξης που θέλουμε η Ελλάδα να δείξει στον κόσμο.






Στη συνεδρίαση της διαρκούς επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου με θέμα «Αξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΙΟΣ – Προώθηση της χρήσης ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/28/ΕΚ) – Κριτήρια Αειφορίας Βιοκαυσίμων και Βιορευστών (ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)» ο εισηγητής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτης τάχθηκε καταρχήν υπέρ του νομοσχεδίου με αρκετές επιφυλάξεις σε επιμέρους σημεία. Συγκεκριμένα αφού καυτηρίασε τη συνολική αποτυχία των κυβερνήσεων σε παλαιότερες προσπάθειες αξιοποίησης του πρ. αεροδρομίου του Ελληνικού στάθηκε στην κακή κατάσταση που έχει περιέλθει ο χώρος τα τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια της εισήγησης ο κ. Βαρβιτσιώτης ανέφερε  ότι οι μαξιμαλιστικές διεκδικήσεις είναι εκτός εποχής τονίζοντας ωστόσο την ανάγκη το όποιο σχέδιο αξιοποίησης του Ελληνικού να αποτυπώνει το νέο αναπτυξιακό μοντέλο που πρέπει να διαμορφώσει η χώρα ξεφεύγοντας από τις παραδοσιακές λογικές και αξιοποιώντας στο έπακρον το υψηλά καταρτισμένο εργατικό δυναμικό της χώρας. Χαρακτηριστικά ανέφερε «Αν πάμε να φτιάξουμε άλλο ένα Mall με κινηματογράφους, το μόνο που θα δώσουμε ως αναπτυξιακό και επαγγελματικό μέλλον στους περίοικους, θα είναι «να πουλάς ποπκόρν». Ενώ, εμείς θέλουμε να είναι και κέντρο απασχόλησης του εργατικού δυναμικού που σήμερα είναι άνεργο και βασικά είναι το εργατικό δυναμικό που έχει πολλά προσόντα, γιατί δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας».
Σε άλλα σημεία της ομιλίας του ο κ. Βαρβιτσιώτης στάθηκε στην τροποποίηση των συντελεστών δόμησης που πρέπει να γίνει, στη χωροθέτηση κοινωφελών χρήσεων, όπως σχολεία, σταθμός μεταφόρτωσης απορριμμάτων, αστυνομία  καθώς και στην αξιοποίηση υφιστάμενων χρήσεων. Επιπλέον τόνισε την ανάγκη να δoθεί παράταση στις εξώσεις των φορέων που εκμεταλλεύονται τον χώρο, να διατηρηθεί το ποσοστό του κράτους στην «Ελληνικόν Α.Ε.» το οποίο να μην γίνει αντικείμενο μελλοντικών πιέσεων της Τρόϊκας,
Για το πρόγραμμα Ήλιος ο εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας το χαρακτήρισε αρκετά αισιόδοξο και διατύπωσε πολλές επιφυλάξεις σχετικά με την βιωσιμότητα του ζητώντας παράλληλα μία χρηματοοικονομική μελέτη.
Σημεία εισήγησης Μ. Βαρβιτσιώτη στη συνεδρίαση της διαρκούς επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου επί  του νομοσχεδίου «Αξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΙΟΣ – Προώθηση της χρήσης ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Γνήσια έκφραση της κοινωνίας των πολιτών

 
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2012
 
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
 
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄Αθηνών, κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σχετικά με το αποκαλούμενο «Κίνημα της Πατάτας» έκανε την ακόλουθη δήλωση:
                
 
«Το αποκαλούμενο «Κίνημα της Πατάτας» αποτελεί μια γνήσια έκφραση της κοινωνίας των πολιτών. Μιας κοινωνίας  που αυτοοργανώνεται, εκφράζεται, παρεμβαίνει και συμβάλλει στην ορθή λειτουργία της αγοράς. Ωστόσο η αναμφισβήτητα θετική αυτή παρέμβαση των πολιτών καταδεικνύει την ανικανότητα και την κωλυσιεργία  του αρμόδιου υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο παραμένει θεατής και αδρανεί χαρακτηριστικά  απέναντι στις συνεχόμενες αυξήσεις των τιμών.

Η πρωτοβουλία αυτή των πολιτών καθιστά  επείγουσα προτεραιότητα  την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων, με τη δημιουργία  ψηφιακής πλατφόρμας δημοπράτησης των εμπορικών προϊόντων και του επονομαζόμενου «ηλεκτρονικού καλαθιού» , καθώς και την  αναδιοργάνωση των εποπτικών μηχανισμών της αγοράς, με την παράλληλη αναβάθμιση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ώστε να επιτευχθεί η λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού προς όφελος των καταναλωτών.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει όμως να διαφυλαχθούν τα θέματα υγιεινής των τροφίμων και της απόδοσης των φόρων».

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄Αθηνών, κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σχετικά με την αδράνεια της κυβέρνησης για τη νομοθέτηση των μέτρων αποκατάστασης των ζημιών των πληγεισών επιχειρήσεων του κέντρου των Αθηνών από τις καταστροφές που υπέστησαν από τους κουκουλοφόρους, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ndpress@nd.gr
«Δεκαπέντε μέρες μετά τις καταστροφές του ιστορικού κέντρου των Αθηνών κανένα μέτρο αποκατάστασης των ζημιών δεν έχει νομοθετηθεί, παρά τα όσα έχουν εξαγγελθεί. Περιφέρεια Αττικής, Δήμος Αθηναίων και τα αρμόδια Υπουργεία συμπεριφέρονται σαν «χαμένοι στη μετάφραση» αφού δεν μπορούν στοιχειωδώς να συνεννοηθούν για το τι και μέχρι ποιο ποσό θα αναλάβουν να καλύψουν. Ο εμπορικός κόσμος, σε μία περίοδο βαθιάς ύφεσης, πληρώνει ξανά την ολιγωρία των γραφειοκρατικών διαδικασιών του κράτους και την έλλειψη πολιτικής βούλησης για άμεσες λύσεις που θα ανακουφίσουν το πολύπαθο εμπορικό κέντρο των Αθηνών.
Η Νέα Δημοκρατία, σταθερά προσηλωμένη στο στόχο της κοινωνικής συνοχής και της οικονομικής ανάπτυξης, ζητά να νομοθετηθούν τα μέτρα ενίσχυσης και αποκατάστασης των ζημιών των επιχειρήσεων που επλήγησαν χωρίς καμία άλλη καθυστέρηση. Το ίδιο άλλωστε είχε συμβεί αμέσως μετά τα γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008 και η ίδια ρύθμιση πρέπει να υιοθετηθεί και σήμερα. Παράλληλα είναι επιτακτική ανάγκη να στηριχθούν οι εργαζόμενοι, που κατέστησαν άνεργοι εξαιτίας της εγκληματικής ανοχής του κράτους στο φαινόμενο των εγκληματιών κουκουλοφόρων. Περιθώρια χρονοτριβής δεν υπάρχουν, οι πληγείσες επιχειρήσεις πρέπει άμεσα να επαναλειτουργήσουν».

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Νεκροταφείο όχι στον Υμηττό, αλλά στη Βάρης Κορωπίου

http://palmosgl.blogspot.com/2012/01/blog-post_29.html

 
Τον πρόεδρο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Αθήνας, Ιωάννη Πολύζο, συνάντησε την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου ο αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Γλυφάδας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, πλαισιωμένος από δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού του, τους κ.κ. Θεοδοσόπουλο και Ακρίβο. Η συνάντηση στα γραφεία του υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής στην οδό Πανόρμου διήρκεσε πάνω από μία ώρα, ενώ κλήθηκαν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης ειδικοί συνεργάτες του Οργανισμού για να παράσχουν εξειδικευμένη ενημέρωση. Ο επικεφαλής του Οργανισμού εξέφρασε την αντίθεσή του στη δημιουργία διαδημοτικού Νεκροταφείου στον Υμηττό και αντίθετα δήλωσε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες επεξεργάζονται την πρόταση για χωροθέτηση στη λεωφόρο Βάρης Κορωπίου. Παράλληλα, δήλωσε στον βουλευτή και δημοτικό σύμβουλο πως η τωρινή χωροθέτηση του νεκροταφείου είναι πράξη αυθαιρεσίας που δεν θα μπορέσει ποτέ να νομιμοποιηθεί.
Συγκεκριμένα, μετά το πέρας της συνάντησης ο Ι. Πολύζος δήλωσε: «Με τον κύριο Βαρβιτσιώτη κουβεντιάσαμε μια σειρά από θέματα γύρω από το σχεδιασμό της μητροπολιτικής Αθήνας. Νομίζω ότι εκπροσωπεί μια νέα γενιά πολιτικών που τον ενδιαφέρει η πόλη και ο δήμος του. Τα θέματα ανάπτυξης και προστασίας του περιβάλλοντος είναι ένα μεγάλο πεδίο για συγκλίσεις. Διαπιστώσαμε μερικές τέτοιες προτάσεις».

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Παρατηρητής στις ρωσικές εκλογές ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης


30μελές κλιμάκιο του Συμβουλίου της Ευρώπης ταξιδεύει σήμερα για τη Ρωσία προκειμένου οι συμμετέχοντες να παραστούν ως παρατηρητές στις εκεί βουλευτικές εκλογές.

Ανάμεσα στους παρατηρητές και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Πούτιν:  Ξένες δυνάμεις προσπαθούν να επηρεάσουν τις ρωσικές εκλογές
Όπως ανέφερε ο Ρώσος Πρωθυπουργός Βλαντίμιρ Πούτιν, ο οποίος ορίσθηκε από το κυβερνών κόμμα «Ενωμένη Ρωσία» υποψήφιος για τις προεδρικές εκλογές του 2012, ξένες δυνάμεις προσπαθούν να επηρεάσουν τις βουλευτικές εκλογές της 4ης Δεκεμβρίου και τις προεδρικές εκλογές του Μαρτίου.

Στη διάρκεια του συνεδρίου του κόμματός του στην Μόσχα, ο Πούτιν τόνισε ότι ξένες χώρες χρηματοδοτούν μη κυβερνητικές οργανώσεις στη Ρωσία «για να επηρεάσουν την προεκλογική εκστρατεία στη χώρα».

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Καλή δουλειά και καλή επιτυχία!

Ο σχηματισμός της μεταβατικής κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας ήταν η μόνη λύση για να διασφαλισθεί η παρουσία της Ελλάδας στην ζώνη του Ευρώ.
 Η αποτυχία της πολιτικής Παπανδρέου βαραίνει τον ίδιο και το Πασοκ αλλά τα αποτελέσματα της τα πληρώνουμε εδώ και 18 μήνες όλοι. Μετά την γκάφα του δημοψηφίσματος η χώρα μας βρέθηκε χωρίς λεφτά, χωρίς υποστήριξη, χωρίς συνομιλητές. Η νέα κυβέρνηση πρέπει αφού διασφαλίσει την νέα δανειακή σύμβαση, να προχωρήσει σε εκλογές για να αναδειχθεί η κυβέρνηση που θα φέρει την ανάπτυξη στον τόπο.
Πρέπει όλοι να δουλέψουμε σκληρά για να πετύχει η νέα κυβέρνηση τους στόχους της και να οδηγηθούμε με ομαλότητα σε εκλογές.
Καλή δουλειά και καλή επιτυχία!

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Βροντερό παρόν των Νέων στη συγκέντρωση 'ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ' του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη

Για ακόμη μία φορά οι νέοι στη Γλυφάδα έδωσαν το παρών και όχι ως παρουσίες που γεμίζουν το χώρο αλλά με μεστές τοποθετήσεις και ανησυχίες για όλα όσα απασχολούν τη Γλυφάδα μας. Αυτό που προκάλεσε εντύπωση είναι σε πολλά πηγαδάκια με μεγαλύτερους  και εμπειρότερους στα τοπικά δρώμενα εξέφρασαν με ιδιαίτερα τεκμηριωμένο λόγο τις ανησυχίες τους για την πορεία που έχει πάρει ο δήμος με τον Κόκκορη.
 Εντυπωσιακή και πολύ εμπεριστατωμένη η τοποθέτηση του Αιμίλιου Βουγιουκλάκη, Πρόεδρου του Τοπικού Συμβουλίου Νέων Γλυφάδας, ο οποίος με την τοποθέτηση του απέδειξε ότι γνωρίζει όσο λίγοι τα θέματα της πόλης.
Οι νεανικές ανησυχίες τους ακούμπησαν θέματα όπως το περιβάλλον, τα προβλήματα της νεολαίας με προεξάρχουσα την ανεργία σε αυτά, τα αθλητικά δρώμενα και πολλά ακόμη. Ανάμεσα στους νέους ξεχωρίσαμε τον Πέτρο Δουδέση, Αιμίλιο Βουγιουκλάκη, Κατερίνα Καραβιώτη, Διγαλάκη Κωνσταντίνο,Κουτσογιάννη Παναγιώτη,Άρια Ραμνιώτη, Έφη Κομπογιάννη,Ορέστης Τσάγκλας,Μιχάλης Παπαχρηστόπουλος, Ορνιθόπουλο Λάζαρο, Μαριάνθη Καραντώνα και άλλα παιδιά( ελπίζουμε να μας συγχωρέσουν).





Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης : Δεν υπάρχουν δυο μπλόκ στη ΝΔ!

 

«Υπάρχει μία γραμμή στη ΝΔ, που λέει ότι δεν μας ταιριάζει η ανιπολίτευση του καθολικού όχι» είπε ο βουλευτής της Ν.Δ

Συνεχίζει να... προβληματίζει τη ΝΔ το ζήτημα της συναίνεσης με την κυβέρνηση, με τους βουλευτές να καταθέτουν καθημερινά τις ερμηνείες τους επι του θέματος. Σήμερα ήταν η σειρά του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη να πάρει θέση, τονίζοντας ότι το κόμμα του έχει συναινέσει σε πολλές απο τις μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ υποστήριξε ότι «η ΝΔ έχει συναινέσει σε πράγματα, έχουμε ψηφίσει το νομοθέτημα για την παιδεία και το νομοθέτημα για τα αυθαίρετα, έχουμε ασκήσει μια πολιτική που είναι δημιουργικής αντιπολίτευσης, έχουμε καταθέσει συνολικό πλαίσιο προτάσεων για την οικονομία, έχουμε ψηφίσει πολλές από τις μεταρρυθμίσεις που προσπαθεί να επιβάλλει η κυβέρνηση».
Ο ίδιος μάλιστα εξήγησε ότι στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης «δεν  υπάρχει ένα μπλοκ μετριοπαθών και ένα μπλοκ σκληροπυρηνικών». «Υπάρχει μια γραμμή μιας ΝΔ που λέει ότι η αντιπολίτευση έτσι όπως την έκανε το ΠΑΣΟΚ που ήταν ένα καθολικό «όχι» σε ό,τι έκανε η κυβέρνηση της ΝΔ δεν ταιριάζει στην εποχή», κατέληξε.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/248305/Default.aspx

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Το 'Ευχαριστώ' του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, που αναρτήθηκε στο διαδύκτιο πριν λίγη ώρα.

Ένα μεγάλο μπράβο στους Πυροσβέστες, στους Εθελοντές Πυροσβέστες και σε ΟΛΟΥΣ όσους βοήθησαν χθες βράδυ στην κατάσβεση της φωτιάς στην Άνω Γλυφάδα, όλοι οι Γλυφαδιώτες τους ευχαριστούμε που με θάρρος και πείσμα πάλεψαν όλη νύχτα με τις φλόγες και απέτρεψαν τα χειρότερα για την πόλη μας.