"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ και ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ και ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ
ΕΠΕΙΓΟΝ!
Φιλαράκια μου, ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ φίλος μας ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ χρειάζεται Αίμα, νοσηλεύεται στο ΕΡΡΙΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ με οξεία Λευχαιμία.
 Μπορούμε να τον βοηθήσουμε δίνοντας Αίμα και Αιμοπετάλια σε οποιοδήποτε Δημόσιο Νοσοκομείο, λέγοντας ότι είναι για τον Γιώργο Παπαδημητρίου που νοσηλεύεται στο Ερρίκος Ντυνάν.
Πληροφορίες Μπριγκίτα Παπαδημητρίου τηλ 6947989732

ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ ΣΤΟ ΣΙΡΟΚΟ

Πάρτε την αγάπη, την παρέα σας κι' ελάτε να περάσετε μια ρομαντική βραδυά με ειδικό μενού 30 Ευρώ, ή είσοδος και με ένα ποτό 15 Ευρώ (δεύτερο κ.λ. 9 Ευρώ!).
Αφεθείτε στα κεριά μας, στις γκωρμέ γεύσεις του αρχισεφ Νίκολας, στις μουσικές νότες της όμορφης τραγουδίστριας Βακεντίνας (που γιορτάζει) Αναστασοπούλου και στον καταπληκτικό μαέστρο Γκάρο

Διαδόχου Παύλου και Παύλου Μπακογιάννη, Παραλία Γλυφάδας, στάση τραμ "Παλαιό Δημαρχείο", τηλ.: 210 89 42 403., 166 75 Glyfáda, Greece

Νεκρή στα 48 της η Whitney Houston

Η τραγουδίστρια  Γουιτνει Χιούστον πέθανε χτες σε ηλικία 48 ετών πιθανώς από υπερβολική χρήση  ναρκωτικών σε δωμάτιο ξενοδοχείου στο Beverly Hills .
 Η τραγουδίστρια με ρεκόρ  στις μεγαλύτερες δισκογραφίες επιτυχίες  βασίλευε κατά την δεκαετία 1980-1990. Μάγευε το κοινό με μια απο τις καλύτερες μαύρες φωνές που έχουν περάσει ποτέ απο την μουσική βιομηχανία. Είχε την πιο επιτυχημένη συνταγή..πάρα πολύ όμορφη και εξαιρετική φωνή. Το ταλέντο της ξεπέρασε την μουσική με ταινίες όπως Bodyguard και Waiting to Exhale που ήταν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες.

Τα πιο επιτυχημένα  της τραγούδια ήταν το How will i know, Saving All my Love for You, I wanna dance with somebody, I will always love you αλλά και άλλα αργότερα όπως το My Love is Your Love. Από τα μέσα της δεκαετίας του 90 όμως μετά τον πολύπαθο γάμο της με τον Bobbi Brown -που κοσμούσε τα πρωτοσέλιδα- μπήκε στην δίνη των ναρκωτικών και δεν κατάφερε να ξεφύγει ποτέ, παρά τις προσπάθειες της τα τελευταία χρόνια να κάνει ένα comeback.

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, Η αγωνία όλων για τα χειρότερα που έρχονται είναι μεγάλη.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ

Αγαπητές/οί Συνάδελφοι,

Δυστυχώς φαίνεται για μια ακόμη φορά το Ελληνικό Εμπόριο αλλά και η Κοινωνία ολόκληρη, καλείται να πληρώσει την αστοχία των μέτρων που ελήφθησαν παρά τις θυσίες στις οποίες τα δύο τελευταία χρόνια υποβλήθηκαν όλοι οι Έλληνες .

Η αγωνία όλων για τα χειρότερα που έρχονται είναι μεγάλη.

... Η Κυβέρνηση παρά τις έγκαιρες προειδοποιήσεις του παραγωγικού δυναμικού της χώρας, φαίνεται να καταλήγει σε μία δανειακή σύμβαση που μας οδηγεί όλους στο αδιέξοδο, στον αφανισμό και στη φτώχεια.
Για το λόγο αυτό, σας καλούμε να δηλώσουμε συλλογικά την αντίθεση μας, συμμετέχοντας στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις που έχουν εξαγγελθεί από τα συλλογικά μας όργανα την Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00 στη Πλατεία Συντάγματος. Σημείο συνάντησης τα γραφεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Μητροπόλεως 42 Αθήνα και ώρα 17:00.

Η συμμετοχή σας στην διαμαρτυρία ενάντια στα μέτρα ΣΟΚ του «νέου μνημονίου» και την εξαθλίωση που αυτά θα φέρουν σε ολόκληρη τη κοινωνία είναι επιβεβλημένη.

Αγαπητές/οί Συνάδελφοι,

Άλλη επιλογή δεν έχουμε, παρά να αγωνιστούμε δυναμικά για την μη εφαρμογή αυτών των εξοντωτικών μέτρων.

Να μη λείψει κανείς.

Με αγωνιστικούς συναδελφικούς χαιρετισμούς,

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Α. Καζάκος-Γ. Βαρουφάκης.H Χρεωκοπία είναι παρούσα

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Παπαδήμος: "Όποιος δεν ψηφίσει, φεύγει"

Με δραματικούς τόνους μίλησε στην συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου ο πρωθυπουργός - ΟΛΗ Η ΟΜΙΛΙΑ

Στην συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, ο Λουκάς Παπαδήμος επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που τον θέλουν να κάνει ανασχηματισμό! Μάλιστα, επισήμανε χαρακτηριστικά πως όσοι δεν ψηφίσουν τα μέτρα, θα φύγουν από την κυβέρνηση.
Αναλυτικά, ο πρωθυπουργός επισύμανε τα εξής:
"Η σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου είναι εξαιρετικά σημαντική και  κρίσιμη. Το Υπουργικό Συμβούλιο  καλείται να εξετάσει και να εγκρίνει το νέο οικονομικό πρόγραμμα της Ελλάδας, το οποίο αποτελεί προϋπόθεση για τη χρηματοδοτική στήριξη της χώρας κατά τα επόμενα χρόνια. Είναι ώρα ιστορικής ευθύνης για το Υπουργικό Συμβούλιο.

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Christine&Joe, Saint Valentine's






Christine&Joe
Χριστίνα Παππά -
Τζο Σατρατζέμη, Τόγκου
Δούσμανη 5,
 Γλυφάδα -
210 8982620







http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.christinejoe.gr%2F&h=4AQF79WL8

ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ, ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΟΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕΤΡΩΝ

Νέα μέτρα όπως:
- Mείωση των κατώτατων μισθών όλων των επιπέδων κατά 22% και των νέων κάτω των 25 ετών κατά 32%,
 -Mείωση κατά 15% των συντάξεων ΔΕΗ, ΟΤΕ και τραπεζών,
 -Mείωση  7% του ΝΑΤ, λήξη της μετενέργειας των συμβάσεων στους τρεις αντί στους έξι μήνες,
-Kατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων,
-Kατάργηση και συγχώνευση εφοριών,
-Aπλοποίηση του ΦΠΑ και ανακατανομή συντελεστών

 Προβλέπει η ενεργοποίηση δανειακής σύμβασης της Ελλάδας με την Ε.Ε., την ΕΚΤ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Let's do it GREECE, Στόχος του Let's do it είναι να καθαριστεί ολόκληρη η χώρα μέσα σε μία μόνο μέρα. Ενώνουμε όλοι τις δυνάμεις μας για να πετύχουμε

Στροφή στα Ελληνικά προϊόντα απο αύριο ΟΛΟΙ μας!!

Η σκέψη μας είναι πολύ απλή. Αν κάθε Έλληνας καταφέρει μέσα στο 2012 να αγοράσει ελληνικά προϊόντα αξίας 1.000 ευρώ στη θέση ξένων προϊόντων που αγόρασε πέρυσι, τότε θα προστεθεί στην προβληματική ελληνική οικονομία το αστρονομικό ποσό των 12 δισεκατομμυρίων ευρώ
. Ολόκληρο το περιβόητο ΕΣΠΑ που υποτίθεται ότι θα αναζωογονούσε τη χώρα, είναι 18 δισεκατομμύρια για τέσσερα χρόνια.
Αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει η είσοδος 12 δις ευρώ τον χρόνο στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα; Τι σημαίνει σε επενδύσεις, σε νέες θέσεις εργασίας;
 Σε πολύπλοκα προβλήματα λοιπόν, χρειάζονται απλές λύσεις.
 Στροφή στο ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό, στροφή στον Έλληνα παραγωγό.
Και σιγά-σιγά, στροφή στο ελληνικό ρούχο και το ελληνικό παπούτσι.
Από Αύριο.! ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ BARCODE ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ 520 !!! ΔΙΑΔΩΣΤΕΤΟ !!!

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΑΖΑΡΙ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, Δελτίο Τύπου ΕΜΠΟΡΙΚΟY ΣΥΛΛΟΓΟY ΓΛΥΦΑΔΑΣ


Γλυφάδα, 7 Φεβρουαρίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ  ΣΥΛΛΟΓΟΣ   ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Την 19η Δεκεμβρίου 2011, το Δημοτικό Συμβούλιο Γλυφάδας (αποφ. 398/2011) έκανε δεκτό το αίτημα κάποιας κας Κατωπόδη, παντελώς άγνωστης στην κοινωνία της Γλυφάδας και στην αγορά της, για παραχώρηση προς αυτήν (!) μεγάλου μέρους του παραδρόμου της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, με σκοπό την διεξαγωγή Χριστουγεννιάτικου παζαριού.
Η παραπάνω απόφαση του δημοτικού συμβουλίου παρέβη  κάθε γνωστό και άγνωστο νόμο που υπάρχει για την διενέργεια υπαιθρίου εμπορίου.
Συγκεκριμένα:
  1. Εκεί που ο νόμος απαιτεί δημόσιες κληρώσεις τόσο για τις άδειες όσο και για τις θέσεις, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε την παραχώρηση «χύμα» θέσεων στην άγνωστη κα Κατωπόδη, η οποία θα «αναλάμβανε» να τις μοιράσει, προφανώς στους γνωστούς της.
  2. Ενώ η λειτουργία της Χριστουγεννιάτικης αγοράς δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 15 ημέρες, το δημοτικό συμβούλιο αυθαίρετα αποφάσισε ότι αυτή θα διαρκέσει περί τις 25 ημέρες.
  3. Όταν ο νόμος ζητάει, τα είδη που πωλούνται στις Χριστουγεννιάτικες αγορές να δικαιολογούν τον χαρακτήρα των ημερών, αυτά που τελικά διατέθηκαν ήτανρούχα, παπούτσια, χαλιά, κιλίμια και άλλα τέτοια «χριστουγεννιάτικα».

Ο Εμπορικός Σύλλογος Γλυφάδας  προσέφυγε  δικαστικά κατά της απόφασης και οι μικροπωλητές, σε μία επίδειξη θράσους και αναίδειας (με τις πλάτες όμως του Δήμαρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου) προσέφυγαν Δικαστικά εναντίον του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας για δήθεν Συκοφαντική Δυσφήμιση, αρνούμενοι το δικαίωμά μας να προστατεύουμε τα μέλη μας.

The BAR, ROCK N ROLL GARAGE night and not only..


 
The Bar
Αν.Παπανδρεου 15, Γλυφάδα

Πέμπτη 9/02/2012

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Νέα επίθεση στις ελληνικές επιχειρήσεις και τα Επιμελητήρια από την Τρόικα

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, με αφορμή τη νέα επίθεση στις ελληνικές επιχειρήσεις και τα Επιμελητήρια από την τρόικα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Μια νέα απροκάλυπτη και καταστροφική επίθεση δέχονται οι 900.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας από την τρόικα, με στόχο τον πλήρη αφανισμό της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Όπως ενημέρωσαν τις διοικήσεις των Επιμελητηρίων στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, οι εκπρόσωποι της τρόικας πιέζουν ασφυκτικά την κυβέρνηση για την κατάργηση της εισφοράς των επιχειρήσεων προς τα Επιμελητήρια, γεγονός που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια τα Επιμελητήρια σε «λουκέτο», δεδομένου ότι δεν επιδοτούνται ούτε με ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Στο σύνολό τους τα Επιμελητήρια καλύπτουν τις λειτουργικές τους ανάγκες με τις εισφορές των επιχειρήσεων – μελών τους που για το 95% των περιπτώσεων είναι 50 ευρώ ετησίως, δηλαδή περίπου 4 ευρώ το μήνα. Με το ευτελές αυτό ποσό τα Επιμελητήρια προσφέρουν πλείστες υπηρεσίες στα μέλη τους, πολύ υψηλότερης αξίας.

Η πρόταση αυτή της τρόικας, πάντως, αποτελεί δυστυχώς, εισήγηση μιας ολιγομελέστατης ομάδας εγχώριων επιχειρήσεων – μελών του ΣΕΒ, ο πρόεδρος του οποίου πρότεινε τέτοιου είδους μέτρα στην τρόικα και μάλιστα πριν τα εισηγηθεί στην ελληνική κυβέρνηση.

Θα πρέπει, όμως, να γνωρίζει ο κ. Δασκαλόπουλος ότι οι 900.000 μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις έχουν έδρα τους την Ελλάδα και παράγουν και απασχολούν προσωπικό. Δεν είναι απλοί εισοδηματίες, χωρίς παραγωγικές μονάδες και με τα κεφάλαιά τους σε funds του εξωτερικού.

Ταυτόχρονα, πληροφορούμε την ελληνική κυβέρνηση, πριν συναινέσει σε μια τέτοια καταστροφική απόφαση, ότι στα αναπτυγμένα κράτη της Ευρωζώνης, όπως στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ιταλία και αλλού, τα Επιμελητήρια διέπονται από το ίδιο καθεστώς που ισχύει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής του καθεστώτος.

Οι αλλαγές που επικαλούνται οι τροϊκανοί ότι θα γίνουν στην Ισπανία αποτελούν ένα στρεβλό μοντέλο σύγκρισης, καθώς στην Ιβηρική χώρα οι εισφορές προς τα Επιμελητήρια υπολογίζονται με τον ίδιο τρόπο που υπολογίζονται στη χώρα μας για το ΣΕΒ, δηλαδή σε συνάρτηση με τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία. Και η συζήτηση άρχισε στην Ισπανία με την προτροπή μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας που επιδίωκε τον αφανισμό των Επιμελητηρίων, προκειμένου να καταβάλει άπαξ το ποσό της εισφοράς μόνο στον Ισπανικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών. Κάτι το οποίο δεν συμβαίνει ούτε στην Ελλάδα αλλά ούτε και στις ηγέτιδες χώρες της Ε.Ε.

Η ελληνική κυβέρνηση οφείλει να μην βάλει την υπογραφή της σε μέτρα αφελληνισμού της αγοράς».

Μ.ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟΥ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ




Παρέμβαση Βουλευτή Β΄Αθηνών ΝΔ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη Βουλή 01/02/2012, συζήτηση του Σ/Ν του Υπ.Περιβάλλοντος για την ποινική προστασία του περιβάλλοντος, για την επέκταση του κοιμητηρίου Αργυρούπολης

Μ.ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟΥ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ



Παρέμβαση Βουλευτή Β΄Αθηνών ΝΔ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη Βουλή 01/02/2012, συζήτηση του Σ/Ν του Υπ.Περιβάλλοντος για την ποινική προστασία του περιβάλλοντος, για την επέκταση του κοιμητηρίου Αργυρούπολης

Νεκροταφείο όχι στον Υμηττό, αλλά στη Βάρης Κορωπίου

http://palmosgl.blogspot.com/2012/01/blog-post_29.html

 
Τον πρόεδρο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Αθήνας, Ιωάννη Πολύζο, συνάντησε την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου ο αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Γλυφάδας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, πλαισιωμένος από δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού του, τους κ.κ. Θεοδοσόπουλο και Ακρίβο. Η συνάντηση στα γραφεία του υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής στην οδό Πανόρμου διήρκεσε πάνω από μία ώρα, ενώ κλήθηκαν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης ειδικοί συνεργάτες του Οργανισμού για να παράσχουν εξειδικευμένη ενημέρωση. Ο επικεφαλής του Οργανισμού εξέφρασε την αντίθεσή του στη δημιουργία διαδημοτικού Νεκροταφείου στον Υμηττό και αντίθετα δήλωσε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες επεξεργάζονται την πρόταση για χωροθέτηση στη λεωφόρο Βάρης Κορωπίου. Παράλληλα, δήλωσε στον βουλευτή και δημοτικό σύμβουλο πως η τωρινή χωροθέτηση του νεκροταφείου είναι πράξη αυθαιρεσίας που δεν θα μπορέσει ποτέ να νομιμοποιηθεί.
Συγκεκριμένα, μετά το πέρας της συνάντησης ο Ι. Πολύζος δήλωσε: «Με τον κύριο Βαρβιτσιώτη κουβεντιάσαμε μια σειρά από θέματα γύρω από το σχεδιασμό της μητροπολιτικής Αθήνας. Νομίζω ότι εκπροσωπεί μια νέα γενιά πολιτικών που τον ενδιαφέρει η πόλη και ο δήμος του. Τα θέματα ανάπτυξης και προστασίας του περιβάλλοντος είναι ένα μεγάλο πεδίο για συγκλίσεις. Διαπιστώσαμε μερικές τέτοιες προτάσεις».

Καταδικάστηκε Δημοτικός Σύμβουλος του Κόκκορη

Καταδικάστηκε Δημοτικός Σύμβουλος του Κόκκορη
Την Παρασκευή εξεδόθη  η απόφαση για τη περιβόητη υπόθεση του ‘Καραβιού’
3 Αθωώθηκαν και στους υπολοίπους επεβλήθη ποινή φυλάκισης 6 μηνών με αναστολή, για το αδίκημα της Παράβασης Καθήκοντος.
 Ανάμεσα στους καταδικασθέντες και ο Δημοτικός Σύμβουλος της διοίκησης  Κόκκορη και  μέχρι προ ολίγων ημερών Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Δημήτρης Τσαμπίρας.
Αναμένουμε την επίσημη απάντηση του Δήμου Γλυφάδας για θέμα αυτό  

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Christine&Joe, online Αγορές με Style έως 30% φθηνότερα!

Tο brand Christine&Joe έχει την υπογραφή  της  Χριστίνας  Παπά και Τζό Τόγκου.

Ακολουθώντας και εμείς την σύγχρονη τεχνολογία παρέχουμε στους πελάτες  μας διαδικτυακές υπηρεσίες κάνοντας την  εμπειρία σας από την χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος όσο  το δυνατό  πιο εύκολη  και ευχάριστη!

Αγορές με Style έως 30% φθηνότερα!
Τo Ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσφέρει επιλεγμένα είδη υψηλής ποιότητας, απευθυνόμενα σε μία πολύ απαιτητική πελατ
 

 


εία. Τα προϊόντα http://www.christinejoe.gr/eshop/  που επιλέξατε θα σας παραδοθούν εντελώς δωρεάν στην Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο σε άριστη κατάσταση

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

H ΦΑΥΣΤΑ,θεατρική παράσταση στη Γλυφάδα

Α.Ο Τερψιθέας Γλυφάδας, κοπή πίτας

κ.Κόκκορη θα μαζέψει κάποιος αυτή τη πινακίδα??

Περισσότερο απο ένα μήνα βρίσκεται αυτή η πινακίδα ξαπλωμένη στο πεζοδρόμιο....κανεις δεν ενδιαφέρεται κ.δήμαρχε να την επαναφέρει στην θέση της?
 Γεννηματά και Παμβώτιδος
 
http://www.facebook.com/groups/52460057892/#!/groups/glyfada/

Οδυσσέας Γλυφάδας, Τραγικές οι συνθήκες για τους Αθλητές στο γήπεδο της Γλυφάδας

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ κ. Κ ΚΟΚΟΡΗ:

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΦΑΞ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ << ΕΡΓΟΤΕΛΗ >> ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ .
ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ <<ΚΑΒΑΛΑ >> ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ .
ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ: ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΝΤΟΥΖ ,ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ 2.000 € .
ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ κε ΔΗΜΑΡΧΕ ?ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ?
http://www.facebook.com/caroline.cprive#!/profile.php?id=100002138053009 
 

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

«Rock Divas Night» με άρωμα γυναίκας κάθε Πέμπτη στα Hard Rock Café Glyfada

Από την Πέμπτη 02 Φεβρουαρίου και κάθε Πέμπτη,  από τις 20:30  το βράδυ, όλες οι Ροκ Ντίβες έχουν την τιμητική τους στο Hard Rock Café Glyfada!

Στο Rock Divas party  του Hard Rock Café Glyfada, οι κοριτσοπαρεές διασκεδάζουν με 3 ποτά δωρεάν και D.J Party, με μουσικές επιλογές από τις δεκαετίες των 80’s – 90’s – 00’s έως και σήμερα!!

Απολαύστε , με ή χωρίς συνοδό , υπέροχα & βραβευμένα  κοκτέιλς από τους mixologists  των Hard Rock Café  και συνοδεύστε τα με ένα πλούσιο κατάλογο από hard rock starters, entrees & burgers στους beat  ήχους κάθε δεκαετίας .


Οι Πέμπτες ροκάρουν δυνατά για τα κορίτσια και τους φίλους τους,  στο Hard Rock Café Glyfada, Ζησιμοπούλου 5α & Λαζαράκη 26.

Όλη η Γλυφάδα κοντά στον Μιλτιάδη

Σημεία Ομιλίας Μ. Βαρβιτσιώτη στην κοπή πίτας της παράταξης «Μαζί για τη Γλυφάδα»

Στη χρονιά που πέρασε η παράταξη μας απέδειξε ότι έχει ισχυρή φωνή μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο, ότι έκανε πράξη αυτό που από πολλούς αμφισβητήθηκε δηλαδή, ότι είμαστε παρόντες και ενεργοί και τη χρονιά που έρχεται θα γίνουμε ακόμη πιο ενεργοί, ότι βάζουμε το καλό της Γλυφάδας πάνω απ΄όλα, ότι είμαστε εδώ για να συμβάλλουμε στη στήριξη αυτών που έχουν ανάγκη, ότι ενωμένοι θα συνεχίσουμε τη δυναμική μας παρουσία και θα βρεθούμε ενώνοντας όλες τις υγιείς δυνάμεις της πόλης στη μάχη των επόμενων δημοτικών εκλογών.
Σήμερα στην πόλη υπάρχει μία ιδιότυπη συνδιοίκηση ως αποτέλεσμα ενός ακριβοπληρωμένου μνημονίου. Η αποκάλυψη του μνημονίου υπήρξε κορυφαία στιγμή στην πολιτική ζωή της πόλης όχι γιατί υπήρξε το μνημόνιο αλλά γιατί υλοποιήθηκε με μεγάλη ακρίβεια.
Σήμερα ο Λανδράκης είναι συνδήμαρχος και δηλώνει στο Δημοτικό Συμβούλιο με κάθε ευκαιρία υποστηρικτής του νέου Π.Α.Σ.Ο.Κ που δήθεν εκφράζει ο δήμαρχος. Τα στελέχη της παράταξης του διοικούν τον μεγαλύτερο οργανισμό του δήμου, τον Κ.Α.Π.Π.Α και τα μέλη της οικογένειας του έχουν λάβει υψηλόμισθες περίοπτες θέσεις στον 4ο όροφο του Δημαρχείου. Το ίδιο συμβαίνει και με τους διαδόχους του εκλιπόντος Οδυσσέα Παπαδόπουλου στο Γκολφ Γλυφάδας.
Αυτή όμως η συνδιοίκηση έχει οδηγήσει και το δημοτικό συμβούλιο σε ένα ακόμη παράδοξο. Σήμερα η παράταξη του δημάρχου παρά τις διαφοροποιήσεις δικών του συμβούλων έχει μια ισχυρή πλειοψηφία που δεν αντιπροσωπεύει σε καμία περίπτωση τη βούληση του Γλυφαδιώτικου λαού.
Αν βέβαια αυτή η συνδιοίκηση λειτουργούσε για το καλό της πόλης δεν θα ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Δυστυχώς λειτουργεί ενάντια στα συμφέροντα της με μόνο στόχο τη νομή της εξουσίας και τις μικροδιευθετήσεις. Παράλληλα το ύφος και η συμπεριφορά τόσο του δημάρχου αλλά και των συνοδοιπόρων και συνεπικούρων του προσδίδουν έναν αέρα άλλης εποχής και νοοτροπίας.
Οι δημοκρατικοί θεσμοί καταπατώνται, προπηλακίζεται όποιος έχει αντίθετη άποψη, σκεφτείτε ότι έχουν μηνύσει όλες τις εφημερίδες, βασικοί θεσμοί του δήμου όπως ο Συμπαραστάτης του Δημότη και η Επιτροπή Διαβούλευσης βρίσκονται σε μη λειτουργία. Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τον τοπικό τύπο που παρά τη στάση που η κάθε εφημερίδα τήρησε στις εκλογές σήμερα βρίσκεται μαζί μας στην προσπάθεια ανάδειξης της αλαζονείας της αρχής και της παράνομης λειτουργίας του δήμου.
Εκατοντάδες απευθείας αναθέσεις μελετών και μικροέργων είναι ο σύντομος απολογισμός. Αντί να ιδρυθεί μία νομική υπηρεσία που έχει ανάγκη ο δήμος δίδονται υποθέσεις σε πολλούς και διαφορετικούς δικηγόρους με απόλυτα κομματικά κριτήρια. Τα έργα που έγιναν τα τελευταία χρόνια στην πόλη ήταν εργολαβίες της προηγούμενης διοίκησης.
Τα μόνα έργα που σήμερα γίνονται στην πόλη, η πλατεία της Ευρυάλης και η πλατεία της Αγίας Τριάδος είναι δωρεές της οικογένειας Μαρτίνου και τους ευχαριστούμε θερμά για την μεγάλη τους προσφορά, όπως και το πολύπαθο παλαιό δημαρχείο που θα ξεκινήσει σύντομα και όλα εκτελούνται από την οικογένεια Μαρτίνου, χωρίς ο Δήμος να κάνει το παραμικρό. Η αναβάθμιση των υπηρεσιών καθαριότητας, και αυτή οφείλεται στον εξοπλισμό που προμηθεύτηκε η προηγούμενη διοίκηση με την γενναία χρηματοδότηση του Θησέα από την προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Σήμερα την ώρα που μαστίζεται η κοινωνία από την μεγάλη οικονομική κρίση ο εμπορικός κόσμος υποφέρει και οι νέοι άνθρωποι αναγκάζονται σε μετανάστευση για να βρουν δουλειά, ο δήμος έχει μειώσει τον κοινωνικό του προϋπολογισμό. Αντί  να φτιάξει ένα καινούργιο παιδικό σταθμό ξοδεύει ενάμιση εκατομμύριο ευρώ σε χαριστική εργολαβία για τη συντήρηση του πρασίνου. Το κοινωνικό παντοπωλείο και το δημοτικό ιατρείο είναι ακόμη στα χαρτιά. Το πρόγραμμα «Βοήθεια Στο Σπίτι» φυτοζωεί ενώ ο δήμος συνεχίζει να νοικιάζει ακριβά ακίνητα αντί να αγοράσει ένα για να στεγάσει τις υπηρεσίες του.
Ο δήμος δεν βοηθά στην καταπολέμηση του υπαίθριου και παράνομου εμπορίου, παρά την νομοθετική πρόβλεψη που δίνει πλέον μεγάλες δυνατότητες στη δημοτική αστυνομία, αντίθετα μέχρι και παράνομο παζάρι δημιούργησε παραμονές των Χριστουγέννων.
Σε ότι αφορά στην προστασία στο βουνό, φέτος είδαμε τις προσπάθειες χιλιάδων εθελοντών να καίγονται και στη θέση της αναδάσωσης να ξεφυτρώνει ένα αυθαίρετο νεκροταφείο. Επειδή πολλοί έχουν πέσει θύμα της προπαγάνδας του δημαρχείου και των φερέφωνων του, ένα έχω να πω. Η παράταξη μας θέλει και αγωνίζεται για ένα νέο νεκροταφείο στην πόλη. Θέλουμε ένα νεκροταφείο να είναι τόπος τιμής για τους νεκρούς. Όμως ο σεβασμός στους νεκρούς δεν μπορεί να γίνει με πράξεις αυθαιρεσίας. Γι αυτό και θέλουμε ένα νεκροταφείο νόμιμο, οικολογικό, πράσινο.
 Συνεχίζουμε να υποδεικνύουμε το χώρο στο στρατόπεδο της αεροπορίας όπου ήδη έχει παραχωρηθεί στο δήμο από την προηγούμενη κυβέρνηση ως η την πιο πρόσφορη λύση γιατί ούτε περιοχή Natura είναι, ούτε αναδασωτέα, ούτε διεκδικούμενη περιοχή. Έδωσα μάχη για την επέκταση του νεκροταφείου της Αργυρούπολης ώστε να καλύψει τις ανάγκες της πόλης μέχρι να γίνουμε κυβέρνηση και να λύσουμε το θέμα.
Παράλληλα δεν έχει γίνει κανένα έργο προστασίας του βουνού. Οι αναδασώσεις αραίωσαν, κανένα αυθαίρετο κτίσμα δεν έχει γκρεμιστεί, η περίφραξη δεν έχει πέσει ούτε η αγορά του αναγκαίου πυροσβεστικού εξοπλισμού έχει προχωρήσει.

 


 








6,7 δις ευρώ χάνουν τα Ασφαλ.Ταμεία ετησίως λόγω της Ύφεσης !

ΚΑΤΑ 27% ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ
Το μισθολογικό κόστος στη χώρα μας σε δύο χρόνια έχει μειωθεί κατά 27% υποστήριξε ο υπουργός Εργασίας και Κοιν. Ασφάλισης Γ. Κουτρουμάνης.
 Όπως ανέφερε, το 2009 το μισθολογικό κόστος ήταν στα 36 δισ. ευρώ για να φτάσει το 2012 στα 26 δισ. Αυτό σημαίνει, όπως είπε, ότι η απώλεια στους μισθούς βρίσκεται στα 9,2 δισ. ευρώ, πράγμα που για το ΙΚΑ σημαίνει απώλειες κατά 4,2 δισ. ευρώ.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι για το 2012 η μεταβολή του μισθού σε σχέση με το 2011 θα αγγίξει το 7,6%.
 Τόνισε ότι «ήδη έχει υπάρξει σημαντική μείωση του μισθολογικού κόστους» και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για τα Ταμεία, σε περίπτωση κατάργησης του κατώτατου και του 13ου και 14ου μισθού, προσθέτοντας μάλιστα ότι αυτά παρουσιάζουν μείωση εισπραξιμότητας κατά 8% εντός τριετίας και χάνουν λόγω ύφεσης 6,7 δισ. ευρώ ετησίως.

ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ

Με πολύ μεγάλη προσέλευση κόσμου που, παρά την κακοκαιρία, κατέκλισε την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και τους έξω χώρους του Δημαρχείου, πραγματοποιήθηκε στις 29/1/12 η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ. Μέσα σε μια ζεστή και πολιτισμένη ατμόσφαιρα που την τόνιζε η προσεγμένη διακόσμηση των χώρων, οι παρευρισκόμενοι εκδήλωναν αυθόρμητα την εκτίμησή τους στο πρόσωπο της Προέδρου κ. Αθηνάς Λυγνού, αλλά και όλων των στελεχών της δημοτικής μας κίνησης. Ευχάριστη έκπληξη η αγωνιστική διάθεση όλων, σε μια περίοδο που η οικονομική κρίση και η ακολουθούμενη πολιτική έχουν δημιουργήσει βαθιά απογοήτευση στους πολίτες, αλλά και το υψηλό αίσθημα αλληλεγγύης που εκδηλώθηκε με τη συγκινητική ανταπόκριση στο κάλεσμα για την συγκέντρωση τυποποιημένων τροφίμων με σκοπό να δοθούν σε άπορους συμπολίτες μας.
«Να τα πούμε; Να τα πούμε;», «Να τα πείτε!». Με ενθουσιασμό και παρατεταμένα χειροκροτήματα έγινε η υποδοχή του Γ. Βελισσαρόπουλου και της ομάδας νέων από το Λαογραφικό Μουσικοχορευτικό Όμιλο Γλυφάδας «Χοροστάσι» που τραγούδησαν παραδοσιακά κάλαντα με την συνοδεία γκάιντας και νταουλιού. Το συντονισμό της εκδήλωσης είχε η Δημοτική Σύμβουλος κ. Δαφνούλα Χαρίση Μπίλια, η οποία, αφού με μεστό λόγο και ευγένεια έκανε το καλωσόρισμα και την παρουσίαση των παρευρισκομένων, έδωσε το λόγο στην Πρόεδρο των ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ κ. Αθηνά Λυγνού για την κεντρική ομιλία.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

«Σοβαρή ανησυχία για τις αντοχές της αγοράς, προκαλεί στην ΕΣΕΕ η ανακοίνωση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών στο Εμπόριο για το 2011»

Η ΕΣΕΕ αναλύοντας τα στοιχεία της μείωσης της κατανάλωσης των ελληνικών νοικοκυριών το 2011 κατά -6,2% και τις προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας για περαιτέρω μείωση της καταναλωτικής δαπάνης το 2012 κατά -4,3%,  προειδοποιεί την κυβέρνηση και τους δανειστές μας ότι σύντομα θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στην Ελλάδα συνθήκες απόλυτης «φτώχειας».  
Τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) σχετικά με το Δείκτη Κύκλου Εργασιών (ΔΚΕ) και το Δείκτη Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο για το Νοέμβριο 2011 είναι ενδεικτικά της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στο λιανικό εμπόριο το τελευταίο διάστημα.  Συγκεκριμένα, ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο, μη συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, σημείωσε πτώση κατά 5,2%, σε σχέση με το Νοέμβριο του 2010, ενώ το αντίστοιχο μέγεθος συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων υποχώρησε κατά 6,3%. Στο διάστημα Ιανουάριος/Νοέμβριος 2011 ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών, χωρίς τα καύσιμα, συρρικνώθηκε κατά 7,6% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος για το 2010, ενώ με τα καύσιμα η πτώση ήταν της τάξης του 6,8%.
Η εικόνα αυτή είναι εντελώς απογοητευτική και προκαλεί έντονους προβληματισμούς για το μέλλον του εμπορίου. Με εξαίρεση την κατηγορία των Πολυκαταστημάτων, όπου ο ΔΚΕ σημείωσε μικρή άνοδο κατά 2,6% για το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου, σε όλες τις άλλες κατηγορίες ο ΔΚΕ υποχώρησε σημαντικά.  Στους πιο παραδοσιακούς κλάδους του εμπορίου η πτώση διαμορφώθηκε σε διψήφιο αριθμό:



Δείκτης
Κύκλου εργασιών
Δείκτης όγκου          
Καταστημάτων Ένδυσης & Υπόδησης
(-20,0%)
(-19,0%)
Καταστήματα επίπλων – ηλεκτρικών ειδών-οικιακού εξοπλισμού
(-17,1%)

(-15,7%)
Καταστήματα τροφίμων, ποτών και καπνού
(-11,3%)
(-14,5%)
Καταστήματα  φαρμακευτικών – καλλυντικών
(-11,3%)
(-9,0%)