"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

FACE TO FACE με τον ΚΛΕΦΤΗ, 2:30 το βράδυ μέσα στο σπίτι μου!!!!

ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑNΤΖΟΥΡΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ!!
ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ!!
Χτες βράδυ είχα βγει και μπαίνοντας σπίτι στις 2:30 το βράδυ(μένω σε μεζονέτα με ένα μικρό κήπο στη Βούλα), μόλις άνοιξα την εξώπορτα ακούω ποδοβολητό στη σκάλα από τον πάνω όροφο!! και βλέπω μπροστά μου τον κλέφτη όπου παθαίνω  ΣΟΚ και αρχίζω να φωνάζω ΑΑΑΑ, ΚΛΕΦΤΗΣΣΣ!! τον κυνηγάω του ρίχνω τσαντίες  ο τύπος τρέχει προς την κουζίνα αμέσως κλείνω την πόρτα της (σκέφτηκα να το εγκλωβίσω) και τον βλέπω να  πηδάει από τον κήπο στο δρόμο και να φεύγει, βγαίνω και εγώ έξω και συνεχίζω να φωνάζω!! ΚΛΕΦΤΗΣ ΟΥΣΤΤΤ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!! 
 Τα παιδιά μου και ο Βασίλης κοιμόντουσαν πάνω!!!! Η αστυνομία ήρθε απίστευτα γρήγορα, 5 λεπτά. Ο κλέφτης παραβίασε το παράθυρο της κουζίνας όπου δεν είχαμε κατεβάσει το ρολό. Τελικά μάλλον μόλις είχε έρθει γιατί το μόνο που πρόλαβε να αρπάξει ήταν ένα μπουφάν !!!!
Και αναρωτιέμαι …
ΑΝ  λέω ΑΝ δεν είχα επιστρέψει σπίτι μου εκείνο το συγκεκριμένο λεπτό ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ???
Αν ξυπνούσε ο 8χρονος γιός μου ή η 13χρονη κόρη μου, με τον κλέφτη μπροστά τους?? Τι ψυχικό ΣΟΚ θα είχαν αυτά τα παιδιά??
ΒΑΛΤΕ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥΣ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΖΟΥΡΙΑ
Και ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!!
Άννυ

3 σχόλια:

  1. Γλυκειά μου Αννυ ουσιαστικά σε ενα Δήμο που υπερβαίνει τις 100.000 δημοτών υπάρχει η δυνατότητα ο Δήμος σε συνεργασία με ενα team επιστημόνων σε συστήματα συναγερμού όπως είναι ο γράφων να δημιουργήσει ενα σύνχρονο κέντρο που θα αποσχολεί δυο εργαζομένους και θα εχει την δυνατότητα να καλύπτει το σύνολο των ενδιαφερομένων δημοτών.

    Το κόστος υλοποίησης είναι μηδαμινό όπως και το τέλος για κάθε δημότη και επιχείρηση.

    Φόρμουλα επικοινωνίας και συννενόησης υπάρχει ώστε να περάσουμε δυο τρείς προτάσεις που υπάρχουν αρκετά χρόνια στο συρτάρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι καλά κοριτσάκι μου, που έδρασες ψύχραιμα και είναι όλα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή