"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Μ. Βαρβιτσιώτης "Η επένδυση της COSCO θα αποδώσει τεράστια οφέλη στη χώρα.Σήμερα,διπλασιάζουμε το ύψος της επένδυσής με ακόμη 230 εκατ"

Έκλεισε η συμφωνία για νέες επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά. Ποια έργα περιλαμβάνει
 


Οριστικοποιήθηκε και ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, η συμφωνία μεταξύ ΟΛΠ ΑΕ και ΣΕΠ ΑΕ για νέες επενδύσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ στο λιμάνι του Πειραιά. Σημειώνεται ότι την εποπτεία και τον συντονισμό της διαπραγμάτευσης των δύο πλευρών, μετά την παραίτηση του Στέλιου Σταυρίδη από το ΤΑΙΠΕΔ, είχε αναλάβει ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης.

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ FM



Σημεία Συνέντευξης Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στο ΒΗΜΑ FM, στην εκπομπή του Α. Ραβανού και Γ. Παπαχρήστου 20.04.2012


Στις περιοδείες τι κλίμα εισπράττετε; Υπάρχει θυμός;

Υπάρχει θυμός ο οποίος είναι σε όλα τα στρώματα της κοινωνίας. Υπάρχει οργή, υπάρχει αγανάκτηση αλλά υπάρχει και πολύ μεγάλος φόβος για το αύριο και απέναντι σε αυτόν τον φόβο πρέπει να τοποθετηθούμε, γιατί αν πούμε ότι σύμβουλος μας σε αυτές τις εκλογές είναι μόνο η οργή και ο θυμός, νομίζω ότι θα κάνουμε ένα τεράστιο λάθος. Κάθε φορά που η χώρα έπαιρνε αποφάσεις κάτω από το βάρος του θυμού ή της οργής νομίζω ότι έπαιρνε τη λάθος απόφαση.

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες κερδίζει ο Βαρβιτσιώτης από το σχέδιο του Ελληνικού

Θετική απάντηση από τους αρμόδιους φορείς εισέπραξε η πρόταση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για τροποποιήσεις σε επιμέρους σημεία της αρχικής μορφής του νομοσχεδίου για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών των Νοτίων Προαστίων.

Κατά τη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής στη Βουλή και μετά την εισήγηση του κ. Βαρβιτσιώτη, κατά την οποία εξέφρασε ισχυρές επιφυλάξεις σε σημεία του νομοσχεδίου, θέτοντας παράλληλα ερωτήματα, οι αρμόδιοι φορείς κατέθεσαν την τρίτη και τελευταία ημέρα μια σειρά απαντήσεων που εξασφαλίζουν τη δέσμευσή τους για ευνοϊκότερες ρυθμίσεις στο νομοσχέδιο, προς όφελος των κοινωνικών αναγκών των γειτονικών δήμων που περιβάλλουν το χώρο του παλαιού Αεροδρομίου.

«Η ίδρυση νεκροταφείου είναι ανάμεσα σε αυτά που κοιτάμε. Δεν είναι και πολλά τα τετραγωνικά του. Πρόκειται περίπου για 6.200 τετραγωνικά και το νεκροταφείο δε θα φτάνει τα 200 στρέμματα» απάντησε χαρακτηριστικά ο κ. Μητρόπουλος(Διευθύνων Σύμβουλος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου – Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ), ύστερα από επίμονη ερώτηση του Βουλευτή, «βγάζοντας» τη σημαντική είδηση για τα Νότια Προάστια. Μετά από αυτή τη θετική εξέλιξη εγκαταλείπεται πλέον το αρχικό σχέδιο που είχε δρομολογήσει η Πολιτεία για χωροθέτηση διαδημοτικού νεκροταφείου, που θα εξυπηρετεί τα Νότια Προάστια, στο Κορωπί.

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Μ.Βαρβιτσιώτης: Το αδιέξοδο έχει ονοματεπώνυμο

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μίλησε σήμερα στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τους Δώρα Σαρρή και Γιάννη Παπαγεωργίου. Με αφορμή την πρωτοβουλία που επιχειρήθηκε να αναληφθεί από βουλευτές του ΠαΣοΚ και της Νέας Δημοκρατίας για διέξοδο από την πολιτική κρίση μέσα από κυβέρνηση συνεργασίας, μεταξύ άλλων, είπε:
 
«Αυτό το οποίο σκεφτόμασταν και βρίσκαμε ως το μοναδικό πρόσφορο να γίνει, είναι αυτό το οποίο προτείνει η Νέα Δημοκρατία και ο Αντώνης Σαμαράς. Δηλαδή, μια κυβέρνηση ορισμένου χρόνου, να κάνει δύο πράγματα, να κυρώσει τη συμφωνία, να εκταμιεύσει την έκτη δόση και να οδηγήσει τη χώρα με ασφάλεια στις εκλογές. Όλοι πιστεύουμε ότι πρέπει να πάμε σε εκλογές».

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης : «Ήμουν πάντα της απόψεως ότι η εκ των υστέρων ρύθμιση μίας παρανομίας αδικεί αυτούς που είναι νόμιμοι.

Απόσπασμα από την τηλεφωνική παρέμβαση του κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στην εκπομπή του ΣΚΑΙ Ραδιοφώνου «ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ».


Ο κ. Βαρβιτσιώτης σε ερώτηση που του υπέβαλλε ο κ. Οικονόμου για το ζήτημα των αυθαιρέτων τόνισε:
«Ήμουν πάντα της απόψεως ότι η εκ των υστέρων ρύθμιση μίας παρανομίας αδικεί αυτούς που είναι νόμιμοι.
Η κυβέρνηση δεν θέλει να λύσει ένα πρόβλημα αλλά θέλει απλά να εισπράξει.
Αν θέλει πραγματικά να λύσει ένα πρόβλημα ας εντάξει κάποιες περιοχές που κρίνεται αναγκαίο στο σχέδιο πόλης.
Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσουν αξία οι περιουσίες ανθρώπων, θα αντιμετωπιστεί μία κοινωνική αναγκαιότητα ενώ θα λυθεί το ζήτημα των αυθαιρέτων στο διηνεκές.
Στο δήμο Γλυφάδας για παράδειγμα έχουμε 4 περιοχές με αυθαίρετα με νόμιμους ιδιοκτήτες οι οποίοι είχαν αγοράσει τα οικόπεδα τους νόμιμα και ακόμη και σήμερα το Υπουργείο Περιβάλλοντος εκδίδει προεδρικό διάταγμα στο οποίο δεν τα εντάσσει.
Εάν δεν λύσεις το πρόβλημα οριστικά τι κάνεις; Μία απλή διευθέτηση;
Άλλα κάνει ως προς το εισπρακτικό κομμάτι ή όπως το ονομάζουν τακτοποίηση ο κ. Παπακωνσταντίνου και άλλα  εκδίδει το Υπουργείο ως ρυθμίσεις για το χωροταξικό της χώρας. Υπάρχει επίσης μεγάλη πολυνομία σε σχέση με την οικοδομή με αποτέλεσμα οι πολεοδομίες να βρίθουν από διαφθορά και να επικρατεί ένα χάλι σήμερα σε όλη τη χώρα».

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ομιλία Μ.Βαρβιτσιώτη κατά τη διαδικασία ψήφισης του Μεσοπροθέσμου Πλαισίου στη Βουλή

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είναι αλήθεια ότι ζούμε δραματικές στιγμές και ζούμε δραματικές στιγμές. Προσωπικά αισθάνομαι ότι ζούμε σε ένα καθεστώς ιδιότυπης κοινοβουλευτικής δικτατορίας, μιας δικτατορίας εκβιασμών.
Οι εκβιασμοί έρχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Υπάρχει εκβιασμός στην κοινή γνώμη και απέναντι στη Βουλή, ένας διαρκής εκβιασμός που γίνεται από την Κυβέρνηση εδώ και ενάμισι χρόνο «Ή ψηφίζετε ή χρεοκοπούμε». Αυτός είναι ένας ατελέσφορος εκβιασμός και έχει μετατρέψει αυτό που ήταν το όραμα των συναδέλφων του ΠΑΣΟΚ και των ανθρώπων που ψήφισαν το ΠΑΣΟΚ, το open-gov, την ανοικτή διακυβέρνηση σε blackmail-gov, σε διακυβέρνηση εκβιασμών.

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Τέλος στα τσιτάτα του σοσιαλιστικού λαϊκισμού, απαιτείται εθνική συνεννόηση

Πηγή: http://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=6&artid=2584

Λένε πως ο δημοσιογράφος πρέπει να στέκεται απέναντι στην εξουσία. Αν, όμως, κρατήσουμε αυτό το θέσφατο, άκριτα κι αόριστα δυσκολευόμαστε θαρρώ να ξεχωρίσουμε την «ήρα από το στάρι». Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης για παράδειγμα είναι ένας πολιτικός που δεν στέκεσαι «απέναντι του», έτσι άκριτα γιατί τάχα το επιβάλει ο δημοσιογραφικός λαϊκισμός.

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Ο Μ.ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ "Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ λένε μεταξύ τους ότι ο Παπανδρέου μας έφερε τον μπάτλερ του, τον κηπουρό του , την τροφό του και δεν ξέρω ποιους άλλους..."!

  Χαμός στο Αποκαλυπτικό δελτίο του Extra 3. Με την ευκαιρία που στελέχη του ΠΑΣΟΚ "κτυπούν" με πυρ ομαδόν τον υπουργό εξωτερικών Δρούτσα. Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ήταν καταπέλτης. Είπε ότι : "Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ λένε μεταξύ τους ότι ο Παπανδρέου μας έφερε τον μπάτλερ του, τον κηπουρό του , την τροφό του και δεν ξέρω ποιους άλλους..."!
Το σχόλιο ήταν ...μοναδικό...
http://fimotro.blogspot.com/2011/05/blog-post_8908.html