"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μιλτιάδης βαρβιτσιώτης Βουλή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μιλτιάδης βαρβιτσιώτης Βουλή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Άμεση λύση για το Νεκροταφείο Γλυφάδας

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
                                             
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς κ. Υπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής
Θέμα:  Άμεση λύση για το Νεκροταφείο Γλυφάδας

Το νεκροταφείο Γλυφάδας, θέμα στο οποίο η Πολιτεία διαχρονικά έχει αδικήσει τη Γλυφάδα, παραμένει κλειστό από τις 13 Αυγούστου 2011, με αποτέλεσμα οι πολίτες της Γλυφάδας να καταφεύγουν σε όμορους δήμους, με μεγάλο οικονομικό κόστος, ώστε να εξυπηρετηθούν για ένα τόσο ευαίσθητο προσωπικό τους ζήτημα όπως είναι η ταφή δικών τους προσώπων. Παράλληλα το «αυθαίρετο» νεκροταφείο που στήθηκε στις 12 Αυγούστου, χωρίς άδεια, σε χώρο απόλυτης προστασίας της Α’ Ζώνης Υμηττού και περιοχή NATURA, δεν μπορεί να λειτουργήσει νόμιμα.
Ωστόσο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου του ΟΡΣΑ, κ. Πολύζου στο νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής θα προβλέπεται χωροθέτηση διαδημοτικού νεκροταφείου, στο Δήμο Σαρωνικού, κοντά στη Λεωφόρο Βάρης-Κορωπίου που θα εξυπηρετεί συνολικά τις ανάγκες των δήμων των Νοτίων προαστίων.

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Ομιλία βουλευτή Β΄Αθηνών Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου

Κύριε Πρόεδρε, όπως ξέρετε, σε αυτή την Αίθουσα έχω και την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας, οπότε ξέρω πολύ καλύτερα τι αισθάνονται οι τοπικές κοινωνίες, για τις οποίες πολλά λέγονται, αλλά, νομίζω ότι, πάρα πολύ λίγα έχουν γίνει, γιατί ουδέποτε έχουν ακουστεί σοβαρά. Υπάρχει ένας τοπικός προβληματισμός, ο οποίος είναι πολύ πιο σοβαρός και πολύ πιο προωθημένος, απ’ ότι είναι τα θέσφατα, τα οποία οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες αντιλαμβάνονται ως κόκκινες γραμμές.
Το λέω αυτό γιατί δεν μπορεί να προχωρήσει οποιαδήποτε επένδυση εάν δεν αγκαλιαστεί και η ανάγκη της τοπικής κοινωνίας, εάν δεν γίνει η οποιαδήποτε απόφαση σε άμεση συνάρτηση με την τοπική κοινωνία, η οποία θέλει, πέρα από την σωστή αξιοποίηση του χώρου που σέβεται το περιβάλλον, θέλει και ανάπτυξη, θέλει και θέσεις εργασίας, θέλει και ισορροπημένη ανάπτυξη, να μην είναι, δηλαδή, μόνο το Ελληνικό ως Ελληνικό, αλλά το Ελληνικό σε συνδυασμό με την Αργυρούπολη, τον Άλιμο, τη Γλυφάδα, δηλαδή, τις γύρω περιοχές, να μην διαταραχτεί η ισορροπία που υπάρχει.

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: 'Αυτό που προέχει είναι να διασφαλίσουμε την σταθερότητα της χώρας μας'

 
Ομιλία Βουλευτή Β΄Αθηνών Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη συζήτηση για την πρόταση παροχής εμπιστοσύνης στην Κυβέρνηση 03/11/2011

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ:
 Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, νομίζω ότι η συζήτηση που γίνεται αυτή τη στιγμή σε αυτήν εδώ την Αίθουσα είναι οξύμωρη, είναι παράταιρη, είναι χωρίς αντικείμενο. Διότι, αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε ποια Κυβέρνηση, με ποιο πρόγραμμα, με ποιον Πρωθυπουργό, με ποια σύνθεση και για ποιον σκοπό ζητά ψήφο εμπιστοσύνης.
Νομίζω, κύριε Πρόεδρε, και απευθύνομαι προς το Προεδρείο ότι θα πρέπει να ανασταλεί άμεσα αυτή η συζήτηση. Είμαστε εκτός τόπου και χρόνου.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Με συγχωρείτε, κύριε Βαρβιτσιώτη, έχετε δίκιο για την παρατήρησή σας, αλλά απαντώ ότι δεν είναι μέσα στα πλαίσια του Κανονισμού αυτό.
Η συζήτηση διεξάγεται κανονικά και έχει και την ιστορικότητά της και ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μάλιστα, το απόγευμα είναι και η ώρα παρεμβάσεων, ομιλιών των Αρχηγών, που σημαίνει ότι σε απόλυτη επικαιρότητα και σχέση προς τα πολιτικά πράγματα, διεξάγεται αυτή η συζήτηση και ας φέρει τον τίτλο «περί ανανεώσεως ψήφου εμπιστοσύνης στην Κυβέρνηση».
Ορίστε, συνεχίστε παρακαλώ.
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, δεν διαφωνώ μαζί σας.

Με ποιο ποσό επιβαρύνθηκε ο προϋπολογισμός από την χρήση των αεροσκαφών EMBRAER από τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Οικονομικών για το διάστημα από 21 έως 27 Οκτωβρίου .;

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους κ. Υπουργούς Οικονομικών και Εθνικής Άμυνας
Θέμα : Κοστοβόρα μετάβαση Πρωθυπουργού και Υπ. Οικονομικών    
             στις Βρυξέλλες.
Στην 352 Μ.Μ.Υ.Π. ανήκουν δύο αεροσκάφη τύπου EMBRAER και ένα τύπου GULFSTREAM, τα οποία επανδρώνονται από προσωπικό της Πολ. Αεροπορίας, έχει δε ως αποστολή την μεταφορά των υψηλών προσώπων της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας.
Όπως είναι φυσικό και ευνόητο την περίοδο που διάγουμε η χρήση των προαναφερόμενων ιπταμένων μέσων από την πολιτική ηγεσία της χώρας θα έπρεπε να γίνεται μόνον σε έκτακτες και κατεπείγουσες περιπτώσεις.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ 19/10/2011



Ήταν σαφές το μήνυμα που έστειλε ο Πρωθυπουργός και θα σας εξηγήσω γιατί. Ο Πρωθυπουργός από τη μία ζητάει από τους πολιτικούς αρχηγούς κάποια συναίνεση, κάποια υποστήριξη και πέντε λεπτά πριν συναντήσει τον Αντώνη Σαμαρά τορπιλίζει ο ίδιος τη συναίνεση την οποία ζητάει. Βγαίνει σε συνέντευξή του την Κυριακή και λέει πώς ότι μέτρα και να πάρω δεν εγγυώμαι κανένα αποτέλεσμα. Τι μήνυμα σας στέλνει αυτός ο άνθρωπος; Ένα είναι αυτό «Ρίξτε με, δεν αντέχω τη μοναξιά του να παίρνω μέτρα χωρίς αποτέλεσμα, δεν αντέχω την πίεση. Θέλω μία πολιτική οδό διαφυγής».Και εσείς προσδοκώντας ο καθένας για τους δικούς του λόγους, που δεν έχω καταλάβει, στηρίζετε άλλη μία φορά μία ατελέσφορη προσπάθεια.
Πόσες φορές ήρθατε και ψηφίσατε σ' αυτή την Αίθουσα υπό το βάρος ότι χρεοκοπούμε; Και όμως χρεοκοπήσαμε...

Τι μήνυμα σας στέλνει αυτός ο πρωθυπουργός ; «Ρίξτε με, δεν αντέχω τη μοναξιά του να παίρνω μέτρα χωρίς αποτέλεσμα, δεν αντέχω την πίεση. Θέλω μία πολιτική οδό διαφυγής»

Ομιλία Βουλευτή Β΄Αθηνών Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη συνεδρίαση ολομέλειας της βουλής για το Σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου της Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015»  19/10/2011


ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ Κύριε Πρόεδρε, δεν ξέρω πόσες φορές θα συγκληθεί η Βουλή με ένα αποκλεισμένο κέντρο της Αθήνας, οι Βουλευτές να μπαίνουν και να βγαίνουν υπό την προστασία των ΜΑΤ, οι παριστάμενοι Υπουργοί να είναι μοναχικοί, παρότι το σύνολο της Κυβέρνησης σχεδόν υπογράφει το νομοσχέδιο, πολλοί λίγοι από αυτούς έχουν το θάρρος να έρθουν να αντιμετωπίσουν την Αίθουσα του Κοινοβουλίου, για να υποστηρίξουν τη θέση τους.
Ήταν σαφές το μήνυμα που έστειλε ο Πρωθυπουργός και θα σας εξηγήσω γιατί. Ο Πρωθυπουργός από τη μία ζητάει από τους πολιτικούς αρχηγούς κάποια συναίνεση, κάποια υποστήριξη και πέντε λεπτά πριν συναντήσει τον Αντώνη Σαμαρά τορπιλίζει ο ίδιος τη συναίνεση την οποία ζητάει. Βγαίνει σε συνέντευξή του την Κυριακή και λέει πώς ότι μέτρα και να πάρω δεν εγγυώμαι κανένα αποτέλεσμα. Τι μήνυμα σας στέλνει αυτός ο άνθρωπος; Ένα είναι αυτό «Ρίξτε με, δεν αντέχω τη μοναξιά του να παίρνω μέτρα χωρίς αποτέλεσμα, δεν αντέχω την πίεση. Θέλω μία πολιτική οδό διαφυγής». Και εσείς προσδοκώντας ο καθένας για τους δικούς του λόγους, που δεν έχω καταλάβει, στηρίζετε άλλη μία φορά μία ατελέσφορη προσπάθεια.
Πόσες φορές ήρθατε και ψηφίσατε σ' αυτή την Αίθουσα υπό το βάρος ότι χρεοκοπούμε; Και όμως χρεοκοπήσαμε. Και μπροστά μας έχουμε μία συζήτηση, κύριε Υπουργέ, αυτό το Σαββατοκύριακο για το «κούρεμα». Τι σημαίνει το «κούρεμα» αν δεν σημαίνει την πλήρη ομολογία της χρεοκοπίας; Ότι κανένα από αυτά τα μέτρα, τα οποία έχετε πάρει εδώ και ενάμισι χρόνο και τα οποία έχετε ψηφίσει με την στήριξη των ΜΑΤ, δεν οδήγησαν τη χώρα μακριά από τον κίνδυνο της χρεοκοπίας. Και μακάρι να είχατε το θάρρος να συζητούσατε σοβαρά με τις δυνάμεις της Αντιπολίτευσης αυτή την εθνική απόφαση, που θα πάρετε.
Διότι έχει πολύ μεγάλη σημασία τι θα «κουρευτεί», ποιο ποσοστό του χρέους, ποιο κομμάτι του χρέους θα μπει σ’ αυτή τη ρύθμιση, για να ξέρουμε την επόμενη μέρα τι ξημερώνει για τις τράπεζες, τι ξημερώνει για τα ασφαλιστικά ταμεία, τι ξημερώνει για τις δημόσιες και ιδιωτικές αποταμιεύσεις, τι ξημερώνει για τη χρηματοπιστοληπτική ικανότητα της χώρας.
Ξέρετε, η απόφαση του «κουρέματος» δεν είναι μία εύκολη απόφαση και μπορεί σήμερα να πλανάται μπροστά στην κοινωνία και μέσα στην εύκολη ρητορεία της Βουλής, πολλές φορές, ότι χρειάζεται μία ρύθμιση και ένας περιορισμός του δημοσίου χρέους, αλλά το πώς αυτό θα πραγματοποιηθεί, θα σηματοδοτήσει την πορεία της χώρας για το μέλλον.
Δυστυχώς, αυτή τη συζήτηση δεν την έχετε κάνει. Και όχι μόνο δεν την έχετε κάνει εσωτερικά στην Κυβέρνηση, αλλά δεν την έχετε κάνει και με κανέναν άλλον, γιατί κανένας δεν συνομιλεί μαζί σας. Αποφασίζει η κ. Μέρκελ με τον κ. Σαρκοζί, και τα οικονομικά επιτελεία της γερμανικής και της γαλλικής κεντρικής τράπεζας, και η ελληνική Κυβέρνηση απέχει και δεν έχει θέσει σε καμία περίπτωση ούτε μία κόκκινη γραμμή για το τι δέχεται και τι δεν δέχεται, ποιος είναι ο στόχος.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Ομιλία Μ. Βαρβιτσιώτη επί του Σ/Ν για την Υγεία 12/10/2011



"Tο Ασκληπιείο Βούλας είναι κατακερματισμένο σε κτήρια, τα οποία είναι πάλι της εποχής του Β΄ παγκοσμίου πολέμου –ορισμένα από αυτά- οι διοικητικές του υπηρεσίες είναι πολύ μακριά από τα ιατρεία, τα χειρουργεία βρίσκονται σε άλλο κτήριο από ό,τι βρίσκεται η κλινική και αντί να αξιοποιήσετε σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό αυτό το ακίνητο και να χτιστεί ένα καινούριο, σοβαρό, αξιοπρεπές, σύγχρονο, λειτουργικό νοσοκομείο για τα Νότια Προάστια, έχετε αφήσει τις οποιεσδήποτε συζητήσεις στις καλένδες. "

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης : Έκρηξη της εγκληματικότητας στην Αττική και κυρίως στα νότια προάστια

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ:  Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Θέμα: Ανεξέλεγκτη η εγκληματικότητα στο Λεκανοπέδιο της Αττικής

Η εγκληματικότητα στο Λεκανοπέδιο της Αττικής έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Κακοποιοί επιδίδονται καθημερινά σε εγκληματικές δραστηριότητες στρέφοντας τη δράση τους κυρίως σε σπίτια γεγονός που έχει δημιουργήσει ένα αίσθημα ανασφάλειας σε όλους τους πολίτες. Από τα δελτία των αστυνομικών αρχών διαπιστώνεται ότι ο αριθμός των διαρρήξεων και των ληστειών στα σπίτια έχει εκτοξευθεί. Σύμφωνα μάλιστα με την αστυνομία οι κακοποιοί δρουν σε μεγάλες ομάδες, δεν διστάζουν να διαρρήξουν μία κατοικία ενώ γνωρίζουν ότι βρίσκονται μέσα άνθρωποι ενώ η δράση τους επικεντρώνεται κυρίως σε οικίες που κατοικούν ηλικιωμένοι. Δημοσιεύματα που αφορούν εγκλήματα μέσα σε σπίτια φιλήσυχων οικογενειών, όπως εχθές με την εισβολή κακοποιών σε σπίτι στη Γλυφάδα και καθημερινά πλέον σε πολλές περιοχές της Αττικής, δεν προκαλούν καμία εντύπωση.

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Γλυφάδα Νεκροταφείο, ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΙΜΗ ΛΥΣΗ τη κατέθεσε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης στη Βουλή.









































ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ Β’ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Αθήνα 02/09/2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ομιλία Βουλευτή Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη Βουλή επί του σχεδίου Νόμου για την Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού ισοζυγίου και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Περιβάλλοντος.


«Κύριε Υπουργέ, όμως, πέρα από αυτή την τρέλα που ζούμε με τα αυθαίρετα στη χώρα, ζήσαμε πρόσφατα και μία καινούρια τρέλα. Αυτή είναι η τρέλα των αυθαίρετων νεκροταφείων. Πριν από μερικές εβδομάδες, παραμονές του δεκαπενταύγουστου, ένα παράνομο, απόλυτα αυθαίρετο νεκροταφείο γεννήθηκε στη Γλυφάδα πάνω στον Υμηττό.
Είναι γεγονός ότι σήμερα όποιος πεθάνει στα νότια προάστια της Αττικής δεν έχει χώρα να ταφεί. Ο Άλιμος δεν έχει νεκροταφείο, το Ελληνικό έχει ένα νεκροταφείο το οποίο είναι κορεσμένο, η Αργυρούπολη ένα νεκροταφείο το οποίο είναι κορεσμένο και ενώ το οποίο θα μπορούσε να επεκταθεί, δεν μπορεί γιατί υπάρχει μία πράξη αναδάσωσης του 1932, η οποία στερεί στον ήδη περιφραγμένο χώρο τη δυνατότητα να επεκταθεί το νεκροταφείο, και ο δήμος Γλυφάδας έχει ένα νεκροταφείο το οποίο έχει εξαντλήσει προ καιρού τις δυνατότητές του.
Είναι αλήθεια ότι η Πολιτεία χρόνια τώρα έχει αδικήσει το δήμο Γλυφάδας γιατί δεν έχει χωροθετηθεί μέσα στην περιαστική ζώνη του Υμηττού ένα  καινούριο νεκροταφείο που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τον πέμπτο μεγαλύτερο δήμο της Αττικής.
Κύριε Υπουργέ, με αυτά δεν θέλω να πω ότι θα πρέπει να επιβραβεύουμε την παρανομία. Σε καμία περίπτωση. Είμαι κάθετα αντίθετος σε οποιαδήποτε πράξη η οποία σήμερα προσβάλλει όχι μόνο το περί δικαίου αίσθημα, αλλά προσβάλλει τη νομιμότητα, προσβάλλει την ευταξία και πάνω από όλα προσβάλλει αυτό το οποίο ζητάμε όλοι οι πολίτες, δηλαδή οι ορεινοί όγκοι να αποκατασταθούν, να γίνουν ορεινοί όγκοι πρασίνου, αναψυχής και πηγή ζωής και πλούτου για τους κατοίκους.
Παράλληλα, όμως, θέλω να πω ότι ένα παράνομο νεκροταφείο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση, όπως στήθηκε πριν από δεκαπέντε μέρες, να στήνεται σε μία περιοχή που έχει κηρυχθεί αναδασωτέα γιατί κάηκε το 2009, και η γύρω-γύρω περιοχή ξανακάηκε πριν από μερικές μέρες γιατί σε κάποιους άνοιξε η όρεξη της καταπάτησης και σου λένε, «αφού έρχεται ο δήμαρχος και κάνει παράνομα περιφράξεις, ενδεχομένως να μπορούμε να κάνουμε και εμείς». Έτσι ανοίγει η όρεξη των καταπατητών.
Είναι μία περιοχή NATURA, είναι μία περιοχή που προστατεύεται από Ευρωπαϊκό Κανονισμό, είναι μία περιοχή όπου ούτε το υπέδαφος μπορεί να βοηθάει στο να γίνει νεκροταφείο, αφού σύμφωνα με τη δασική υπηρεσία το υπόβαθρο είναι ασβεστολιθικό και άρα πολύ εύκολο να μολυνθεί ο υδροφόρος ορίζοντας της περιοχής.
Υπάρχουν, όμως, λύσεις με τη διττή ιδιότητα και του δημοτικού συμβούλου της Γλυφάδας. Σε αυτό το πρόβλημα κάποια στιγμή –νομίζω πολύ σύντομα- θα πρέπει να πάρετε αποφάσεις. Πριν από τρία χρόνια η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας παρεχώρησε στο δήμο Γλυφάδας έκταση 80 στρεμμάτων σε στρατόπεδο της αεροπορίας που βρίσκεται στον Υμηττό για αυτό το σκοπό, για να ιδρυθεί νεκροταφείο.
Για αυτή την παραχώρηση δεν έχει γίνει καμία πράξη ούτε από το δήμο ούτε από το κράτος. Ήρθε το Προεδρικό Διάταγμα της κα Μπιρμπίλη στις 16/06/2011 για τον Υμηττό, μερικές μέρες πριν τον ανασχηματισμό, το οποίο παρέβλεψε μια πόλη 86 χιλιάδων δημοτών η οποία σήμερα δεν έχει νεκροταφείο και δεν χωροθέτησε στη συγκεκριμένη θέση νεκροταφείο.
Κύριε Υπουργέ, εγώ θα σας καταθέσω, γιατί ξέρω ότι δεν την έχετε υπόψη σας, την απόφαση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας με την οποία παραχωρείται στο δήμο της Γλυφάδας προς χρήση αυτό το ακίνητο. Νομίζω ότι είναι μία λύση, που άμεσα μπορεί να χωροθετηθεί. Είναι μία λύση στην οποία θα μπορούσατε να προσφύγετε και να φτιάξετε ένα σύγχρονο νεκροταφείο για μία πόλη που σήμερα δεν έχει που να θάψει τους νεκρούς της.
(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης καταθέτει για τα Πρακτικά τα προαναφερθέντα έγγραφα, τα οποία βρίσκονται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και  Πρακτικών της Βουλής)
Σε καμία περίπτωση να μην επιβραβεύσετε την παρανομία, την έλλειψη συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές και τον «ετσιθελισμό» που θέλουν να επιδεικνύουν οι τοπικοί άρχοντες. Νομίζω ότι το 2011 εφόσον επιδεικνύουμε τόσο μεγάλο πνεύμα συναίνεσης και συνεννόησης και σε αυτή την Αίθουσα σε κεντρικά και ουσιαστικά θέματα, θα μπορούσαμε και σε περιφερειακό επίπεδο να πετυχαίνουμε τέτοιες συνεννοήσεις και οι δήμαρχοι να έρχονται σε πολύ καλύτερη συνεννόηση με μία Κυβέρνηση, που πιστεύω ότι δεν παραβλέπει αυτό το θέμα».



*Επισυνάπτεται η απόφαση παραχώρησης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της 2ας Ιουνίου 2008

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης : "Σήμερα μέσα από το φάσμα που καλύπτει την ανεργία των πτυχιούχων όλων των σχολών θεωρώ πως θα μπορούσατε αναβαθμίζοντας και τη λειτουργία της σχολής να δημιουργήσετε μία νέα γενιά στελεχών και να μην χρησιμοποιείτε πλέον μεθόδους για την επιλογή προσωπικού που «πληγώνουν» όπως με τις ΜΚΟ στους Δήμους".


31/8/2011

Ομιλία Μ.Βαρβιτσιώτη στη Βουλή για τον διαγωνισμό της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης


ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: Κυρία Πρόεδρε, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο μεγάλος ασθενής στη χώρα είναι η δημόσια διοίκηση. Η δημόσια διοίκηση έχει αποδειχθεί ως το τροχοπέδη της οποιασδήποτε αναπτυξιακής προσπάθειας, όχι γιατί οι άνθρωποι που την υπηρετούν δεν θέλουν, αλλά και γιατί οι δομές που έχουμε φτιάξει και το προσωπικό που έχουμε επιλέξει, μέσα από διαδικασίες μάλλον αδιαφανείς όλα αυτά τα χρόνια, δεν φαίνεται ότι μπορούν να ανταποκριθούν στα σύγχρονα κελεύσματα.
Κύριε Υπουργέ, προσωπικά με συγκλόνισε η ομολογία του κ. Βενιζέλου πριν από μερικές εβδομάδες σε επιτροπή της Βουλής, αμφισβητώντας έκθεση του ΣΔΟΕ και λέγοντας «ξέρετε, το ΣΔΟΕ δεν έχει ούτε το προσωπικό ούτε τις δομές να κάνει σοβαρούς ελέγχους». Αυτή η διαπίστωση, την οποία κάνουμε όλοι σ’ αυτή την Αίθουσα, ότι τελικά η δημόσια διοίκηση δεν μπορεί να λειτουργήσει με τον τρόπο με τον οποίο θα θέλαμε όλοι να λειτουργήσει, έχει μία ακόμη αιτία.

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Απάντηση σε ερώτηση με θέμα Διενέργεια Εισαγωγικού Διαγωνισμού Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης

Σε απάντηση της Ερώτησης, με αριθμό πρωτ. 18390124.6.11, που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, με Θέμα «Διενέργεια εισαγωγικού
διαγωνισμού Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης»., σας γνωρίζουμε, τα ακόλουθα:
Με το ν.3966/2011, ενοποιήθηκε η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και η Εθνική
Σχολή Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σε μια ενιαία Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και
Αυτοδιοίκησης (Ε. Σ.Δ.Δ.Α).
Αφού ολοκληρώθηκε η ενοποίηση των σχολών, θα ακολουθήσει κανονικά η
προκήρυξη του εισαγωγικού διαγωνισμού, για την Ε.Σ.Δ.Δ.Α.