"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Πάμε Σύνταγμα!!

Θα πάω γιατί νιώθω βαριά την ευθύνη απέναντι πρωτίστως στα παιδιά μου.. Δεν είμαι μεγάλος είμαι μόλις στα 35.. συμμετείχα στο σύστημα δεν αλλοτριώθηκα από αυτό... Εχω το μέλλον μπροστά μου και θυμώνω από το ψεύτικο «παρελθόν» που με έμαθαν να ζώ. Τρέμω στην ιδέα ότι η γενιά μου θα μείνει στην ιστορία ως η μόνη που δεν στάθηκε αντάξια στις προκλήσεις της εποχής της. Η γενιά της Μεταπολίτευσης πρόδωσε τα οράματά της και παραδίδει τη χώρα στα μαύρα της τα χάλια… Εγώ όμως έχω όνειρα και δεν θα τα ξεπουλήσω.. Θέλω μια χώρα που δεν θα χρειάζεται να «λαδώνω», μια χώρα όπου οι πολιτικοί θα είναι σαν τον κάθε πολίτη με τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, οι πολίτες θα σέβονται το κράτος και το κράτος τους πολίτες, μια χώρα που ο νόμος δεν θα φοβίζει αλλά θα τιμωρεί και θα νουθετεί, μια χώρα.. για την οποία θα είμαι περήφανος παραδίδοντας την στην επόμενη γενιά.

Βαρέθηκα να πηγαίνω στο εξωτερικό και να καμαρώνω και ταυτόχρονα να ζηλεύω ως βλαχοτουρίστας την εφαρμογή των αυτονόητων για ένα κράτος. Βαρέθηκα τη μιζέρια, το αδιέξοδο και την επιφανειακή πολιτική ανάλυση που σκοπό έχει μόνο να αποπροσανατολίσει και να κοιμίσει τα ανήσυχα πνεύματα. Θα πάω σήμερα στο Σύνταγμα μαζί με την ελπίδα η γενιά μου να ξυπνήσει, χωρίς βία, με όραμα και αποφασιστικότητα αλλά και διάθεση αυτοκριτικής για όσα έχουμε δεχτεί μεχρι σήμερα. Ήρθε η ώρα να «ξεβολευτούμε» για να βελτιώσουμε το μέλλον των παιδιών μας και της χώρας μας…. Τα λέμε έκει… δεν ξέρω κανέναν, δεν χρωστάω σε κανέναν, δεν φοβάμαι κανέναν…. είμαι ελεύθερος!

http://www.trelokouneli.gr/2011/05/blog-post_2578.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου