"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Γιάννης Βασιλακόπουλος : Μάχομαι για το καλό της πόλης

Οι απειλές δεν ακουμπούν τους καθαρούς
Του Γιάννη Βασιλακόπουλου
Από την ημέρα που το Press You έφερε στο φως το μνημόνιο Συνδιοίκησης του αίσχους δεν ακούω μονάχα τις απειλές των υποτιθέμενα θηγόμενων από τη συγκεκριμένη αποκάλυψη(και γράφω υποτιθέμενα διότι αφού το υπέγραψαν δε θα έπρεπε να θίγονται,η αν θίγονται δε θα έπρεπε να το έχουν υπογράψει).Γίνομαι και δέκτης του προβληματισμού οικείων και αγαπημένων μου προσώπων περί του αν φοβάμαι πιθανές "εξωθεσμικές αντιδράσεις"από την συνδημαρχιακή Τρόικα.

Μου λένε δηλαδή πως "ο Λανδράκης έχει θητεύσει στη νύχτα", μου τονίζουν πως ο Δήμαρχος της Κοινωνικής Μειοψηφίας, Κώστας Κόκκορης, μπορεί να διαχειριστεί παράτερα το κουμάντο που έχει. Και εγώ συνεχίζω όχι γιατί έχω άγνοια κινδύνου, εμμονές ή απροσμέτρητη βλακεία, αλλά διότι υπηρετώ τα ίδια ιδανικά τις ίδιες απαράλλαχτες αξίες με τον καιρό που ξεκίνησα τη δημοσιογραφία, κάπου 20 χρόνια πριν από σήμερα. Δεν έχω πλουτίσει από αυτό το συνάφι, δεν έχω μπεί σε υπόγειες συνα.λαγές, έχω μονάχα βοηθήσει κόσμο, απλούς ανθρώπους, κι αν  κάποτε έβλαψα κάποιους το έκανα αθέλητα και πάντως όχι ανεπανόρθωτα. Τη δημοσιογραφία τη βλέπω σαν πεδίο προσφοράς. Ως ηλίθιος οραματιστής θέλω να προσφέρω στους ανθρώπους, στην πόλη και στον τόπο μου. Όμως δε φοβάμαι γιατί ποτέ δεν τα πήρα από κανέναν υπόγεια, δεν έγινα μέλος καμιάς συναλλαγής. Έχουν λόγο να φοβούνται μόνο όσοι μπήκαν, και μάλιστα καθέξιν σ' αυτές τις εμετικές διαδικασίες. Ναι, πιστεύω ότι η Γλυφάδα έχασε που δεν έχει Δήμαρχο τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και πολύ περισσότερο καταστρέφεται στα χέρια της τρόικας της συναλλαγής. Δε μασάω όμως από απειλές διότι η αξιοπιστία όλων μας έχει κατά καιρούς ζυγισυεί και έχει διαχρονικά μετρηθεί. Το δε μέτωπο των Τροϊκανών έχασε την αξιοπιστία του από τον καιρό των παζαριών ακόμα για την νομή της εξουσίας. Αν ο κ.Κόκκορης είχε προοπτικές να γίνει καλός Δήμαρχος, φοράω αρκετά βαριά παντελόνια που θα το είχα παραδεχτεί. Αλλά η επιτυχημένη δημαρχιακή πορεία δεν επικυρώνεται ούτε με αγωγές ή απειλές και μυνήσεις μετλα από μια αποκάλυψη, ούτε με εν κρυπτώ παζάρια  μεταξύ αυτών που επιθυμούν να μεταβληθούν σε Πατρίκιοι. Η αλήθεια είναι πως περιμένω να δω μια σοβαρή αντίδραση με πολιτικά χαρακτηριστικά από την Τρόικα της εξουσίας. Προσδοκώ να δω τα όριά τους στη διάψευση της αλήθειας και στη μυθοποίηση μιας πλασματικής πλειοψηφίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου