Glyfada News Τα Δημοτικά Νέα της Γλυφάδας, Επικαιρότητα,Διασκέδαση,Κοινωνικά,Διατροφή,Αθλητικά,Μόδα,Υγεία, Περιβάλλον, Πολιτισμός, Δράσεις των Νέων της Γλυφάδας (ΤΟ.ΣΥ.Ν),η Αγορά της Γλυφάδας
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φωτιά Ανω Γλυφάδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φωτιά Ανω Γλυφάδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012
Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011
Ο κ. Δήμαρχος της Γλυφάδας, έχει μια ευκαιρία εξιλέωσης. Να ζητήσει συγγνώμη για την παράνομη ενέργεια ΤΟΥ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ και να συμβάλει στην αποκατάσταση του φυσικού τοπίου.
Νομιμότητα και ανομία στον Υμηττό
Εβρεχε στάχτες προχθές τη νύχτα στη Γλυφάδα και ο αέρας μύριζε καμένο. Ως κάτοικος της περιοχής, δεν θυμάμαι καν πόσες φορές ο Υμηττός έχει πυρποληθεί και πόσες φορές έχει εξαγγελθεί η προστασία του. Οσοι κολυμπούν στις ακτές της Βούλας και της Γλυφάδας μπορούν να παρατηρήσουν τον γυμνό όγκο του Υμηττού πάνω από τα «ακριβά» προάστια και την κατάργηση της κορυφογραμμής σε ορισμένα σημεία με την ανέγερση πολυκατοικιών.
Η κορυφογραμμή σε όλα τα πολιτισμένα κράτη του κόσμου θεωρείται φυσικό τοπίο και δεν αντικαθίσταται από ταράτσες και ηλιακούς θερμοσίφωνες.
Ομως, εδώ, μιλάμε για την αποδοχή της παρανομίας ως κομμάτι της κοινωνικής ιδιορρυθμίας και της πολιτικής διαφθοράς. Σκέφτομαι σε ποιο κράτος της Ευρώπης ένας δήμαρχος θα προέβαινε σε καταπάτηση δημόσιας γης (όπως έγινε στη Γλυφάδα, στη ζώνη Α’ προστασίας του Υμηττού, για την επέκταση του νεκροταφείου) και δεν θα υπήρχε καμία συνέπεια πέραν από το «τράβηγμα του αυτιού» από το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Κυριακή 28 Αυγούστου 2011
'ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ' Τετάρτη, 31 Αυγούστου · 6:00 μ.μ. - 9:00 μ.μ.Πρώτη προσπάθεια αποκατάστασης της πληγείσας περιοχής
| ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ "ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ" | |
“Ο Υμηττός για άλλη μια φορά εκπέμπει SOS” Τη νύχτα της 25ης Αυγούστου ξέσπασε μεγάλη πυρκαγιά στον Υμηττό στην περιοχή της Γλυφάδας. Δυστυχώς, αντιμετωπίζουμε και πάλι εικόνες που μόνο θλίψη και απογοήτευση μπορούν να προκαλέσουν. Το βουνό μας χρειάζεται και γι’ αυτό το λόγο δεν πρέπει να σταματήσουμε σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή. Η επόμενη μέρα δείχνει σε μία μόνο κατεύθυνση, τη δυναμική δράση όλων των εθελοντ...ών στις καμένες εκτάσεις. Ότι και αν κάηκε θα φυτευτεί ξανά. Ότι και να γίνει θα είμαστε εκεί για να κάνουμε ξανά τον Υμηττό το βουνό που ονειρευόμαστε. Πραγματικά είναι μία από τις χειρότερες & λυπηρές εμπειρίες για κάποιον να βρεθεί σε μια καμένη δασική έκταση, ειδικά όταν την έχει επισκεφτεί πολλές φορές. Έτσι, συνεχίζουμε την Τετάρτη 31 Αυγούστου και ώρα 18:00 μμ με την πρώτη προσπάθεια αποκατάστασης της πληγείσας περιοχής. Ομάδα εθελοντών του ''Ώρα για Δράση'' θα βρεθεί στις καμένες εκτάσεις της Αιξωνής για να προσφέρει βοήθεια στα ζωάκια. Εξοπλιζόμαστε με νερό και τροφή και ξεκινάμε τη δράση για την αποκατάσταση της πανίδας. Επίσης, θα φυτέψουμε συμβολικά τα πρώτα δέντρα για τη φετινή σεζόν στον Υμηττό περνώντας το μήνυμα ότι θέλουμε ένα βουνό γεμάτο πράσινο και ζωή. Σας χρειαζόμαστε όλους. Είναι αναγκαία η μαζική παρουσία όλων των εθελοντών στο βουνό αυτές τις μέρες. Ο στόχος πρέπει να επιτευχθεί και είναι μόνο ένας: ΤΟ ΦΟΝΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟ!!!! Όσοι επιθυμείτε να συμμετέχετε σε αυτή τη δράση επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε λεπτομερειακά για τα σημεία συνάντησης στο τηλέφωνο 6986256573 Δονάκη Έλενα | |
Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011
Νίκος Κιούσης : Το Βουνό μας Χρειάζεται !!!
Νίκος ΚιούσηςΤο βουνό μας χρειάζεται….Δεν σταματάμε…Συνεχίζουμε……..Ότι και αν κάηκε θα φυτευτεί ξανά…. Ότι και να γίνει θα είμαστε εκεί για να κάνουμε ξανά τον Υμηττό το βουνό που ονειρευόμαστε….
Πραγματικά είναι μία από τις χειρότερες & λυπηρές εμπειρίες για κάποιον να βρεθεί σε μια καμένη δασική έκταση, ειδικά όταν την έχει επισκεφτεί πολλές φορές….
Μπορεί η σημερινή μέρα να δείχνει παντού μαύρο, αλλά είναι μόνο στο δικό μας χέρι να το αλλάξουμε και το φόντο να δείξει και πάλι ΠΡΑΣΙΝΟ !!!
Το 'Ευχαριστώ' του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, που αναρτήθηκε στο διαδύκτιο πριν λίγη ώρα.
Ένα μεγάλο μπράβο στους Πυροσβέστες, στους Εθελοντές Πυροσβέστες και σε ΟΛΟΥΣ όσους βοήθησαν χθες βράδυ στην κατάσβεση της φωτιάς στην Άνω Γλυφάδα, όλοι οι Γλυφαδιώτες τους ευχαριστούμε που με θάρρος και πείσμα πάλεψαν όλη νύχτα με τις φλόγες και απέτρεψαν τα χειρότερα για την πόλη μας.
Και τώρα κύριε Κόκκορη; ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!! Μαζί με το παράνομο νεκροταφείο σας!!! έγινε νεκροταφείο δένδρων και όλο το βουνό μας!!!
Και τώρα κύριε Κόκκορη πως θα πείσετε ότι το παράνομο νεκροταφείο που στήσατε στον Υμηττό αυθαιρετώντας, δεν άνοιξε την όρεξη των καταπατητών;
Πώς θα πείσετε ότι η φωτιά δεν είναι έργο εμπρηστών που είπαν αφού ο δήμαρχός μας αυθαιρετεί και παρανομεί μπορούμε και μεις να κάνουμε το ίδιο;
Αν σας ενδιαφέρει κύριε Κόκκορη, σας πληροφορούμε ότι σχολιάζεστε πολύ αρνητικά τόσο εσείς όσο και οι ενέργειές σας απ' όλους αυτούς που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο μέτωπο της φωτιάς.
Πώς θα πείσετε ότι η φωτιά δεν είναι έργο εμπρηστών που είπαν αφού ο δήμαρχός μας αυθαιρετεί και παρανομεί μπορούμε και μεις να κάνουμε το ίδιο;
Αν σας ενδιαφέρει κύριε Κόκκορη, σας πληροφορούμε ότι σχολιάζεστε πολύ αρνητικά τόσο εσείς όσο και οι ενέργειές σας απ' όλους αυτούς που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο μέτωπο της φωτιάς.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














