Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Οικολογικό Beach Party στην παραλία Γλυφάδας το Σάββατο 9 Ιουλίου από το σύλλογο ‘’Ωρα για Δράση’’.Επρόκειτω για μια πρωτότυπη εκδήλωση που συνδύαζε τον εθελοντισμό με τη διασκέδαση και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Από νωρίς το απόγευμα εθελοντές πραγματοποίησαν καθαρισμό της ακτής και όλα τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν προορίστηκαν για ανακύκλωση. Παράλληλα,οι νέοι του ‘’Ωρα για Δράση’’ έβαλαν ένα μεγάλο στόχο…….να αφήσουν μια παραλία χωρίς σκουπίδια και αποτσίγαρα και τα κατάφεραν με τον κόσμο να ανταποκρίνεται στο κάλεσμά τους.Ακολούθησε μουσική,χορός,φαγητό και νυχτερινό μπάνιο.
Glyfada News Τα Δημοτικά Νέα της Γλυφάδας, Επικαιρότητα,Διασκέδαση,Κοινωνικά,Διατροφή,Αθλητικά,Μόδα,Υγεία, Περιβάλλον, Πολιτισμός, Δράσεις των Νέων της Γλυφάδας (ΤΟ.ΣΥ.Ν),η Αγορά της Γλυφάδας
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011
ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ : ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από τον Ιανουάριο τρέχοντος έτους που κατέθεσαν την πρότασή τους, οι Δημοτικές Σύμβουλοι των ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ, να συζητηθεί το θέμα του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να εκφραστεί η βούληση όλων των δυνάμεων και να ληφθούν αποφάσεις για τις δράσεις του Δήμου, ο νέος Δήμαρχος έδειξε καθαρά ότι θέλει να την αποφύγει. Αυτή του η πρόθεση ήταν έκδηλη στις απαντήσεις που έδινε, όταν υποβάλλονταν σχετικές ερωτήσεις, όπως «Η θέση μας είναι γνωστή και δεν έχει αλλάξει», «Μας εκφράζει η θέση των Δήμων της περιοχής και η μελέτη του Πολυτεχνείου» κλπ. Έτσι πέρασαν πέντε μήνες με σοβαρές εξελίξεις γύρο από το θέμα. Να θυμίσουμε το «μνημόνιο συνεργασίας» με το Κατάρ και όλη τη φημολογία γύρω από τις περιβόητες επενδύσεις του, την ανάθεση μελέτης - πρότασης στον κ. Χ. Αθεμπίγιο και την παρουσίασή της, την ένταξη του Ελληνικού στα προς εκποίηση περιουσιακά στοιχεία του δημοσίου με το πρόγραμμα «Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας» και το «Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα».
Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011
MoonShine the Bar
Τα γενέθλειά της γιόρτασε στον ανακαινισμένο moonshine η Εργίνα Βεντούρη,νέα ιδιοκτήτης του γνωστού Γλυφαδιώτικου Bar.
Εκεί ήταν πολλοί γνωστοί Γλυφαδιώτες,φίλοι της Εργίνας και απόλαυσαν μιά όμορφη βραδιά,με καλή μουσική,δροσερά ποτάκια και νόστιμα εδέσματα μέχρι το πρωί.
Το moonshine λειτουργεί από το πρωί ως αργά το βράδυ στην οδό Α.Παπανδρέου 15,στην Γλυφάδα.
Εκεί ήταν πολλοί γνωστοί Γλυφαδιώτες,φίλοι της Εργίνας και απόλαυσαν μιά όμορφη βραδιά,με καλή μουσική,δροσερά ποτάκια και νόστιμα εδέσματα μέχρι το πρωί.
Το moonshine λειτουργεί από το πρωί ως αργά το βράδυ στην οδό Α.Παπανδρέου 15,στην Γλυφάδα.
Τρίτη 12 Ιουλίου 2011
«Παταγώδης αποτυχία το σχέδιο λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης (πρώην ΔΕΑΠ) από την διοίκηση Κόκκορη»
Παταγώδης αποτυχία το σχέδιο λειτουργίας της ΔΕΑΠ από την διοίκηση Κόκκορη. Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 11ης Ιουλίου 2011 ο δήμαρχος της Γλυφάδας Κώστας Κόκκορης διέψευσε τον ίδιο του τον εαυτό και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Παρά το γεγονός ότι μόλις τον Απρίλιο εισηγήθηκε τον προϋπολογισμό και το διετές πρόγραμμα δράσης στο χθεσινό συμβούλιο αποφάσισε να ανατρέψει την απόφαση του και να κλείσει τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Γλυφάδας στέλνοντας την σε εκκαθάριση χωρίς να έχει προβεί καν σε διαχειριστικό έλεγχο ώστε να απονεμηθούν ευθύνες αν και όπου προκύπτουν.
Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης κατήγγειλε τη Δημοτική Αρχή για παταγώδη αποτυχία ενός σχεδίου που το ψήφισε μόλις πριν από λίγους μήνες, παρά τις τότε αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και παράλληλα την κατηγόρησε ότι προσπαθεί να κρύψει τις «λαμογιές» του παρελθόντος. Συγκεκριμένα ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε «Ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με πολύ ωραίες κουβέντες. Το σχέδιο της διοίκησής σας αποτελεί παταγώδη επιτυχία, το οποίο μάλιστα το ψηφίσατε πριν από λίγους μήνες και τώρα προσπαθείτε να κρύψετε τις «λαμογιές» του παρελθόντος».
Νέα γενιά προστατών αποκαλύπτουν οι στάχτες του Vive Mar
Ρεπορτάζ Βασίλης Γραμμένος, Γιάννης Βασιλακόπουλος
Τζιπ pajero υπογράφει τα ίχνη του πληρωμένου δράστη
Όλα αυτά καταγεγραμμένα καρέ – καρέ από τις κάμερες ασφαλείας, σκηνή από καλά σκηνοθετημένο θρίλερ ξεκαθαρίσματος λογαριασμών, όπως εκτιμά η ΕΛ. ΑΣ. Αστυνομικές πηγές κάνουν λόγο για «γέννηση» νέων ομάδων «προστασίας» στην παραλιακή λεωφόρο. Περίπου έξι μήνες πριν είχε εξαρθρωθεί μια παλιά γενιά προστατών και φαίνεται πως ο γνωστός επιχειρηματίας αρνήθηκε να μπει σε συναλλαγή με αυτό το βρόμικο κύκλωμα.
Η Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε σήμερα, νωρίς το πρωί (στις 06.00 π..μ) στο γνωστό εστιατόριο Vive Mare, δίπλα από το Δημαρχείο Βούλας, στη λεωφόρο Καραμανλή.
Έντρομοι από τον εκκωφαντικό θόρυβο, οι κάτοικοι της περιοχής πετάχτηκαν από τα κρεβάτια τους ενώ από την έκρηξη σημειώθηκαν σημαντικές υλικές ζημιές στο μαγαζί και σύμφωνα με πληροφορίες, εξερράγησαν 10 κιλά δυναμίτιδας με βραδύκαυστο φιτίλι. Μάλιστα, την ώρα της έκρηξης στο κατάστημα υπήρχαν υπάλληλοι του συνεργείου καθαρισμού, αλλά ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς. Σύμφωνα με την αστυνομία τα ίχνη των δραστών είναι ήδη ορατά και η σύλληψη του είναι ζήτημα χρόνου...
Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011
Κύπρος: Φονικές εκρήξεις σε ναυτική βάση
Στους 15 οι νεκροί, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, δεκάδες οι τραυματίες - το σκηνικό θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο.
Ισχυρές εκρήξεις στην Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στο Ζύγι σημειώθηκαν λίγο πριν από τις 6 το πρωί. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν τουλάχιστον 15 νεκροί, ένας αγνοούμενος και πολλοί άλλοι τραυματίες.
Από τη μεγάλη έκρηξη που σημειώθηκε στις 5:50 το πρωί στη ναυτική βάση, επηρεάστηκε και ο ηλεκτροπαραγωγικός σταθμός Βασιλικού στο Ζύγι, ο οποίος βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Η περιοχή μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο και οι υπεύθυνοι μιλούν για βιβλική καταστροφή.
Ισχυρές εκρήξεις στην Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στο Ζύγι σημειώθηκαν λίγο πριν από τις 6 το πρωί. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν τουλάχιστον 15 νεκροί, ένας αγνοούμενος και πολλοί άλλοι τραυματίες.
Από τη μεγάλη έκρηξη που σημειώθηκε στις 5:50 το πρωί στη ναυτική βάση, επηρεάστηκε και ο ηλεκτροπαραγωγικός σταθμός Βασιλικού στο Ζύγι, ο οποίος βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Η περιοχή μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο και οι υπεύθυνοι μιλούν για βιβλική καταστροφή.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, Γλυφάδα 11 Ιουλίου 2011
Σας προσκαλούμε σε συνεδρίαση, που θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου του Δήμου μας στην οδό Άλσους 15, την 11η Ιούλη 2011, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8.00 μ.μ. για να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε για τα παρακάτω θέματα :
1. Περί λύσης και εκκαθάρισης της «Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Γλυφάδας»
2. Περί επιλογής φορέα που θα υλοποιήσει τη δράση «Διευκόλυνση της πρόσβασης στην απασχόληση και δημιουργία θέσεων απασχόλησης σε τοπικό επίπεδο μέσω προγραμμάτων Κοινωφελούς χαρακτήρα στην Περιφέρεια Αττικής όπως η διακήρυξη ΑΠ : 1.7634/οικ. 6.1395»
3. Λήψη απόφασης για αποδοχή , κατανομή και διάθεση (ψήφιση) πίστωσης ποσού 1.056,00 € σε δύο Σχολικές Επιτροπές , που αντιστοιχεί στο Δήμο μας από τους Κ.Α.Π. για την υλοποίηση του προγράμματος «ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ».
4. Έγκριση του 2ου ΑΠΕ του έργου «Αποκαταστάσεις και κατασκευές πεζοδρομίων»
5. Έγκριση του 2ου ΑΠΕ του έργου «Κατασκευές , ανακατασκευές εξωτερικών διακλαδώσεων στο υφιστάμενο δίκτυο»
6. Κατάρτιση Κανονισμού Λειτουργίας της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου.
7. Άδεια τοποθέτησης ενδεικτικής πινακίδας (σταυρός φαρμακείου) στην πρασιά επί της οδού Όλγας 58 και Κυρηνείας του Δήμου μας.
8. Λήψη απόφασης για επιχορήγηση της Ένωσης Κρητών Γλυφάδας.
Γλυφάδα, 7 Ιούλη 2011
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Οι 15 τρόποι που θα κρατήσουν τους διαρρήκτες μακριά
Καλοκαίρι ήρθε και πολλοί από εμάς θα μπορέσουμε να ξεκλέψουμε κάποιες μέρες για να αποδράσουμε από τον καύσωνα της πόλης για να αφεθούμε στη δροσιά κάποιας παραλίας, αλλά προσοχή:αυτή είναι η περίοδος που περιμένουν πολλοί επίδοξοι διαρρήκτες, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την απουσία των ιδιοκτητών των διαμερισμάτων και των κατοικιών, κάνουν το πλιάτσικό τους ανενόχλητοι.
Το ΚΕΠΚΑ, (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), σε ανακοίνωση του ενημερώνει του καταναλωτές για το τι πρέπει να κάνουν έτσι ώστε να κρατήσουν τους διαρρήκτες μακριά από το σπίτι τους, με 15 έξυπνες λύσεις:
-Όταν χτίζουμε το σπίτι μας πρέπει να συνεννοηθούμε με το μηχανικό μας ώστε να διασφαλίσουμε την προσωπική μας ασφάλεια. Οι ψηλοί τοίχοι, οι φράκτες, τα κιγκλιδώματα στα παράθυρα του ισόγειου, τα στενά παράθυρα και ο επαρκής φωτισμός αποτρέπουν τους διαρρήκτες.
-Τοποθετούμε κάποιο από τα συστήματα συναγερμού τα οποία διατίθενται στην αγορά.
-Μόνο οι συμπαγούς κατασκευής πόρτες σπιτιών που περιβάλλονται από ανθεκτικό πλαίσιο και έχουν κλειδαριές ασφαλείας παρέχουν ασφάλεια από τους διαρρήκτες.
-Οι πύροι ασφαλείας στα παράθυρα και στα πατζούρια προσφέρουν ασφάλεια.
-Για πρόσθετη ασφάλεια ιδιαίτερα όταν είμαστε σπίτι και κοιμόμαστε με ανοικτά παράθυρα (λόγω ζέστης), ένας περιφερειακός αυτόματος με ανιχνευτή κίνησης μπορεί να μας προστατέψει από «απρόσκλητους επισκέπτες».
-Δεν αφήνουμε στο σπίτι μας μεγάλα χρηματικά ποσά, πολύτιμες συλλογές ή κοσμήματα μεγάλης αξίας. Οι θυρίδες των τραπεζών είναι ένα σημαντικό μέσο προστασίας. "Ριφιφί" σε τράπεζες δε γίνονται, κάθε ημέρα.
-Καταγράφουμε τα εργοστάσια κατασκευής και τους αριθμούς σειράς των τηλεοράσεων, βίντεο, στερεοφωνικών, ηλεκτρονικών υπολογιστών κ.λπ. μόλις πραγματοποιήσουμε την αγορά τους, ώστε αν διαρρήξουν το σπίτι μας να διευκολυνθεί η αστυνομία στην αναζήτησή τους.
-Φωτογραφίζουμε πολύτιμα είδη (τιμαλφή, πίνακες, κ.λπ.). Η φωτογραφία και μάλιστα η έγχρωμη βοηθά στην αναζήτηση των κλοπιμαίων.
-Πριν βγούμε από το σπίτι μας βεβαιωνόμαστε ότι όλες οι πόρτες και τα παράθυρα του σπιτιού μας είναι ασφαλισμένα.
-Δεν αφήνουμε μηνύματα ότι λείπουμε σε διακοπές έξω από την εξώπορτα του σπιτιού μας.
-Είναι λάθος όταν λείπουμε για μεγάλα χρονικά διαστήματα να αφήνουμε το ίδιο φως μονίμως αναμμένο. Είναι προτιμότερο να εγκαταστήσουμε αυτόματο διακόπτη ώστε κάποια φώτα να ανάβουν κατά άτακτα διαστήματα. Έτσι, η απουσία μας γίνεται λιγότερο αισθητή.
-Παρακαλούμε ένα γείτονα ή ένα φίλο ν' ανοίγει τα παντζούρια μας κάπου – κάπου, να βάζει μουσική και να αδειάζει το γραμματοκιβώτιό μας από την αλληλογραφία.
-Σε περίπτωση που γίνουμε θύματα διάρρηξης, καταγγέλλουμε στην αστυνομία την κλοπή περιγράφοντας με λεπτομέρειες τον τρόπο εισόδου των διαρρηκτών στο σπίτι μας και τα πράγματα που μας αφαίρεσαν.
-Δεν αγγίζουμε τα αντικείμενα στους χώρους που κινήθηκαν οι δράστες μέχρι να έλθει η Σήμανση, ούτε τα διαρρηκτικά εργαλεία και αντικείμενα που πιθανόν εγκατέλειψαν οι δράστες.
-Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες που θα μας δώσουν οι αξιωματικοί της Αστυνομίας οι οποίοι θα αναλάβουν την υπόθεσή μας.
http://spnews.gr
Το ΚΕΠΚΑ, (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), σε ανακοίνωση του ενημερώνει του καταναλωτές για το τι πρέπει να κάνουν έτσι ώστε να κρατήσουν τους διαρρήκτες μακριά από το σπίτι τους, με 15 έξυπνες λύσεις:
-Όταν χτίζουμε το σπίτι μας πρέπει να συνεννοηθούμε με το μηχανικό μας ώστε να διασφαλίσουμε την προσωπική μας ασφάλεια. Οι ψηλοί τοίχοι, οι φράκτες, τα κιγκλιδώματα στα παράθυρα του ισόγειου, τα στενά παράθυρα και ο επαρκής φωτισμός αποτρέπουν τους διαρρήκτες.
-Τοποθετούμε κάποιο από τα συστήματα συναγερμού τα οποία διατίθενται στην αγορά.
-Μόνο οι συμπαγούς κατασκευής πόρτες σπιτιών που περιβάλλονται από ανθεκτικό πλαίσιο και έχουν κλειδαριές ασφαλείας παρέχουν ασφάλεια από τους διαρρήκτες.
-Οι πύροι ασφαλείας στα παράθυρα και στα πατζούρια προσφέρουν ασφάλεια.
-Για πρόσθετη ασφάλεια ιδιαίτερα όταν είμαστε σπίτι και κοιμόμαστε με ανοικτά παράθυρα (λόγω ζέστης), ένας περιφερειακός αυτόματος με ανιχνευτή κίνησης μπορεί να μας προστατέψει από «απρόσκλητους επισκέπτες».
-Δεν αφήνουμε στο σπίτι μας μεγάλα χρηματικά ποσά, πολύτιμες συλλογές ή κοσμήματα μεγάλης αξίας. Οι θυρίδες των τραπεζών είναι ένα σημαντικό μέσο προστασίας. "Ριφιφί" σε τράπεζες δε γίνονται, κάθε ημέρα.
-Καταγράφουμε τα εργοστάσια κατασκευής και τους αριθμούς σειράς των τηλεοράσεων, βίντεο, στερεοφωνικών, ηλεκτρονικών υπολογιστών κ.λπ. μόλις πραγματοποιήσουμε την αγορά τους, ώστε αν διαρρήξουν το σπίτι μας να διευκολυνθεί η αστυνομία στην αναζήτησή τους.
-Φωτογραφίζουμε πολύτιμα είδη (τιμαλφή, πίνακες, κ.λπ.). Η φωτογραφία και μάλιστα η έγχρωμη βοηθά στην αναζήτηση των κλοπιμαίων.
-Πριν βγούμε από το σπίτι μας βεβαιωνόμαστε ότι όλες οι πόρτες και τα παράθυρα του σπιτιού μας είναι ασφαλισμένα.
-Δεν αφήνουμε μηνύματα ότι λείπουμε σε διακοπές έξω από την εξώπορτα του σπιτιού μας.
-Είναι λάθος όταν λείπουμε για μεγάλα χρονικά διαστήματα να αφήνουμε το ίδιο φως μονίμως αναμμένο. Είναι προτιμότερο να εγκαταστήσουμε αυτόματο διακόπτη ώστε κάποια φώτα να ανάβουν κατά άτακτα διαστήματα. Έτσι, η απουσία μας γίνεται λιγότερο αισθητή.
-Παρακαλούμε ένα γείτονα ή ένα φίλο ν' ανοίγει τα παντζούρια μας κάπου – κάπου, να βάζει μουσική και να αδειάζει το γραμματοκιβώτιό μας από την αλληλογραφία.
-Σε περίπτωση που γίνουμε θύματα διάρρηξης, καταγγέλλουμε στην αστυνομία την κλοπή περιγράφοντας με λεπτομέρειες τον τρόπο εισόδου των διαρρηκτών στο σπίτι μας και τα πράγματα που μας αφαίρεσαν.
-Δεν αγγίζουμε τα αντικείμενα στους χώρους που κινήθηκαν οι δράστες μέχρι να έλθει η Σήμανση, ούτε τα διαρρηκτικά εργαλεία και αντικείμενα που πιθανόν εγκατέλειψαν οι δράστες.
-Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες που θα μας δώσουν οι αξιωματικοί της Αστυνομίας οι οποίοι θα αναλάβουν την υπόθεσή μας.
http://spnews.gr
Σάββατο 9 Ιουλίου 2011
Μικρές Κυκλάδες, ΚΑΤΩ ΚΟΥΦΟΝΗΣΗ
ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ
Ούτε καρφίτσα δεν πέφτει στο καίκι που μεταφέρει επισκέπτες στο Κάτω Νησί
Το καταλαβαίνουμε όλοι πλέον γιατί κάθε Αύγουστο βουλιάζει το Πάνω Κουφονήσι από κόσμο. Οι μοναδικές του παραλίες, η αντικρινή Κέρος, το κλίμα που έχουν δημιουργήσει οι παρέες που πηγαίνουν κάθε χρόνο στο νησί έχουν κάνει το Πάνω Κουφονήσι ένα μοναδικό προορισμό και όλοι πλέον θέλουν να περάσουν λίγες ημέρες το καλοκαίρι εκεί. Έτσι λοιπόν φτάσαμε στην «Ιταλίδα», την πιο κεντρική παραλία να βρίσκουμε πέντε σειρές με πετσέτες και ομπρέλες και να μην υπάρχει θέση ούτε για όρθιους! Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και στο Κάτω Κουφονήσι, καθώς ούτε πολλά δωμάτια έχει και ο χώρος για κατασκήνωση είναι περιορισμένος.
Το καταλαβαίνουμε όλοι πλέον γιατί κάθε Αύγουστο βουλιάζει το Πάνω Κουφονήσι από κόσμο. Οι μοναδικές του παραλίες, η αντικρινή Κέρος, το κλίμα που έχουν δημιουργήσει οι παρέες που πηγαίνουν κάθε χρόνο στο νησί έχουν κάνει το Πάνω Κουφονήσι ένα μοναδικό προορισμό και όλοι πλέον θέλουν να περάσουν λίγες ημέρες το καλοκαίρι εκεί. Έτσι λοιπόν φτάσαμε στην «Ιταλίδα», την πιο κεντρική παραλία να βρίσκουμε πέντε σειρές με πετσέτες και ομπρέλες και να μην υπάρχει θέση ούτε για όρθιους! Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και στο Κάτω Κουφονήσι, καθώς ούτε πολλά δωμάτια έχει και ο χώρος για κατασκήνωση είναι περιορισμένος.
Στη βορινή πλευρά υπάρχουν μικρές παραλίες για όσους θέλουν την ησυχία τους
Γι’ αυτό όσοι δεν χωράνε στο επάνω νησί, κατευθύνονται στο Κάτω το οποίο δεν στερείται από ωραίες παραλίες. Τα καϊκια του Πράσινου που κάνουν πυκνά δρομολόγια πιάνουν στην σκάλα που λέγεται «Ταβέρνα» που πήρε το όνομά της από την ωραία ταβέρνα που υπάρχει εκεί και μετά πιάνει στο «Νερό», μια ωραία παραλία που έχει ένα πηγάδι και πολλά αρμυρίκια τα οποία συνήθως είναι πιασμένα από κατασκηνωτές. Όποιος όμως θέλει ησυχία, μπορεί να περπατήσει λίγο και να συναντήσει τη μεγάλη ερημική παραλία που βλέπει στην Σχοινούσα. Εκεί να είστε βέβαιοι ότι θα βρείτε να απλώσετε την πετσέτα σας όπου θέλετε!
Γι’ αυτό όσοι δεν χωράνε στο επάνω νησί, κατευθύνονται στο Κάτω το οποίο δεν στερείται από ωραίες παραλίες. Τα καϊκια του Πράσινου που κάνουν πυκνά δρομολόγια πιάνουν στην σκάλα που λέγεται «Ταβέρνα» που πήρε το όνομά της από την ωραία ταβέρνα που υπάρχει εκεί και μετά πιάνει στο «Νερό», μια ωραία παραλία που έχει ένα πηγάδι και πολλά αρμυρίκια τα οποία συνήθως είναι πιασμένα από κατασκηνωτές. Όποιος όμως θέλει ησυχία, μπορεί να περπατήσει λίγο και να συναντήσει τη μεγάλη ερημική παραλία που βλέπει στην Σχοινούσα. Εκεί να είστε βέβαιοι ότι θα βρείτε να απλώσετε την πετσέτα σας όπου θέλετε!
Στο Νερό κατευθύνονται οι περισσότεροι και ψάχνουν λίγη σκιά στα αρμυρίκια
Με λίγο περπάτημα μπορείτε να φθάσετε σε μια παραλία που θα είναι όλη δική σας
Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011
Γλυφάδα Sale Bianco da Salvatore
ΑΜΟΡΓΟΣ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ
Με το καίκι των Ρούσσων μπορείτε να πάτε μέχρι τη Γραμβούσα
Για να φθάσετε στο όμορφο μικρό νησί που αποτελεί προέκταση της Αμοργού προς το νότο έχετε δυο επιλογές: Να πάτε με το καίκι των Νικόλα και Γιάννη Ρούσσου που εκτελεί τακτικά δρομολόγια κατά τους καλοκαιρινούς μήνες από την προβλήτα της Καλοταρίτισσας μέχρι τη βραχώδη σκάλα της Γραμβούσας ή να δοκιμάσετε το σκάφος σας στα ανήσυχα νερά του νοτιά. Όπως και να’χει όμως το ζήτημα είναι πως στη Γραμβούσα θα ανακαλύψετε μια από τις πιο ωραίες παραλίες των Κυκλάδων με καθαρή αμμουδιά και ήμερα βράχια για σκιά. Το γεγονός οφείλεται στο ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που σημαδεύουν με το πέρασμά τους αυτό το σιωπηλό νησί και έτσι μάλλον πρέπει να το αφήσετε όταν αποχωρήσετε από εκεί: να το βρουν καθαρό και οι επόμενοι επισκέπτες. Είναι θαρρείς μια μυστική συμφωνία αυτών που αγαπούν το μικρό νησί και το φροντίζουν. Αν δεν σας ενδιαφέρει όμως μόνο η παραλία αλλά θέλετε να γνωρίσετε και τη Γραμβούσα, μη διστάσετε να ανεβείτε από ένα εύκολο και σύντομο μονοπάτι ως στην κορυφή του νησιού απ’ όπου η θέα είναι εκπληκτική προς όλα τα σημεία του πελάγους, τον κόρφο της Καλοταρίτισσας και ολόκληρη την Κάτω Μεριά της Αμοργού.
Οι ντόπιοι τη λένε Άμμο και είναι μια από τις πιο καθαρές παραλίες των Κυκλάδων
Δίπλα από την Άμμο, μια άλλη μικρή παραλία τη συναγωνίζεται σε ομορφιά
Στον κάβο που χωρίζει τις δυο παραλίες, η περιφραγμένη εκκλησία της Παναγίας
http://actimon.blogspot.com/search?q=%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82
Για να φθάσετε στο όμορφο μικρό νησί που αποτελεί προέκταση της Αμοργού προς το νότο έχετε δυο επιλογές: Να πάτε με το καίκι των Νικόλα και Γιάννη Ρούσσου που εκτελεί τακτικά δρομολόγια κατά τους καλοκαιρινούς μήνες από την προβλήτα της Καλοταρίτισσας μέχρι τη βραχώδη σκάλα της Γραμβούσας ή να δοκιμάσετε το σκάφος σας στα ανήσυχα νερά του νοτιά. Όπως και να’χει όμως το ζήτημα είναι πως στη Γραμβούσα θα ανακαλύψετε μια από τις πιο ωραίες παραλίες των Κυκλάδων με καθαρή αμμουδιά και ήμερα βράχια για σκιά. Το γεγονός οφείλεται στο ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που σημαδεύουν με το πέρασμά τους αυτό το σιωπηλό νησί και έτσι μάλλον πρέπει να το αφήσετε όταν αποχωρήσετε από εκεί: να το βρουν καθαρό και οι επόμενοι επισκέπτες. Είναι θαρρείς μια μυστική συμφωνία αυτών που αγαπούν το μικρό νησί και το φροντίζουν. Αν δεν σας ενδιαφέρει όμως μόνο η παραλία αλλά θέλετε να γνωρίσετε και τη Γραμβούσα, μη διστάσετε να ανεβείτε από ένα εύκολο και σύντομο μονοπάτι ως στην κορυφή του νησιού απ’ όπου η θέα είναι εκπληκτική προς όλα τα σημεία του πελάγους, τον κόρφο της Καλοταρίτισσας και ολόκληρη την Κάτω Μεριά της Αμοργού.
Οι ντόπιοι τη λένε Άμμο και είναι μια από τις πιο καθαρές παραλίες των Κυκλάδων
Δίπλα από την Άμμο, μια άλλη μικρή παραλία τη συναγωνίζεται σε ομορφιά
Στον κάβο που χωρίζει τις δυο παραλίες, η περιφραγμένη εκκλησία της Παναγίας
http://actimon.blogspot.com/search?q=%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82
Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011
Νέο νομοσχέδιο για τα κατοικίδια
Νέο καθεστώς για τα κατοικίδια και τα αδέσποτα ζώα στην Ελλάδα προβλέπει το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που εγκρίθηκε σήμερα από το Υπουργικό Συμβούλιο.
Μεταξύ άλλων, θεσμοθετείται βιβλιάριο υγείας και διαβατήριο για τα ζώα, ενώ καθίσταται υποχρεωτική η ηλεκτρονική σήμανση για όλες τις γάτες και τους σκύλους που περισυλλέγονται.
Μεταξύ άλλων, θεσμοθετείται βιβλιάριο υγείας και διαβατήριο για τα ζώα, ενώ καθίσταται υποχρεωτική η ηλεκτρονική σήμανση για όλες τις γάτες και τους σκύλους που περισυλλέγονται.
"ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ"
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου 13/5/11 και 16/6/11 συζητήθηκε ο νέος Κανονισμός Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου, με βάση τον Πρότυπο Κανονισμό του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Στην πρώτη συνεδρίαση εκλέχθηκε τριμελής επιτροπή αξιολόγησης και ενσωμάτωσης προτάσεων, για το έργο της οποίας αλλά και για την αντιδημοκρατική στάση της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου σας ενημερώσαμε με προηγούμενο Δελτίο Τύπου στις 26/6/11. Στο Δελτίο αυτό κάναμε λόγο για προτάσεις που υπέβαλλαν, εκ μέρους των ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ, οι Δημοτικές Σύμβουλοι κ.κ. Αθηνά Λυγνού και Δαφνούλα Χαρίση Μπίλια, οι οποίες δυστυχώς πετάχτηκαν στο καλάθι των αχρήστων από την Δημοτική Αρχή και οι βασικότερες είναι οι παρακάτω:
Ο κ.Λανδράκης αναλαμβάνει χρέη.... τερματοφύλακα
Τη Κυριακή είχε πάει για το μπανάκι του ο κ.Λανδράκης στον Αστέρα Βουλιαγμένης όπου για χάρη του μικρού του γιού ανέλαβε και χρέη τερματοφύλακα.
Βιντεο-κλήσεις στο Facebook
Η δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσης μέσω βίντεο είναι γεγονός όπως ανακοίνωσε το Facebook. Η νέα υπηρεσία έρχεται ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρείας με το Skype."Χρησιμοποιούμε την καλύτερη τεχνολογία που .υπάρχει για τις βιντεο-κλήσεις για να δημιουργήσουμε κάτι πραγματικά ευχάριστο και νέο" τόνισε ο Mark Zuckerberg στη διάρκεια της παρουσίασης.
Εν τω μεταξύ, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε πως έφτασε αισίως τα 750 εκατ. χρήστες.
http://www.24wresenimerwsi.gr/2011/07/facebook_06.html
Εν τω μεταξύ, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε πως έφτασε αισίως τα 750 εκατ. χρήστες.
http://www.24wresenimerwsi.gr/2011/07/facebook_06.html
Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011
ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΔΟΝΟΥΣΑΣ
ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΔΟΝΟΥΣΑΣ
Λίγο περπάτημα θέλει να φτάσετε από την Καλοταρίτισσα μέχρι αυτή την αγκαλιά του Αιγαίου
Ξεκίνησα προχθές να ανεβάζω στη σελίδα μου κάποιες φωτογραφίες που έδειχναν παραλίες που έχω γνωρίσει σε διάφορα νησιά του Αιγαίου με τη σκέψη πως όλο και κάποιες ιδέες μπορεί να βάλω στο μυαλό σας και κάποια στιγμή φέτος να τις επισκεφθείτε. Εννοείται πως σας τις συστήνω ανεπιφύλακτα και σας παρακαλώ, αν βρεθείτε σε κάποια απ’ αυτές γράψτε μου πως τις είδατε γιατί όσο και να έχει, έχουν περάσει κάποια χρόνια από την ημέρα που τις γνώρισα και φοβάμαι πως δεν θα είναι πια οι ίδιες…
Σχεδόν ιδιωτική η μικρή αμμουδιά μέσα στα βράχια κάτω από την Καλοταρίτισσα
Το αφιέρωμά μας σήμερα συνεχίζεται με τη Δονούσα την οποία έχω επισκεφθεί τέσσερις φορές τα τελευταία χρόνια πάντα τον Σεπτέμβριο ώστε να είμαι εκεί και στα δυο ωραία πανηγύρια, του Σταυρού στον κεντρικό οικισμό και της Αγίας Σοφίας στο Μερσίνι τα οποία μπορώ να πω πως είναι από τα πιο ωραία σε όλες τις Κυκλάδες και σας συνιστώ να τα ζήσετε κάποια στιγμή.
Στον μικρό όρμο της Καλοταρίτισσας μπορούν να φθάσουν όλοι με το σκάφος τους
Στη μέση ακριβώς του Αιγαίου, η ανεμοδαρμένη μικρή Δονούσα είναι από τα απομακρυσμένα νησιά των Μικρών Κυκλάδων και συνήθως αποτελεί προορισμό αυτών που θέλουν να περάσουν το καλοκαίρι τους μακριά από τον πολύ κόσμο σε μικρές παραλίες ή κάποιων άλλων που θέλουν να γίνουν όλοι μια μεγάλη χαρούμενη παρέα δίπλα στο κύμα και κάτω από τη στέγη μιας σκηνής. Έτσι κανείς δεν μένει παραπονεμένος στο όμορφο νησί.
Η τάξη που υπάρχει μεταξύ των κατασκηνωτών στον Κέδρο είναι πάντα άψογη
Οι πολλοί, εκτός από τους ντόπιους που προτιμούν την παραλία μπροστά στο λιμάνι, βεβαίως και πηγαίνουν στο Λιβάδι να κάνουν ελεύθερο κάμπινγκ και στον Κέδρο όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν από το μαγαζί που λειτουργεί εκεί. Αυτοί όμως που θέλουν να περάσουν μερικές ημέρες με ησυχία προτιμούν τον όρμο της Καλοταρίτισσας με τις μικρές αμμουδιές που είναι χωμένες μέσα στα βράχια. Εκεί όντως αυτοί συνομιλούν με τη θάλασσα και τον ήλιο με αντίτιμο βεβαίως τη μεγάλη ανηφόρα από εκεί μέχρι το χωριό.
Οι ντόπιοι και όσοι βαριούνται να περπατήσουν προτιμούν το λιμάνι της Δονούσας
Όλοι όμως μένουν ευχαριστημένοι στο όμορφο νησί και περισσότερο απ’ όλους μπορούν να ικανοποιηθούν όσοι με σκάφος επιχειρήσουν να κάνουν όταν είναι ήσυχη η θάλασσα τον περίπλου της Δονούσας και ιδιαίτερα κάτω από τα τρομερά βράχια της βορινής πλευράς. Είναι μια εμπειρία που σε όλους μένει αξέχαστη
Ξεκίνησα προχθές να ανεβάζω στη σελίδα μου κάποιες φωτογραφίες που έδειχναν παραλίες που έχω γνωρίσει σε διάφορα νησιά του Αιγαίου με τη σκέψη πως όλο και κάποιες ιδέες μπορεί να βάλω στο μυαλό σας και κάποια στιγμή φέτος να τις επισκεφθείτε. Εννοείται πως σας τις συστήνω ανεπιφύλακτα και σας παρακαλώ, αν βρεθείτε σε κάποια απ’ αυτές γράψτε μου πως τις είδατε γιατί όσο και να έχει, έχουν περάσει κάποια χρόνια από την ημέρα που τις γνώρισα και φοβάμαι πως δεν θα είναι πια οι ίδιες…
Σχεδόν ιδιωτική η μικρή αμμουδιά μέσα στα βράχια κάτω από την Καλοταρίτισσα
Το αφιέρωμά μας σήμερα συνεχίζεται με τη Δονούσα την οποία έχω επισκεφθεί τέσσερις φορές τα τελευταία χρόνια πάντα τον Σεπτέμβριο ώστε να είμαι εκεί και στα δυο ωραία πανηγύρια, του Σταυρού στον κεντρικό οικισμό και της Αγίας Σοφίας στο Μερσίνι τα οποία μπορώ να πω πως είναι από τα πιο ωραία σε όλες τις Κυκλάδες και σας συνιστώ να τα ζήσετε κάποια στιγμή.
Στον μικρό όρμο της Καλοταρίτισσας μπορούν να φθάσουν όλοι με το σκάφος τους
Στη μέση ακριβώς του Αιγαίου, η ανεμοδαρμένη μικρή Δονούσα είναι από τα απομακρυσμένα νησιά των Μικρών Κυκλάδων και συνήθως αποτελεί προορισμό αυτών που θέλουν να περάσουν το καλοκαίρι τους μακριά από τον πολύ κόσμο σε μικρές παραλίες ή κάποιων άλλων που θέλουν να γίνουν όλοι μια μεγάλη χαρούμενη παρέα δίπλα στο κύμα και κάτω από τη στέγη μιας σκηνής. Έτσι κανείς δεν μένει παραπονεμένος στο όμορφο νησί.
Η τάξη που υπάρχει μεταξύ των κατασκηνωτών στον Κέδρο είναι πάντα άψογη
Οι πολλοί, εκτός από τους ντόπιους που προτιμούν την παραλία μπροστά στο λιμάνι, βεβαίως και πηγαίνουν στο Λιβάδι να κάνουν ελεύθερο κάμπινγκ και στον Κέδρο όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν από το μαγαζί που λειτουργεί εκεί. Αυτοί όμως που θέλουν να περάσουν μερικές ημέρες με ησυχία προτιμούν τον όρμο της Καλοταρίτισσας με τις μικρές αμμουδιές που είναι χωμένες μέσα στα βράχια. Εκεί όντως αυτοί συνομιλούν με τη θάλασσα και τον ήλιο με αντίτιμο βεβαίως τη μεγάλη ανηφόρα από εκεί μέχρι το χωριό.
Οι ντόπιοι και όσοι βαριούνται να περπατήσουν προτιμούν το λιμάνι της Δονούσας
Όλοι όμως μένουν ευχαριστημένοι στο όμορφο νησί και περισσότερο απ’ όλους μπορούν να ικανοποιηθούν όσοι με σκάφος επιχειρήσουν να κάνουν όταν είναι ήσυχη η θάλασσα τον περίπλου της Δονούσας και ιδιαίτερα κάτω από τα τρομερά βράχια της βορινής πλευράς. Είναι μια εμπειρία που σε όλους μένει αξέχαστη
Τρίτη 5 Ιουλίου 2011
ΠΟΛΥΑΙΓΟΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΝΗΣΑΚΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΚΙΜΩΛΟ
ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΑΙΓΟΥ
Τα Άμουρα, η μεγάλη παραλία με τα πολύχρωμα βότσαλα κάτω από το φάρο
Η Πολύαιγος είναι η δίδυμη αδερφή της Κιμώλου και ενώ πρόκειται για ένα μοναδικό νησί, εντούτοις είναι ακατοίκητο εδώ και πολλά χρόνια. Διαθέτει όμως μερικές από τις πιο όμορφες παραλίες των Κυκλάδων, με λευκή άμμο και βεβαίως στις βραχώδεις ακτές της, τα πιο διάφανα γαλάζια νερά που μπορείτε να δείτε.
Το Πάνω Μερσίνι, μια ρηχή παραλία με κατάλευκη άμμο και υπέροχο βυθό
Ο περίπλους όμως του νησιού που είναι μια διαρκής εναλλαγή πολύχρωμων και πολύμορφων συνθέσεων από τα ηφαιστειογενή πετρώματα που κυριαρχούν σε όλο το τοπίο απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή για κάθε σκάφος γιατί όλοι πρέπει να πλέουν σε απόσταση από τη βραχώδη ακτή εξαιτίας των πολλών υφάλων που κρύβει η θάλασσα, ειδικά στην άγρια ανατολική πλευρά της. Γι’ αυτό απαιτείται μεγάλη προσοχή στους χάρτες και τα όργανα καθώς και στις πολύτιμες συμβουλές των ντόπιων που γνωρίζουν πολύ καλά αυτή τη θάλασσα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, είναι τα πιο διάφανα και γαλάζια νερά των Κυκλάδων
Τέλος επειδή σε κάποιες από τις σπηλιές της ακτής φωλιάζουν φώκιες και δεν είναι απίθανο να εμφανιστεί κάποια μπροστά σας, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να μην υπερβάλετε σε ενέργειες και θορύβους. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους διπλανούς σας που με άλλα σκάφη θέλουν να απολαύσουν τα νερά αυτού του μοναδικού νησιού που από μόνο του αποτελεί μνημείο της φύσης και προϋποθέτει ευλάβεια και σεβασμό από όλους.
Στα Άμουρα μια σειρά από αρμυρίκια περιμένουν όσους φθάσουν μέχρι εκεί
Το Κάτω Μερσίνι, μια λωρίδα λευκής άμμου μπροστά από τα παλιά χωράφια
http://actimon.blogspot.com/
Η Πολύαιγος είναι η δίδυμη αδερφή της Κιμώλου και ενώ πρόκειται για ένα μοναδικό νησί, εντούτοις είναι ακατοίκητο εδώ και πολλά χρόνια. Διαθέτει όμως μερικές από τις πιο όμορφες παραλίες των Κυκλάδων, με λευκή άμμο και βεβαίως στις βραχώδεις ακτές της, τα πιο διάφανα γαλάζια νερά που μπορείτε να δείτε.
Το Πάνω Μερσίνι, μια ρηχή παραλία με κατάλευκη άμμο και υπέροχο βυθό
Ο περίπλους όμως του νησιού που είναι μια διαρκής εναλλαγή πολύχρωμων και πολύμορφων συνθέσεων από τα ηφαιστειογενή πετρώματα που κυριαρχούν σε όλο το τοπίο απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή για κάθε σκάφος γιατί όλοι πρέπει να πλέουν σε απόσταση από τη βραχώδη ακτή εξαιτίας των πολλών υφάλων που κρύβει η θάλασσα, ειδικά στην άγρια ανατολική πλευρά της. Γι’ αυτό απαιτείται μεγάλη προσοχή στους χάρτες και τα όργανα καθώς και στις πολύτιμες συμβουλές των ντόπιων που γνωρίζουν πολύ καλά αυτή τη θάλασσα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, είναι τα πιο διάφανα και γαλάζια νερά των Κυκλάδων
Τέλος επειδή σε κάποιες από τις σπηλιές της ακτής φωλιάζουν φώκιες και δεν είναι απίθανο να εμφανιστεί κάποια μπροστά σας, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να μην υπερβάλετε σε ενέργειες και θορύβους. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους διπλανούς σας που με άλλα σκάφη θέλουν να απολαύσουν τα νερά αυτού του μοναδικού νησιού που από μόνο του αποτελεί μνημείο της φύσης και προϋποθέτει ευλάβεια και σεβασμό από όλους.
Στα Άμουρα μια σειρά από αρμυρίκια περιμένουν όσους φθάσουν μέχρι εκεί
Το Κάτω Μερσίνι, μια λωρίδα λευκής άμμου μπροστά από τα παλιά χωράφια
http://actimon.blogspot.com/
ΠΡΟΤΑΣΗ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Γλυφάδας, στη συνεδρίασή του στη 01/07/11, συζήτησε το θέμα: «Πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού - Πάρκο – Αξιοποίηση - Θέσεις και Προτάσεις».
Η πρόταση συζήτησης είχε γίνει αρχικά, τον Ιανουάριο του 2011, από τις Δημοτικές Συμβούλους των ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ κ.κ. Αθηνά Λυγνού, Δαφνούλα Χαρίση Μπίλια και Ελευθερία Καραμηνά και στη συνέχεια το Φεβρουάριο από τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Τάσο Ταστάνη της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ, η Δημοτική Αρχή όμως καθυστέρησε πέντε σχεδόν μήνες να ανταποκριθεί για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, όχι μόνο του Δήμου μας αλλά και ολόκληρου του λεκανοπεδίου.
Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011
Οικολογικό Beach Party στην παραλία Γλυφάδας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ "ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ"
Oδηγούμαστε στη μέση του καλοκαιριού, έχουν πιάσει και οι ζέστες για τα καλά, ήρθε η ώρα λοιπόν να διασκεδάσουμε και να πάμε στις παραλίες!
Ο Σύλλογος » Ώρα για δράση» το Σάββατο 9 Ιουλίου διοργανώνει το πρώτο Οικολογικό beach party στην παραλία Γλυφάδας.Μια χρονιά πέρασε γεμάτη από δράσεις, όμορφες επαφές με νέα παιδιά και κόσμο που συναντήσαμε, με αφορμή τις διάφορες εκδηλώσεις και δραστηριότητές μας. Πραγματικά ένας τέτοιος χ...ρόνος δε θα μπορούσε παρά να σηματοδοτούνταν με έναν εκκωφαντικό τρόπο στο τέλος, όπου σε κάθε περίπτωση θα έμενε αξέχαστος!
Oδηγούμαστε στη μέση του καλοκαιριού, έχουν πιάσει και οι ζέστες για τα καλά, ήρθε η ώρα λοιπόν να διασκεδάσουμε και να πάμε στις παραλίες!
Ο Σύλλογος » Ώρα για δράση» το Σάββατο 9 Ιουλίου διοργανώνει το πρώτο Οικολογικό beach party στην παραλία Γλυφάδας.Μια χρονιά πέρασε γεμάτη από δράσεις, όμορφες επαφές με νέα παιδιά και κόσμο που συναντήσαμε, με αφορμή τις διάφορες εκδηλώσεις και δραστηριότητές μας. Πραγματικά ένας τέτοιος χ...ρόνος δε θα μπορούσε παρά να σηματοδοτούνταν με έναν εκκωφαντικό τρόπο στο τέλος, όπου σε κάθε περίπτωση θα έμενε αξέχαστος!
Σάββατο 2 Ιουλίου 2011
Tαλαιπωρείσαι από το σύνδρομο του καλού παιδιού; Μήπως κάνεις πάντα ό, τι ικανοποιεί τους άλλους;
Χρυσούλα Κουτελιέρη - Μαυράκη
Όλες οι σχέσεις -ερωτικές, επαγγελματικές, φιλικές- χρειάζονται κάποιες υποχωρήσεις, αλλά μέχρι ένα σημείο. Και το σημείο αυτό που ορίζει την υπερβολή είναι η προσωπική σου ευτυχία. Ένα “ναι” που είπες με βαριά καρδιά, ένα “όχι” που δεν είπες από φόβο, με μοναδικό στόχο να ικανοποιήσεις τον απέναντι μπορεί να μην είναι ευγένεια, καλοσύνη ή σεβασμός προς τον άλλο, αλλά προσωπικό σου πρόβλημα.
Όλες οι σχέσεις -ερωτικές, επαγγελματικές, φιλικές- χρειάζονται κάποιες υποχωρήσεις, αλλά μέχρι ένα σημείο. Και το σημείο αυτό που ορίζει την υπερβολή είναι η προσωπική σου ευτυχία. Ένα “ναι” που είπες με βαριά καρδιά, ένα “όχι” που δεν είπες από φόβο, με μοναδικό στόχο να ικανοποιήσεις τον απέναντι μπορεί να μην είναι ευγένεια, καλοσύνη ή σεβασμός προς τον άλλο, αλλά προσωπικό σου πρόβλημα.
Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Είναι δική μας ευθύνη να ξεκαθαρίσουμε επιτέλους ότι σε αυτήν την Αίθουσα δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ότι σε αυτήν την Αίθουσα δεν τα φάγαμε όλοι μαζί, αλλά κάποιοι συγκεκριμένοι με ονοματεπώνυμο τα έφαγαν, τα καρπώθηκαν, εκμεταλλεύθηκαν την εμπιστοσύνη που τους έδωσε ο κόσμος και σήμερα διαβιούν πλουσιοπάροχα, έστω και αν βρίσκονται έξω από την πολιτική.
Ομιλία στη Βουλή ως εισηγητής της ΝΔ σχετικά με την άσκηση διώξεως κατά του Α.ΤσοχατζόπουλουΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ:
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, οι αγανακτισμένοι πολίτες που έχουν κατακτήσει τις πλατείες και με τις φωνές τους βαράνε καμπανάκια στο πολιτικό σύστημα δεν βαράνε καμπανάκια μόνο και μόνο για τα οικονομικά μέτρα. Βαράνε καμπανάκια γιατί αισθάνονται ότι υπάρχει μέσα σ’ αυτή την Αίθουσα ένα καθεστώς ασυλίας και ατιμωρησίας το οποίο καλύπτει όλες τις παράνομες πράξεις, τις πράξεις παράνομου πλουτισμού ανθρώπων που έχουν κληθεί να υπηρετήσουν απ’ αυτά τα έδρανα το δημόσιο συμφέρον. Και έχουν δίκιο σ’ αυτό.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, οι αγανακτισμένοι πολίτες που έχουν κατακτήσει τις πλατείες και με τις φωνές τους βαράνε καμπανάκια στο πολιτικό σύστημα δεν βαράνε καμπανάκια μόνο και μόνο για τα οικονομικά μέτρα. Βαράνε καμπανάκια γιατί αισθάνονται ότι υπάρχει μέσα σ’ αυτή την Αίθουσα ένα καθεστώς ασυλίας και ατιμωρησίας το οποίο καλύπτει όλες τις παράνομες πράξεις, τις πράξεις παράνομου πλουτισμού ανθρώπων που έχουν κληθεί να υπηρετήσουν απ’ αυτά τα έδρανα το δημόσιο συμφέρον. Και έχουν δίκιο σ’ αυτό.
ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ πάλι στη Γλυφάδα, Αθίγγανοι έχουν κατασκηνώσει στη κεντρική πλατεία επι 3 μέρες!!
Αυτή την εποχή η Γλυφάδα είναι γεμάτη απο τουρίστες!!! και τι αντικρύζουν στη Πλατεία δίπλα στο παλιό Δημαρχείο επι της παραλιακής???
Αθίγγανοι έχουν κατασκηνώσει με όλο τους το βιός επί 3 μέρες!!!
ΑΙΣΧΟΣ κ.Δήμαρχε, αυτή είναι η νέα εποχή???
η ακόμα ασχολείστε για να διορίσετε και τους υπόλοιπους συγγενείς του κ.Παπαδόπουλου???
Αθίγγανοι έχουν κατασκηνώσει με όλο τους το βιός επί 3 μέρες!!!
ΑΙΣΧΟΣ κ.Δήμαρχε, αυτή είναι η νέα εποχή???
η ακόμα ασχολείστε για να διορίσετε και τους υπόλοιπους συγγενείς του κ.Παπαδόπουλου???
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


















