Glyfada News Τα Δημοτικά Νέα της Γλυφάδας, Επικαιρότητα,Διασκέδαση,Κοινωνικά,Διατροφή,Αθλητικά,Μόδα,Υγεία, Περιβάλλον, Πολιτισμός, Δράσεις των Νέων της Γλυφάδας (ΤΟ.ΣΥ.Ν),η Αγορά της Γλυφάδας
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011
ΓΛΥΦΑΔΑ Π.Α.Ε Α.Ο, ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ «ΘΥΕΛΛΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
Την Κυριακή στις 5.30 το απόγευμα η ομάδα μας δίνει έναν ακόμη φιλικό αγώνα στα πλαίσια της προετοιμασίας της κόντρα στην Θύελλα Άγιου Δημητρίου στο γήπεδο του Μπραχαμίου.
Ο αγώνας αυτός είναι μια καλή ευκαιρία για τους φίλους της ομάδας μας να παρακολουθήσουν από κοντά το νέο οικοδόμημα του Νίκου Γκουλή.
Στον φιλικό αυτόν αγώνα θα κάνει το ντεμπούτο του με τα χρώματα της ομάδας μας το νέο μας απόκτημα Γιάννης Ταραλίδης.
Ο αγώνας αυτός είναι μια καλή ευκαιρία για τους φίλους της ομάδας μας να παρακολουθήσουν από κοντά το νέο οικοδόμημα του Νίκου Γκουλή.
Στον φιλικό αυτόν αγώνα θα κάνει το ντεμπούτο του με τα χρώματα της ομάδας μας το νέο μας απόκτημα Γιάννης Ταραλίδης.
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΕΝΩΣΕ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ
Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 14ης Σεπτεμβρίου υιοθετήθηκε πλήρως και ομόφωνα η πρόταση του επικεφαλής της παράταξης «Μαζί για τη Γλυφάδα» Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, η οποία φέρνει την Πολιτεία προ των ευθυνών της και δίνει μία διέξοδο από το πρόβλημα, να υπάρξει ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για χωροθέτηση ενός νέου κοιμητηρίου στον Υμηττό. Ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, παρά την κατά κοινή ομολογία άναρχη λειτουργία του συμβουλίου υπερέβη τις παραταξιακές και πολιτικές διαφορές δίνοντας με την πρόταση του στη δημοτική αρχή τα εφόδια να διεκδικήσει σθεναρά και υπεύθυνα χώρο για νέο κοιμητήριο ενώ αναζήτησε τη συνεννόηση και τη συναίνεση ώστε να προχωρήσει ενωμένη και όχι διχασμένη η Γλυφάδα σε αυτό το κρίσιμο θέμα. Η απόφαση που ελήφθη αλλάζει την προηγούμενη απόφαση του ΔΣ και ζητά από την πολιτεία να επιλέξει άμεσα το χώρο που θα δημιουργηθεί το νέο νεκροταφείο της Γλυφάδας στον Υμμητό.
«Το θέμα του νεκροταφείου είναι ένα θέμα υπαρκτό, ένα θέμα που η Πολιτεία έχει αδικήσει διαχρονικά τη Γλυφάδα, είναι ένα θέμα που μας καίει όλους μας» ανέφερε στην αρχή της εισήγησης του ο επικεφαλής της παράταξης «Μαζί για τη Γλυφάδα. Ο ηγέτης της μείζονος αντιπολίτευσης στάθηκε συναινετικός μπροστά στο συμφέρον της πόλης αλλά καυτηρίασε τον τρόπο που έδρασε η δημοτική αρχή στο θέμα παρουσιάζοντας τις παραμέτρους που οδηγούν το θέμα του κοιμητηρίου στη συγκεκριμένη περιοχή σε αδιέξοδο. Μεταξύ άλλων στην ομιλία του ο κ. Βαρβιτσιώτης ανέφερε «Είμαστε μαζί στο θέμα του νεκροταφείου αλλά ο τρόπος που δράσατε ήταν ατελέσφορος και διχαστικός διότι ενώ είχατε τη δυνατότητα, κατά την οκτάμηνη θητεία σας, να φέρετε το θέμα και να συζητήσουμε ουδέποτε δεν αναλάβατε μία πρωτοβουλία. Δεύτερον δεν είχατε καμία πρόταση για την αναθεώρηση του Προεδρικού Διατάγματος για τον Υμηττό που επιβαρύνει την πόλη μας, και το οποίο δεν ορίζει περιαστικούς χώρους χρήσης για την πόλη μας ενώ όταν σας ετέθη στο ΔΣ της 25ης Ιουλίου 2011 από τον κ. Θεοδοσόπουλο δεν είχατε καμία απάντηση και τρίτον δράσατε σε μία περιοχή που κάηκε το 2009 και κηρύχθηκε αναδασωτέα σύμφωνα με το Δασαρχείο».
Στη συνέχεια ο επικεφαλής του συνδυασμού «Μαζί για τη Γλυφάδα» κάλεσε τον κ. Κόκκορη σε μία σοβαρή και συγκροτημένη διεκδίκηση για τη χωροθέτηση νέου νεκροταφείου σε μία άλλη περιοχή με σαφώς λιγότερα νομικά προβλήματα, όπως είναι αυτή του πρώην στρατοπέδου της αεροπορίας. Ειδικότερα τόνισε «Εγώ κ. Δήμαρχε είμαι στη διάθεση σας πραγματικά να συνεχίσουμε τη διεκδίκηση για χωροθέτηση νέου κοιμητηρίου σε μία περιοχή που κατά τη γνώμη μας έχει πολύ λιγότερα νομικά προβλήματα και αυτή είναι η περιοχή του πρώην στρατοπέδου της αεροπορίας» ενώ ανέλυσε τα επιχειρήματα που καθιστούν την έκταση της αεροπορίας πιο ρεαλιστική και πρόσφορη λύση «Πρώτα απ όλα έχει γίνει ήδη μία κορυφαία πράξη από την Πολιτεία και αυτή είναι η παραχώρηση έκτασης 80 στρεμμάτων , το ότι η περιοχή αυτή δεν έχει κηρυχθεί αναδασωτέα και βεβαίως ότι βρίσκεται σε ένα χώρο στρατοπέδου και άρα είναι δύσκολο να θεωρηθεί ότι η κατασκευή ενός νέου νεκροταφείου θα είναι επιβαρυντική για το περιβάλλον».
Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Βαρβιτσιώτης έθεσε τις βάσεις της συνεννόησης και της συναίνεσης με τη δημοτική αρχή ώστε να βρεθεί λύση στο χρόνιο πρόβλημα της πόλης «Εγώ είμαι διατεθειμένος να σταθώ δίπλα σε οποιαδήποτε διεκδίκηση, διεκδίκηση που να έχει στόχο, όραμα και να έχει μία λογική νομικής και ουσιαστικής θωράκισης. Εδώ βρισκόμαστε όχι για να λύσουμε προσωπικές πολιτικές διαφορές αλλά βρισκόμαστε για να υπηρετήσουμε ένα κοινό καλό και το κοινό καλό επιβάλλει η Γλυφάδα να αποκτήσει νέο κοιμητήριο με σεβασμό στους νεκρούς ανθρώπους της, με σεβασμό στο μέλλον της και με σεβασμό απέναντι σε αυτό που όλοι θέλουμε να υπηρετείται επιτέλους σε αυτόν τον τόπο, δηλαδή στη λογική της νομιμότητας και της ευταξίας. Είμαι διατεθειμένος λοιπόν να βρεθώ όχι μόνο δίπλα σας αλλά μπροστά σας και να σας ανοίγω δρόμους για να μπορέσουμε να λύσουμε αυτό το χρόνιο ζήτημα της πόλης μας».
ΟΝΝΕΔ Αττικής, Δελτίο Τύπου για τους 200 συμβασιούχους του Τομέα Καθαριότητας του Δήμου της Αθήνας
Εκφράζουμε την ικανοποίηση μας για την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία παραμένουν στη θέση τους οι 200 συμβασιούχοι του Τομέα Καθαριότητας του Δήμου της Αθήνας, μέχρι την οριστική γνωμάτευση του δικαστηρίου.
Ως ΟΝΝΕΔ έχουμε εδώ και καιρό τοποθετηθεί για το μείζον θέμα των συμβασιούχων και έχουμε ζητήσει επιτακτικά να δοθεί άμεση λύση στο ζήτημα, ώστε να μη χρειάζεται κάθε φορά που λήγουν οι συμβάσεις να πνίγεται η πόλη στα σκουπίδια. Πρέπει η Κυβέρνηση να συνειδητοποιήσει επιτέλους πως κάποιοι εργαζόμενοι των Ο.Τ.Α καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και να μην καθιστά αυτούς και τις οικογένειές τους «μπαλάκι» μεταξύ Δήμου και Δικαστηρίων. Η δημόσια υγεία δεν μπορεί να εξαρτάται για πάντα από "την ερμηνεία του νόμου", αντίθετα οφείλει ο οικείος Δήμος να δουλέψει άμεσα για τη λύση του ζητήματος.
Ως ΟΝΝΕΔ έχουμε εδώ και καιρό τοποθετηθεί για το μείζον θέμα των συμβασιούχων και έχουμε ζητήσει επιτακτικά να δοθεί άμεση λύση στο ζήτημα, ώστε να μη χρειάζεται κάθε φορά που λήγουν οι συμβάσεις να πνίγεται η πόλη στα σκουπίδια. Πρέπει η Κυβέρνηση να συνειδητοποιήσει επιτέλους πως κάποιοι εργαζόμενοι των Ο.Τ.Α καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και να μην καθιστά αυτούς και τις οικογένειές τους «μπαλάκι» μεταξύ Δήμου και Δικαστηρίων. Η δημόσια υγεία δεν μπορεί να εξαρτάται για πάντα από "την ερμηνεία του νόμου", αντίθετα οφείλει ο οικείος Δήμος να δουλέψει άμεσα για τη λύση του ζητήματος.
ΓΛΥΦΑΔΑ, Πεινάνε τα παιδιά στους παιδικούς σταθμούς της πόλης
Λυπούμαστε που τα μικρά παιδιά γίνονται ο εύκολος στόχος στην κατάντια που έχει
περιέλθει ολόκληρη η Ελλάδα...
και κατά συνέπεια οι Δήμοι όπως είναι και της Γλυφάδας, ο οποίος προς το παρόν αδυνατεί να σιτίσει τα μικρά παιδιά των παιδικών σταθμών που φιλοξενεί!
Η καθημερινή διατροφή των μικρών παιδιών περιορίζεται σε λίγα cornflakes η γάλα με μια φέτα ψωμί (βούτυρο - μέλι- μαρμελάδα) για πρωινό και για μεσημεριανό φακές, αρακά, μακαρόνια και στην καλύτερη περίπτωση ρύζι με λίγο ψάρι. Κρέας και τυρί ακόμα δεν έχει μπει στο εβδομαδιαίο διατροφολόγιο των παιδιών. Για χυμούς δε το συζητάμε... νεράκι σκέτο!
και κατά συνέπεια οι Δήμοι όπως είναι και της Γλυφάδας, ο οποίος προς το παρόν αδυνατεί να σιτίσει τα μικρά παιδιά των παιδικών σταθμών που φιλοξενεί!
Η καθημερινή διατροφή των μικρών παιδιών περιορίζεται σε λίγα cornflakes η γάλα με μια φέτα ψωμί (βούτυρο - μέλι- μαρμελάδα) για πρωινό και για μεσημεριανό φακές, αρακά, μακαρόνια και στην καλύτερη περίπτωση ρύζι με λίγο ψάρι. Κρέας και τυρί ακόμα δεν έχει μπει στο εβδομαδιαίο διατροφολόγιο των παιδιών. Για χυμούς δε το συζητάμε... νεράκι σκέτο!
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011
Γλυφάδα Δημοτικό Συμβούλιο ΄σήμερα Τετάρτη 14/9 στις 20:00μμ
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Σας προσκαλούμε σε συνεδρίαση, που θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου του Δήμου μας στην οδό Άλσους 15, την 14η Σεπτεμβρίου 2011, ημέρα Τετάρτη και ώρα 8.00 μ.μ. για να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε για τα παρακάτω θέματα:1. Συμπλήρωση – Τροποποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου έτους 2011
2. Αναμόρφωση Προϋπολογισμού του Δήμου οικ. έτους 2011
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011
"Ώρα για Δράση" οργάνωσε εθελοντικό καθαρισμό στον Υμηττό. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο «Νταμάρι του Βλάχου».
Εθελοντικός Καθαρισμός στο «Νταμάρι του Βλάχου» από τον «Ώρα για Δράση»
Το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου, ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος Αττικής "Ώρα για Δράση" οργάνωσε εθελοντικό καθαρισμό στον Υμηττό. Η δράση πραγματοποιήθηκε στα όρια των δήμων Γλυφάδας και Αργυρούπολης, στο «Νταμάρι του Βλάχου».
Στόχος, αυτής της δράσης ήταν η απομάκρυνση των απορριμμάτων από την ευρύτερη περιοχή και η φροντίδα της αναδασωμένης έκτασης.
Το συγκεκριμένο τμήμα αποτελεί ένα από τα τελευταία εναπομείναντα κομμάτια πρασίνου στο νότιο τμήμα του Υμηττού, τα οποία χρίζουν της απόλυτης προσοχής και ιδιαίτερης φροντίδας ώστε να διατηρηθούν ακέραια.
Ούτε βιβλία, ούτε σχολεία στη Γλυφάδα! Η ξεφτίλα της Παιδείας του Μνημονίου
Αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα παρακμής της Παιδείας που παρέχει το κράτος, τόσο η μη ύπαρξη βιβλίων (για πρώτη φορά από τότε που θεσπίστηκε η δωρεάν Παιδεία δεν τυπωθηκαν βιβλία για τα παιδιά, αλλά αγοράζονται πανάκριβα από τα βιβλιοπωλεία) όσο και η ανυπαρξία σχολείων:
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 13 Δημοτικό Σχολείο Γλύφάδας, στο οποίο η 4η Περιφέρεια αρνείται να δημιουργηθεί επιπλέον τμήμα για πολλά παιδιά της Γ'Δημοτικού που έχουν μείνει εκτός του σχολείου, προφανώς για λόγους οικονομίας, με αποτέλεσμα τα 8χρονα της Γ'Δημοτικού να αναγκάζονται να περπατούν και ενάμιση χιλιόμετρο (!) ακόμη για να πάνε στο όμορο σχολείο!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 13 Δημοτικό Σχολείο Γλύφάδας, στο οποίο η 4η Περιφέρεια αρνείται να δημιουργηθεί επιπλέον τμήμα για πολλά παιδιά της Γ'Δημοτικού που έχουν μείνει εκτός του σχολείου, προφανώς για λόγους οικονομίας, με αποτέλεσμα τα 8χρονα της Γ'Δημοτικού να αναγκάζονται να περπατούν και ενάμιση χιλιόμετρο (!) ακόμη για να πάνε στο όμορο σχολείο!
Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011
Πολύ ενδιαφέρον Βιντεάκι !
Οι δηλώσεις του κ. Ε. Βενιζέλου στις 23 Ιουνίου 2011, σε ερώτηση δημοσιογράφου περί πιθανής φοροεισπρακτικής μεθόδου μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ... τα σχόλια δικά σας...
Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011
ΓΛΥΦΑΔΑ Π.Α.Ε Α.Ο, ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ Η ΠΑΕ
Δωρεάν μετάβαση στην Πάτρα προσφέρει η διοίκηση της ΠΑΕ για όσους φίλους της ομάδας θέλουν να παρακολουθήσουν την φιλική αναμέτρηση της ομάδας μας με την Παναχαϊκή που θα διεξαχθεί την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011 στην Πελοποννησιακή πρωτεύουσα.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την γραμματεία της ΠΑΕ στο τηλέφωνο 210-9640415 και δηλώστε συμμετοχή ως τις 12 Σεπτεμβρίου 2011.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την γραμματεία της ΠΑΕ στο τηλέφωνο 210-9640415 και δηλώστε συμμετοχή ως τις 12 Σεπτεμβρίου 2011.
Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011
ΧΕΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΕΑΣ ΣΕΖΟΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΟΚΤ 2011 – ΜΑΙΟΣ 2012
Έναρξη της χρονιάς και πρώτη συνάντηση των μελών και φίλων για ανακοίνωση του προγράμματος 06.10.2011 ώρα 18:00
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Εκπόνηση και διανομή καταλόγου με φρούτα, λαχανικά, κρέατα και ψάρια που είναι στην εποχής τους.
- Εκπόνηση και διανομή καταλόγου, με αθώα φυτοφάρματα για τα λαχανικά και τα λουλούδια.
- Ενημέρωση από τα μέλη της ομάδας, σε πολυσύχναστα μέρη του Δήμου, για τους ντόπιους και γνήσιους σπόρους (όχι υβρίδια) λαχανικών, φρούτων, δένδρων και λουλουδιών. Σε ποια μέρη γίνονται οι ανταλλαγές και πότε,
- Πως μπορούμε να φτιάξουμε σαπούνια αρωματικά και γνήσια στο σπίτι μας.
ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ
ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΝΕΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ και προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε εδώ και χρόνια.
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ
ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
«Ν Ε Κ Ρ Ο Τ Α Φ Ε Ι Ο Γ Λ Υ Φ Α Δ Α Σ»
Γίνεται συστηματική προσπάθεια, από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, προκειμένου να δικαιολογήσει τις αυθαίρετες και επικίνδυνες πράξεις της, να δημιουργήσει την εντύπωση ότι οι ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ και η Πρόεδρός τους κ. Α. Λυγνού δεν ενδιαφέρονται για το μεγάλο πρόβλημα έλλειψης νεκροταφείου, αλλά μόνο για το βουνό. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΑΠ’ ΑΥΤΟ.
Τι γλυκό !!! Το γατάκι βλέπει εφιάλτη και η μαμά γάτα το αγκαλιάζει..
Το βιντεάκι που ακολουθεί κυκλοφόρησε μόλις πριν 4 μερες..και ήδη έχει χαρακτηριστεί ως το πιο γλυκό, χαριτωμένο που υπάρχει.
Στο βίντεο φαίνεται ένα μικρό γατάκι που βλέπει εφιάλτη στον ύπνο του και τότε αναλαμβάνει δράση η μαμά γάτα που βρίσκεται στο πλευρό του…
μεσα σε 4 μερες το ειδαν 15.500.000 κοσμος...!
http://asfiktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_9652.html
Στο βίντεο φαίνεται ένα μικρό γατάκι που βλέπει εφιάλτη στον ύπνο του και τότε αναλαμβάνει δράση η μαμά γάτα που βρίσκεται στο πλευρό του…
μεσα σε 4 μερες το ειδαν 15.500.000 κοσμος...!
http://asfiktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_9652.html
Η βολεμένη "γενιά του Πολυτεχνείου"
του Δημήτρη Σακαρετσάνου
Πριν απο δύο περίπου εβδομάδες ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο το νομοσχέδιο που έδωσε το πιο βάρβαρο χτύπημα στην ελληνική νεολαία και στο φοιτητικό κίνημα με αποκλειστικό σκοπό τη φίμωση του πιο ζωντανού κομματιού της κοινωνίας μας.Ένα φοιτητικό κίνημα που έμοιαζε να ξυπνά μετά από χρόνια με αυξημένη τη συμμετοχή στις φοιτητικές εκλογές, με σαφείς προτάσεις και πολιτικές θέσεις και έχοντας στην πρωτοπορία τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ.
Δεν θα σχολιάσω την ευρεία συναίνεση, τις προθέσεις των κομμάτων και των βουλευτών τους, αλλά δεν μπορώ να παραλείψω το πρωταγωνιστικό ρόλο κάποιων στο ξεκλήρισμα των φοιτητών και της νεολαίας.
Και αυτοί δεν είναι άλλοι από τη “γενιά του Πολυτεχνείου”.
Στη γενιά αυτή πρέπει να διακρίνουμε τους αγνούς αγωνιστές που παρέμειναν άγνωστοι και τους “αγωνιστές” καιροσκόπους που ουδέποτε έχουν δουλέψει.
Αυτοί οι “αγωνιστές” εκταμίευσαν τη παρουσία τους στη φοιτητική αυτή εξέγερση και ακολούθησαν μια πολιτική καριέρα.
Άννα Διαμαντοπούλου, Χρήστος Παπουτσής, Κώστας Σκανδαλίδης και οι “ολίγον ΠΑΣΟΚ” Μαρία Δαμανάκη, Νίκος Μπίστης είναι κάποιοι απο αυτούς που στο άκουσμα της φράσης “η γενιά του Πολυτεχνείου” είναι οι πρώτοι που μας έρχονται στο νου.
Κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ τους αν κοιτάξει κάποιος τα βιογραφικά τους σημειώματα είναι το κομματικό βόλεμα σε δημόσιες θέσεις,σε επιχειρήσεις και γενικώς ένα βιογραφικό που δεν φαίνεται να έχουν ιδρώσει και πολύ για να το καταφέρουν, καθώς πάντα ένα «φιλικό» χέρι απλωνόταν και έκανε πιο εύκολη την ζωή τους.
Με λίγα λόγια αυτό που ο κόσμος λέει «επαγγελματίες Πολιτικοί»
Είναι οι πολιτικοί που θα τους γράψει η ιστορία ως αυτούς που άφησαν να ξεπουληθεί η πατρίδα μας και κάθε κυριαρχικό της δικαίωμα.
Αυτοί είναι οι “εθνοσωτήρες” που κατάφεραν να ανάγουν τη μίζα σε τρόπο ζωής και το ρουσφέτι σε καθημερινότητα.
Είναι αυτοί που χωρίς δισταγμό παζαρεύουν ότι με αίμα κατάφεραν οι πρόγονοι μας να μας αφήσουν ως κληρονομιά.
Είναι αυτοί που δεν άφησαν τίποτα όρθιο και με δυο δεκαετίες ψεύτικη χλιδή μας παραδίδουν μια Ελλάδα χρεωκοπημένη, υποθηκευμένη μα το χειρότερο όλων χωρίς αξιοπρέπεια. Μια Ελλάδα-ζητιάνο που σέρνεται στους διεθνείς τοκογλύφους ζητώντας «ένα πιάτο φαϊ».
Αυτοί λοιπόν οι “αγωνιστές”, που εκμεταλλεύθηκαν τη κατάληψη της Νομικής το ΄73, το Πολυτεχνείο, την ΕΦΕΕ, τους κόπους χιλιάδων φοιτητών της εποχής , έρχονται τώρα και κατηγορούν τους σημερινούς φοιτητές για όλα τα δεινά.
Εσείς λοιπόν οι ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ καθίστε μέσα στα κομματικά και υπουργικά σας γραφεία και σχεδιάστε ότι άλλο θέλετε.
Η ιστορία σας έχει αφήσει ήδη πίσω.
Πριν απο δύο περίπου εβδομάδες ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο το νομοσχέδιο που έδωσε το πιο βάρβαρο χτύπημα στην ελληνική νεολαία και στο φοιτητικό κίνημα με αποκλειστικό σκοπό τη φίμωση του πιο ζωντανού κομματιού της κοινωνίας μας.Δεν θα σχολιάσω την ευρεία συναίνεση, τις προθέσεις των κομμάτων και των βουλευτών τους, αλλά δεν μπορώ να παραλείψω το πρωταγωνιστικό ρόλο κάποιων στο ξεκλήρισμα των φοιτητών και της νεολαίας.
Και αυτοί δεν είναι άλλοι από τη “γενιά του Πολυτεχνείου”.
Στη γενιά αυτή πρέπει να διακρίνουμε τους αγνούς αγωνιστές που παρέμειναν άγνωστοι και τους “αγωνιστές” καιροσκόπους που ουδέποτε έχουν δουλέψει.
Αυτοί οι “αγωνιστές” εκταμίευσαν τη παρουσία τους στη φοιτητική αυτή εξέγερση και ακολούθησαν μια πολιτική καριέρα.
Άννα Διαμαντοπούλου, Χρήστος Παπουτσής, Κώστας Σκανδαλίδης και οι “ολίγον ΠΑΣΟΚ” Μαρία Δαμανάκη, Νίκος Μπίστης είναι κάποιοι απο αυτούς που στο άκουσμα της φράσης “η γενιά του Πολυτεχνείου” είναι οι πρώτοι που μας έρχονται στο νου.
Κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ τους αν κοιτάξει κάποιος τα βιογραφικά τους σημειώματα είναι το κομματικό βόλεμα σε δημόσιες θέσεις,σε επιχειρήσεις και γενικώς ένα βιογραφικό που δεν φαίνεται να έχουν ιδρώσει και πολύ για να το καταφέρουν, καθώς πάντα ένα «φιλικό» χέρι απλωνόταν και έκανε πιο εύκολη την ζωή τους.
Με λίγα λόγια αυτό που ο κόσμος λέει «επαγγελματίες Πολιτικοί»
Είναι οι πολιτικοί που θα τους γράψει η ιστορία ως αυτούς που άφησαν να ξεπουληθεί η πατρίδα μας και κάθε κυριαρχικό της δικαίωμα.
Αυτοί είναι οι “εθνοσωτήρες” που κατάφεραν να ανάγουν τη μίζα σε τρόπο ζωής και το ρουσφέτι σε καθημερινότητα.
Είναι αυτοί που χωρίς δισταγμό παζαρεύουν ότι με αίμα κατάφεραν οι πρόγονοι μας να μας αφήσουν ως κληρονομιά.
Είναι αυτοί που δεν άφησαν τίποτα όρθιο και με δυο δεκαετίες ψεύτικη χλιδή μας παραδίδουν μια Ελλάδα χρεωκοπημένη, υποθηκευμένη μα το χειρότερο όλων χωρίς αξιοπρέπεια. Μια Ελλάδα-ζητιάνο που σέρνεται στους διεθνείς τοκογλύφους ζητώντας «ένα πιάτο φαϊ».
Αυτοί λοιπόν οι “αγωνιστές”, που εκμεταλλεύθηκαν τη κατάληψη της Νομικής το ΄73, το Πολυτεχνείο, την ΕΦΕΕ, τους κόπους χιλιάδων φοιτητών της εποχής , έρχονται τώρα και κατηγορούν τους σημερινούς φοιτητές για όλα τα δεινά.
Εσείς λοιπόν οι ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ καθίστε μέσα στα κομματικά και υπουργικά σας γραφεία και σχεδιάστε ότι άλλο θέλετε.
Η ιστορία σας έχει αφήσει ήδη πίσω.
Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011
Γλυφάδα, Φήμες ότι απο τους 8 τάφους ΕΝΑΣ είναι κάτοικος Γλυφάδας οι υπόλοιποι είναι απο τα αζήτητα!!!
ΣΚΑΙ, ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
Μιλάμε για κατάντια!!! ΈΧΕΙ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
Η Εικόνα είναι θλιβερή!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΡΕΖΙΛΙ ΠΑΛΙ ΓΙΝΑΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ
ΣΚΑΪ Player TV — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
Συνεχίζουν τις προσπάθειες για να δημιουργήσουν τετελεσμένο στο παράνομο νεκροταφείο Γλυφάδας, ο δήμος και η τοπική μητρόπολη. Ο μητροπολίτης Παύλος λειτούργησε στο χώρο και έκανε τρισάγιο για τους οκτώ ενταφιασμένους, ενώ δήλωσε ότι συγχωρεί εκείνους οι οποίοι την Τετάρτη, επιχείρησαν να τον εμποδίσουν να πάει στο νεκροταφείο.
Η απάντηση του Δήμου Γλυφάδας :
Στο νέο κοιμητήριο πραγματοποιήθηκε η ταφή 8 νεκρών συνανθρώπων μας και δεν ευσταθεί κανένας άλλος ισχυρισμός.
( Συνανθρώπων λέει ο Δήμος Γλυφάδας ΟΧΙ Συνδημοτών μας!!!! )
http://www.glyfada.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=688&cnode=233
Μιλάμε για κατάντια!!! ΈΧΕΙ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
Η Εικόνα είναι θλιβερή!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΡΕΖΙΛΙ ΠΑΛΙ ΓΙΝΑΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ
ΣΚΑΪ Player TV — ΣΚΑΪ (www.skai.gr)
Συνεχίζουν τις προσπάθειες για να δημιουργήσουν τετελεσμένο στο παράνομο νεκροταφείο Γλυφάδας, ο δήμος και η τοπική μητρόπολη. Ο μητροπολίτης Παύλος λειτούργησε στο χώρο και έκανε τρισάγιο για τους οκτώ ενταφιασμένους, ενώ δήλωσε ότι συγχωρεί εκείνους οι οποίοι την Τετάρτη, επιχείρησαν να τον εμποδίσουν να πάει στο νεκροταφείο.
Η απάντηση του Δήμου Γλυφάδας :
( Συνανθρώπων λέει ο Δήμος Γλυφάδας ΟΧΙ Συνδημοτών μας!!!! )
http://www.glyfada.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=688&cnode=233
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης : Δεν υπάρχουν δυο μπλόκ στη ΝΔ!
«Υπάρχει μία γραμμή στη ΝΔ, που λέει ότι δεν μας ταιριάζει η ανιπολίτευση του καθολικού όχι» είπε ο βουλευτής της Ν.Δ
Συνεχίζει να... προβληματίζει τη ΝΔ το ζήτημα της συναίνεσης με την κυβέρνηση, με τους βουλευτές να καταθέτουν καθημερινά τις ερμηνείες τους επι του θέματος. Σήμερα ήταν η σειρά του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη να πάρει θέση, τονίζοντας ότι το κόμμα του έχει συναινέσει σε πολλές απο τις μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ υποστήριξε ότι «η ΝΔ έχει συναινέσει σε πράγματα, έχουμε ψηφίσει το νομοθέτημα για την παιδεία και το νομοθέτημα για τα αυθαίρετα, έχουμε ασκήσει μια πολιτική που είναι δημιουργικής αντιπολίτευσης, έχουμε καταθέσει συνολικό πλαίσιο προτάσεων για την οικονομία, έχουμε ψηφίσει πολλές από τις μεταρρυθμίσεις που προσπαθεί να επιβάλλει η κυβέρνηση».
Ο ίδιος μάλιστα εξήγησε ότι στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης «δεν υπάρχει ένα μπλοκ μετριοπαθών και ένα μπλοκ σκληροπυρηνικών». «Υπάρχει μια γραμμή μιας ΝΔ που λέει ότι η αντιπολίτευση έτσι όπως την έκανε το ΠΑΣΟΚ που ήταν ένα καθολικό «όχι» σε ό,τι έκανε η κυβέρνηση της ΝΔ δεν ταιριάζει στην εποχή», κατέληξε.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/248305/Default.aspx
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ υποστήριξε ότι «η ΝΔ έχει συναινέσει σε πράγματα, έχουμε ψηφίσει το νομοθέτημα για την παιδεία και το νομοθέτημα για τα αυθαίρετα, έχουμε ασκήσει μια πολιτική που είναι δημιουργικής αντιπολίτευσης, έχουμε καταθέσει συνολικό πλαίσιο προτάσεων για την οικονομία, έχουμε ψηφίσει πολλές από τις μεταρρυθμίσεις που προσπαθεί να επιβάλλει η κυβέρνηση».
Ο ίδιος μάλιστα εξήγησε ότι στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης «δεν υπάρχει ένα μπλοκ μετριοπαθών και ένα μπλοκ σκληροπυρηνικών». «Υπάρχει μια γραμμή μιας ΝΔ που λέει ότι η αντιπολίτευση έτσι όπως την έκανε το ΠΑΣΟΚ που ήταν ένα καθολικό «όχι» σε ό,τι έκανε η κυβέρνηση της ΝΔ δεν ταιριάζει στην εποχή», κατέληξε.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/248305/Default.aspx
ΚαθαρίΖΟΥΜΕ τον Υμηττό 'ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ' Σάββατο 10/09
Tο Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 π.μ. ο Σύλλογος «Ώρα για Δράση» οργανώνει εθελοντικό καθαρισμό στον Υμηττό. Η δράση θα πραγματοποιηθεί στα όρια των δήμων Γλυφάδας και Αργυρούπολης, δίπλα από το «Νταμάρι του Βλάχου».
Στόχος, αυτής της δράσης είναι η απομάκρυνση κάθε λογής απορριμμάτων από την ευρύτερη περιοχή και η φροντίδα της αναδασωμένης έκτασης. Είναι σημαντικό να διατηρήσουμε το συγκεκριμένο τμήμα ακέραιο, καθώς αποτελεί ένα από τα λίγα κομμάτια πρασίνου του νοτίου Υμηττού.
Για το λόγο αυτό, είναι ιδιαίτερα αναγκαία η παρουσία όλων των εθελοντών και των πολιτών, ιδίως μετά την πρόσφατη πυρκαγιά της Αιξωνής.
Η δράση αυτή γίνεται με την υποστήριξη του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, στα πλαίσια της καμπάνιας «Καθαρίζουμε την Ελλάδα».
Σημείο συνάντησης είναι η συμβολή των οδών Κύπρου και Αγίου Νεκταρίου και ώρα 10:00 πμ. Για όσους επιλέξουν τα Μ.Μ.Μ. : λεωφορειακές γραμμές Α4 (Ακαδημία -Κάτω Ηλιούπολη- Τερψιθέα), 154 (Στ. Άγιος Δημήτριος – Άνω Γλυφάδα – Πανόραμα Βούλας), Β1 (Πειραιάς – Άνω Γλυφάδα), Στάση Γεφυράκι.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας www.oragiadrasi.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 6989885658 (Βλασσόπουλος Χάρης) & 6986256573 (Δονάκη Έλενα).
Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011
Καμπάνια αλόγιστης σπατάλης απο τον κ.Κόκκορη με Δημοτικά χρήματα! για το παράνομο νεκροταφείο
Επικοινωνιακή
εκστρατεία
αλόγιστης
σπατάλης του
Δημάρχου Γλυφάδας
για το αυθαίρετο νεκροταφείο
Στον δήμο μας εν μέσω κρίσης έχουμε γίνει μάρτυρες μίας ακόμη ιστορίας αλόγιστης σπατάλης. Τη χρονική στιγμή που ο υπουργός Οικονομικών της χώρας ανακοινώνει μέτρα σοκ για την ελληνική κοινωνία, μέτρα που εγκαθιστούν ένα εργασιακό μεσαίωνα και κλονίζουν κάθε οικογένεια του τόπου μας, ο Δήμαρχος ευρισκόμενος στη γυάλα του και στην ασφάλεια του Δημοτικού χρήματος, προβαίνει σε καμπάνια αλόγιστης σπατάλης.
Ο κ. Κόκκορης συνεχίζει απτόητος τις δαπάνες που επιβαρύνουν κάθε κάτοικο της πόλης αναλογιζόμενος περισσότερο την επανεκλογή παρά τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών. Έτσι με αυτό τον τρόπο συνεχίζει τον ίδιο δρόμο που μας έχει συνηθίσει από την πρώτη ημέρα της εκλογής του. Διορίζει κολλητούς, σπαταλά χρήμα στο Golf, σπαταλά χρήμα σε αδιαφανείς δράσεις δημοσίων σχέσεων, εγκαθιδρύει την αναξιοκρατία και την οικογενειοκρατία στον Δήμο και τώρα βρίσκει νέο πεδίο δράσης με τις δαπάνες για την καμπάνια ενημέρωσης για το αυθαίρετο νεκροταφείο. Οι λύσεις είναι όμως μπροστά του και δεν κοστίζουν τόσο πολύ. Καλεί όλες τις παρατάξεις σε διάλογο και διεκδικεί ενωμένη η Γλυφάδα νέο χώρο για νεκροταφείο.
Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης μάλιστα του υπέδειξε τη νόμιμη λύση φέρνοντας το θέμα στη Βουλή. Η κυβέρνηση τον άκουσε με ενδιαφέρον και έδειξε άγνοια για την περιοχή αυτή. Γιατί δεν τον ακούει λοιπόν ο Δήμαρχος να προχωρήσει μπροστά ενωμένη η Γλυφάδα? Τι τον εμποδίζει? Η δημιουργία νέου νεκροταφείου στη Γλυφάδα είναι αίτημα όλη της Γλυφάδας, μηδενός εξαιρουμένου. Η κυβέρνηση σε κεντρικό επίπεδο αναζητά λύσεις για το θέμα αυτό και ο δήμαρχος αντί να εκμεταλλευθεί τη συναίνεση και την στάση ευθύνης της αντιπολίτευσης προτιμά να κατακλύζει τη Γλυφάδα με φυλλάδια και να αναλώνεται σε άσκοπα και ακριβά για τους κατοίκους της Γλυφάδα επικοινωνιακά παιχνίδια. Μάλιστα δεν διστάζει να λέει ότι η πραγματικότητα τον αναγκάζει να στραφεί εκεί. Δυστυχώς δεν έχει μάθει όμως ότι την πραγματικότητα τη δημιουργεί ο ίδιος με τις πράξεις του.
Εχθές λοιπόν, ναι εχθές θα έπρεπε να είχε καλέσει τον κ. Βαρβιτσιώτη για να εργαστούν από κοινού στη λύση που του προτείνει η αντιπολίτευση. Μία λύση νόμιμη, ρεαλιστική και βιώσιμη που δεν επιβαρύνει το περιβάλλον και δίνει απάντηση στη διαχρονική αδικία που υπόκειται ο Δήμος μας.
Μπορεί άραγε ο Δήμαρχος να υπερβεί τις προσωπικές του πολιτικές ανασφάλειες ζητώντας τη συνδρομή της αντιπολίτευσης ή θα συνεχίσει απομονωμένος την καμπάνια αλόγιστης σπατάλης για να μας πείσει? Είδωμεν..
v Και ένα ερώτημα για το τέλος πόσο μας έχει κοστίσει η καμπάνια σου Δήμαρχε θα μας απαντήσεις?
Ήδη βρήκαμε ένα κονδύλι 20.ΟΟΟ ευρώ για τη λειτουργία Γραφείου Τύπου http://et.diavgeia.gov.gr/f/dhmos_glyfadas/ada/4%CE%91%CE%9C2%CE%A991-%CE%97%CE%A44 σαν πολλά δεν μαζεύονται?
Rich is Back
Το Rich restaurant cafe, ξανά κοντά σας, από την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου,σε ένα πλήρως ανακαινισμένο χώρο με
φρέσκια διάθεση.
Το meeting point, για το μεσημεριανό σας γεύμα η τον καφέ, βρίσκει
ξανά το προορισμό του. Οι νύχτες έχουν σημείο αφετηρίας για το γεύμα σας η το κοκτέιλ που θα σας ανεβάσει την διάθεση.
Το αγαπημένο στέκι των Νοτίων Προαστίων που έχει γίνει θεσμός, θα εκπλήξει τους θαμώνες
του, με τα έπιπλα του Jean Paul Gaultier.
Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011
Βασίλης Τσατσαράγκος: Είμαστε Απέναντι στο ρεύμα της ανομίας
Βασίλης Τσατσαράγκος
Πρόεδρος της
«Πολιτών Κοινωνία – Η Άλλη Γλυφάδα»
«Σκοτεινή πόλη». Έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε το ρεύμα που παρασύρει την πόλη μας σε όλο και χαμηλότερα επίπεδα! Η Γλυφάδα, από πόλη-όνειρο πολλών ανθρώπων, διολισθαίνει σταθερά σε πόλη της ανομίας. Εδώ και πολλά χρόνια, έχει να ακουστεί ως πόλη θετικά. Μόνιμα, είναι στην επικαιρότητα αρνητικά. Π.χ., για την κατάσταση στις παραλίες, για τις μαρίνες, για τον Υμηττό, για τις πυρκαγιές, για αυθαιρεσίες και καταπατήσεις, για οικονομικές ατασθαλίες, για πλημμύρες, για ανύπαρκτους ελεύθερους χώρους, για ναρκωτικά, για σχολεία υποβαθμισμένα, στον πολιτισμό σκοτάδι, στον αθλητισμό ουδέν (πέρα από κάποιες μεμονωμένες εξαιρέσεις). Και τώρα… ήρθε και το νεκροταφείο. Γίναμε βούκινο ως πόλη, όταν με επικεφαλής το δήμο μας και την εκκλησία, ο ένας να καταπατά δημόσια έκταση και ο άλλος να στήνει αυθαίρετη εκκλησία στην Α΄ Ζώνη του Υμηττού. Γιατί τότε και ο κάθε πολίτης να μην κάνει το ίδιο;
Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και Σύλλογος που αυτοπροσδιορίζεται ως περιβαλλοντικός, δεν είχε το θάρρος να καταγγείλει καθαρά την καταπάτηση της δημόσιας έκτασης. Δεν μπορεί να είσαι και με τον… αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ. Στην Ελλάδα, θεωρούμε ότι έχουμε δημοκρατία όταν δεν τη σεβόμαστε, παραβιάζοντας τους νόμους. Το χειρότερο είναι ότι όσοι αναρριχώνται στα πολιτικά αξιώματα είναι πρόσωπα ανάξια να δώσουν την παραμικρή λύση στα πραγματικά προβλήματα, διότι είναι άλλο θέμα η πραγματική ανάγκη στην πόλη της Γλυφάδας για νέο νεκροταφείο και είναι άλλο η αυθαιρεσία ενός δημόσιου οργανισμού με τη συμμετοχή μάλιστα της εκκλησίας να καταπατεί τον Υμηττό (αλήθεια, σε τι προσδοκά η Μητρόπολη Γλυφάδας;). Εμείς είμαστε απέναντι στο ρεύμα αυτό της ανομίας και καλούμε όλες τις δυνάμεις που είναι διατεθειμένες να αντιπαλέψουν αυτήν την κατάσταση, να το κάνουν και να μιλήσουν καθαρά.
Τα μισόλογα δεν χωρούν, ιδιαίτερα στις μέρες μας. Όσον αφορά την επιβεβλημένη ανάγκη για νέο νεκροταφείο στην πόλη μας, είμαστε μπροστάριδες στον αγώνα, μαζί με όλους του Γλυφαδιώτες, προκειμένου η πολιτεία να χωροθετήσει χώρο και αυτό να γίνει εντός του Α΄ εξαμήνου του 2012.
Τέτοιους αγώνες θέλουμε για την πόλη μας.
49 χρόνια ιστορίας για το Γκολφ Γλυφάδας
5 Σεπτεμβρίου 1962 - 5 Σεπτεμβρίου 2011: Σαράντα εννιά χρόνια ιστορίας συμπληρώνει φέτος το Γκολφ Γλυφάδας. Ιδρύθηκε το 1962, σχεδιάστηκε από τον περίφημο Σκωτσέζο αρχιτέκτονα γηπέδων Donald Harradine και έχει υποστεί δύο σημαντικές βελτιώσεις, στο πλαίσιο, του Παγκοσμίου Ερασιτεχνικού Πρωταθλήματος Γκολφ, το 1979 και των αναγκών των ΧΙ Μεσογειακών Αγώνων Γκολφ, το 1991.
Θεωρείται ένα από τα καλύτερα γήπεδα στο κόσμο. Η ύπαρξη πλούσιας χλωρίδας, καθώς και η δυσκολία των διαδρόμων του (fairways) το καθιστούν πολύ ελκυστικό στους καλούς παίκτες.
Θεωρείται ένα από τα καλύτερα γήπεδα στο κόσμο. Η ύπαρξη πλούσιας χλωρίδας, καθώς και η δυσκολία των διαδρόμων του (fairways) το καθιστούν πολύ ελκυστικό στους καλούς παίκτες.
Απατεώνες εκμεταλλεύονται τη νέα υπηρεσία βιντεοκλήσεων του Facebook!
Μία νέα ύποπτη εφαρμογή έκανε την εμφάνισή της στα προφίλ τον χρηστών του Facebook...
Μέσα σε λίγες μόλις ώρες από την ανακοίνωση του ιδρυτή του Facebook,
σχετικά με τη δυνατότητα βιντεο-κλήσεων μέσω της υπηρεσίας Skype, οι απατεώνες έσπευσαν να εκμεταλλευτούν το νέο αυτό χαρακτηριστικό δημιουργώντας παραπλανητικές καμπάνιες.
Μέχρι στιγμής η πιο γνωστή απάτη έχει τη μορφή εφαρμογής στο Facebook και ζητά από τους χρήστες πρόσβαση στο λογαριασμό τους, για να μπορέσουν έτσι να ενεργοποιηθούν οι βιντεοκλήσεις.
Μέσα σε λίγες μόλις ώρες από την ανακοίνωση του ιδρυτή του Facebook,
σχετικά με τη δυνατότητα βιντεο-κλήσεων μέσω της υπηρεσίας Skype, οι απατεώνες έσπευσαν να εκμεταλλευτούν το νέο αυτό χαρακτηριστικό δημιουργώντας παραπλανητικές καμπάνιες.
Μέχρι στιγμής η πιο γνωστή απάτη έχει τη μορφή εφαρμογής στο Facebook και ζητά από τους χρήστες πρόσβαση στο λογαριασμό τους, για να μπορέσουν έτσι να ενεργοποιηθούν οι βιντεοκλήσεις.
Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο στη Γλυφάδα, Πέμπτη 8/9 στις 6:00 μ.μ
Γλυφάδα, 5.9.2011
Αρ.Πρωτ. 42916
Αρ.Πρωτ. 42916
Αριθμός πρόσκλησης : 24
ΠΡΟΣ: Τον κ. Δήμαρχο
Τα Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου
Kοινοποίηση : Πρόεδρο ΤΟ.ΣΥ.Ν. Γλυφάδας
Δημοτική Αστυνομία
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 παρ. 4 του Κ.Δ.Κ. (Ν. 3463/06 – 114 Α΄) σε συνδυασμό με το άρθρο 67 παρ. 5 του Ν. 3852/10 σας προσκαλούμε σε έκτακτη συνεδρίαση, που θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου του Δήμου μας στην οδό Άλσους 15, την 8η Σεπτέμβρη 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 6.00 μ.μ. για να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε για:
Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011
ΚΟΛΛΗΣΑΝ 2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!!! ΚΟΛΑΖ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ κ.ΚΟΚΚΟΡΗ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
























