"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!! ΣΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ

Σήμερα το βράδυ στις 12 χτύπησε το σταθερό μου τηλ.με απόκρυψη..Μια βραχνή και τρεμάμενη φωνή (μετά βίας ακουγόταν) μου είπε "ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΛ. ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ" Εγώ το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι κάτι θα έπαθε η μάνα μου ,και πήρα αμέσως τηλ.στο εξοχικό όπου αυτήν την στιγμή μένει εκεί....Το σηκώνει πολύ γρήγορα ,χωρίς καν να χτυπήσει ,η ίδια τρεμάμενη φωνή και με δυσκολία μου λέει ότι μόλις μπήκαν μέσα οι τραυματιοφορείς από το ασθενοφόρο που είχε καλέσει,και αμέσως παίρνει το τηλ. ένας άντρας και μου λέει ότι "Η μητέρα σας έπαθε έμφραγμα και ότι την πάμε στον Ευαγγελισμό που εφημερεύει..."Πανικός....ΟΚ λέω φεύγω αμέσως για τον Ευαγγελισμό..."Όχι μου λέει ο άγνωστος,πρέπει να πάρεις τηλ. πρώτα τον γιατρό Κο.Μεταξά να συνεννοηθείς και μάλιστα γρήγορα γιατί είναι επείγον" και μου δίνει το νούμερο 2107235046...Παίρνω αμέσως και πρίν προλάβει να χτυπήσει...το σηκώνει μια κυρία λέγοντας "Ευαγγελισμός παρακαλώ" Μπράβο τύχη λέω έπιασα με την μία..(τρομάρα μου)..Ζητάω τον γιατρό Κο Μεταξά και ώς εκ θαύματος είναι δίπλα της και μου τον δίνει αμέσως...Για ποιόν ασθενή με ρωτάει..του λέω για την Ελένη Ποτήρη.....ΑΑΑ μάλιστα μου λέει,Λοιπόν η μητέρα σας χρειάζεται μόσχευμα και θα πρέπει αμέσως να πάτε Σκιάθου 84 στον 2ο όροφο στην Κα Παράσχου Αγγελική για να υπογράψετε τα χαρτιά της μεταμόσχευσης....Γιατρέ μου λέω έρχομαι από κει αμέσως..."Όχι ,μου λέει,εμείς εδώ δεν έχουμε μόσχευμα και κανόνισα να την πάνε στο Ρίο όπου εκεί θα γίνει και η επέμβαση.....Πάρτε αμέσως την Κα Παράσχου στο τηλ.2102018161 να κανονίσετε τα χαρτιά.....ΟΚ γιατρέ μου του λέω και κλείνω....(ψύλλοι στα αυτιά μου μπήκανε και λέω βρε δεν παίρνω την μάνα μου και από το κινητό μου να διασταυρώσω μην τυχόν και είναι απατεωνιά στην μέση)???Και παίρνω την μάνα μου από το κινητό μου στο κινητό της και ΩΩΩΩΩ!!!!
Η μάνα μου είναι μια χαρά ξαπλωμένη στο κρεβάτι της και βλέπει τηλεόραση .....
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ.....Παίρνω το 100 από το σταθερό μου και βγαίνουν πάλι "ΑΥΤΟΙ"....100 παρακαλώ μου λέει μια φωνή αλλά εγώ υποψιασμένος πια το κλείνω λέγοντας ότι θα πάρω αργότερα (αφού δεν άκουγα την γνωστή φασαρία του τηλ.κέντρου της αστυνομίας)...Κλείνω λοιπόν και παίρνω το 100 από το κινητό ...και βγαίνει το 100 μια χαρά "100 θέση 2 μου λέει η κοπέλα που απάντησε..της λέω την ιστορία και πράγματι μου λέει οτι η τακτική αυτή είναι συνηθισμένη με σκοπό να σου αποσπάσουν χρήματα....Τώρα που το σκέφτομαι πιο ψύχραιμα το μπλοκάρισμα του σταθερού μου τηλ.γίνεται εύκολα αν αυτός που πήρε με απόκρυψη δεν έκλεισε ποτέ το τηλ....έτσι ότι και αν έπαιρνα το σήκωνε ο ίδιος (έτσι εξηγείται και η ταχύτητα απάντησης )...Ευτυχώς δεν την πάτησα και για αυτό σας ενημερώνω....Στείλτε το παντού ...για να είναι όλοι υποψιασμένοι...Είδατε ότι μόλις είπα στον γιατρό "έρχομαι από κει αμέσως άλλαξε προορισμό και τη έστειλε στο Ρίο στην Πάτρα προφανώς για να κερδίσει χρόνο .....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ .....ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΣΟΧΗ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου