"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

H Γλυφαδιώτισσα Άννα Καυκά εξελέγη στο νέο Δ.Σ του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών ΕΒΕΑ


ΑΝΝΑ ΚΑΥΚΑ

Είναι τιμή και μεγάλη ευθύνη η συμμετοχή μου στο Νέο Δ.Σ του Ε.Β.Ε.Α. Η ψήφος των συνάδελφων επιχειρηματιών και επαγγελματιών του εμπορίου στο πρόσωπο μου είναι ψήφος ευθύνης για εμένα, ψήφος εμπιστοσύνης.
Η αλήθεια είναι συνέβησαν πολλά που συνετέλεσαν στην απόφαση μου να συμμετάσχω ενεργά ως υποψήφια. Η πραγματικότητα που βιώνουμε είναι τραγική. Ολοένα και περισσότερα μαγαζιά κατεβάζουν ρολά, ολοένα και μεγαλύτερη απόγνωση στα πρόσωπα των συναδέλφων μου, καταστήματα με επιχειρηματική ιστορία πολλών ετών οδηγούνται στο κλείσιμο την στιγμή μάλιστα που όλοι ειδικοί και μη, τονίζουν την αναγκαιότητα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ως μοχλό εξόδου από την κρίση. Ποιοι πραγματικά όμως πιστεύουν σε αυτήν;
 Η κυβέρνηση Παπανδρέου τα τελευταία δύο χρόνια αναδείχθηκε σε εχθρό του εμπορίου με την αδιέξοδη πολιτική της, απέδειξε ότι δεν πιστεύει στην ιδιωτική πρωτοβουλία και αδιαφόρησε για τις φωνές που από την αρχή εναντιώθηκαν στην πολιτική της. Ανάμεσα σε αυτές η φωνή του κ. Μίχαλου, προέδρου του ΕΒΕΑ που από νωρίς επεσήμανε τα λάθη και τις αδιέξοδες πολιτικές της. Σε αυτό το ψηφοδέλτιο, με αυτές τις δυνάμεις του κ. Μίχαλου και της Ενωμένης Επιχειρηματικότητας συμμετείχα και εκλέχτηκα.

Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω ξαναβάλει υποψηφιότητα πουθενά, εργάζομαι εδώ και 20 χρόνια στον κλάδο του Εμπορίου και έχει μαυρίσει η ψυχή μου με αυτά που ζούμε γύρω μας. Δεν γνωρίζω αν θα τα καταφέρω στα νέα μου καθήκοντα, αυτό που γνωρίζω όμως και σας δίνω το λόγο μου γι αυτό, είναι ότι θα καταβάλω κάθε προσπάθεια μαζί με το νέο ΔΣ του ΕΒΕΑ, από σήμερα να μείνει το Εμπόριο ζωντανό, γιατί το Εμπόριο είναι η καρδιά της οικονομίας μας.

Με εκτίμηση,
Άννα Καυκά
Μέλος ΔΣ Ε.Β.Ε.Α


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου