"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΟΚ ΤΟΥ ΝΙΚ.ΤΣΑΡΟΥΧΑ ΑΠΟ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ" του κ.ΚΟΚΚΟΡΗ

πηγή  http://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=6&artid=1661

ΝΙΚ.ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ: Σας ανακοινώνω την απόφασή μου να παραιτηθώ από την "Επιτροπή Ποιότητας Ζωής" στην οποία με εξέλεξε το Δημοτικό Συμβούλιο Γλυφάδας, καθώς και την παραίτησή μου από την παράταξη της πλειοψηφίας ( ΔΥΝΑΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ) και την παραμονή μου στο δημοτικό Συμβούλιο ως "Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος".

Αυτό που μέρες τώρα υπέβοσκε στα δημοτικά πράγματα της Γλυφάδας, μετά τη δημοσιοποίηση του "Συμφωνητικού Συνδιοίκησης", σήμερα,  πήρε σάρκα και οστά με την επιστολή παραίτησης και ανεξαρτητοποίησης του πρ. Αντιδημάρχου και νυν Δημοτικού Συμβούλου της παράταξης του δημάρχου Κώστα Κόκκορη, κ. Νικηφόρου Τσαρούχα.

Με ένα πολιτικό κείμενο - επιστολή, κόλαφο θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε,  ο Νικηφόρος Τσαρούχας, ανάμεσα σε άλλα, αναφέρεται τόσο στο προαναφερθέν "
Συμφωνητικό" όσο και στο ότι, οι φερόμενοι "συνδιοικητές" (Λανδράκης, Παπαδόπουλος),αλλά και ο ίδιος ο δήμαρχος, στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου που έδωσε, δεν μπόρεσαν να δώσουν πειστικές εξηγήσεις.
Χαρακτηρίζει δε, ως "αχαρακτήριστη και ακατανόμαστη" την συμπεριφορά του Κώστα Κόκκορη απέναντι στους εκλεγμένους δημοτικούς του συμβούλους και τον κατηγορεί για ανασφάλεια, αυταρχισμό και συγκεντρωτισμό.

Η επιστολή η οποία κατατέθηκε σήμερα, όπως μας δήλωσε ο κ. Τσαρούχας, και την οποία μας κοινοποίησε, έχει ως ακολούθως:
Γλυφάδα 29-3-2011



Προς την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Γλυφάδας
κυρία Άννα Σάκκου

Αγαπητή κυρία πρόεδρε!

Με την παρούσα επιστολή σας ανακοινώνω την απόφασή μου να παραιτηθώ από την "Επιτροπή Ποιότητας Ζωής" στην οποία με εξέλεξε το Δημοτικό Συμβούλιο Γλυφάδας, καθώς και την παραίτησή μου από την παράταξη της πλειοψηφίας και την παραμονή μου στο δημοτικό Συμβούλιο ως "Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος".

Επειδή στην πολιτική μου διαδρομή στα κοινά της Γλυφάδας ποτέ μου δεν λειτούργησα ως απαθής παρατηρητής, αλλά ως στρατευμένος εκπρόσωπος των δημοτών μας, με την εντολή να αγωνιστώ για την αντιμετώπιση και λύση των προβλημάτων που τους απασχολούν, οι πολίτες της Γλυφάδας με τίμησαν και πάλι για πολλοστή φορά με την εμπιστοσύνη τους.

Κατά συνέπεια, ήμουν και είμαι έτοιμος να συνεισφέρω (με την εμπειρία μου, τις γνώσεις μου και την επιστημονική μου κατάρτιση, καθώς και με την μακρόχρονη διαδρομή μου και εμπειρία στα κοινά του Δήμου μας) τον καλύτερό μου εαυτό.

Γι' αυτό και προσήλθα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας 21-3-2011 και ψήφισα το Τεχνικό Πρόγραμμα και τον Προϋπολογισμό του έτους 2011 για να μην αφήσω τη Γλυφάδα έκθετη και να δώσω την ευκαιρία στη Δημοτική Αρχή να λειτουργήσει, αν και αυτός ο προϋπολογισμός και το τεχνικό πρόγραμμα σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στο πρόγραμμα που υποσχεθήκαμε και δεσμευτήκαμε απέναντι στους Γλυφαδιώτες και στους οποίους είμαστε υποχρεωμένοι όχι μόνο να απολογούμαστε καθημερινά αλλά και στη λήξη κάθε ημερολογιακού έτους.

Θα βρισκόμουν όμως εκτός πραγματικότητας αν δεν αναφερόμουν στο φορτισμένο πολιτικό κλίμα που επικρατεί μετά τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών τόσο στον ηλεκτρονικό όσο και στον αθηναϊκό τύπο, περί "Συμφωνητικού Συνδιοίκησης" των τότε υποψηφίων δημάρχων κ. κ. Κώστα Κόκκορη, Στέλιου Λανδράκη και Οδυσσέα Παπαδόπουλου.

Επειδή, οι φερόμενοι ως εμπλεκόμενοι δεν μπόρεσαν να δώσουν τις απαραίτητες και πειστικές απαντήσεις, δια των δημοσιευμάτων τους και της συνέντευξης τύπου του Δημάρχου στο συγκεκριμένο θέμα, δεν κατάφεραν δε να πείσουν όχι μόνο εμάς τους Δημοτικούς Συμβούλους, αλλά και πρωτίστως τους πολίτες. Άφησαν να αιωρείται στη δηλητηριασμένη πολιτική ατμόσφαιρα της πόλης μας το περιεχόμενο του φερόμενου Συμφωνητικού Συνδιοίκησης, η οποία αυτή ατμόσφαιρα επιτείνεται από τις επιλογές των προσώπων στα Δ.Σ. των Νομικών Προσώπων, της Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας Γκολφ της Νομικής Υπηρεσίας κλπ.

Εξάλλου, η αχαρακτήριστη και ακατανόμαστη συμπεριφορά του Δημάρχου απέναντι τόσο σε Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης, όσο και σ' εμένα προσωπικά που οφείλεται στην υπέρμετρη ανασφάλειά του, αλλά και η αυταρχική και συγκεντρωτική αντίληψή του για τον τρόπο άσκησης διοίκησης στο Δήμο και συμπεριφοράς του απέναντι στους Δημοτικούς Συμβούλους της μειοψηφίας, είναι αντίθετη τόσο με τις αρχές μου και τις δημοκρατικές μου αντιλήψεις όσο και με το μοντέλο εξουσίας που υποσχεθήκαμε στο λαό της Γλυφάδας.

Επειδή, στην πολιτική μου ζωή ποτέ δεν συμπορεύτηκα με τέτοιου είδους αντιλήψεις, βρέθηκα δε πολεμώντας αυτές στο απέναντι στρατόπεδο και μάλιστα σε χρόνια δίσεκτα για τον τόπο μας, θέλω ιδιαιτέρως να τονίσω ότι: η συστράτευσή μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού "Δυνατή Γλυφάδα" είχε και έχει ένα και μοναδικό σκοπό. Την ανιδιοτελή προσφορά μου στα κοινά της πόλης μας. Γι' αυτό το λόγο διαχωρίζω τη θέση μου από τέτοιου είδους πρακτικές και μεθοδεύσεις που θίγουν την τιμή και την υπόληψή μου.

Ως εκ τούτου, η παραίτησή μου από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής ως Διοικητικού Οργάνου, καθώς και η Ανεξαρτητοποίησή μου ως Δημοτικού Συμβούλου είναι οριστική και αμετάκλητη, διότι σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να συνδεθεί η συμμετοχή μου στα κοινά, με καθ' υπαγόρευση αποφάσεις, την προέλευση των οποίων αδυνατώ να ελέγξω.

Ευχαριστώ
Με τιμή

Νικηφόρος Τσαρούχας
Δημοτικός Σύμβουλος Γλυφάδας 

 

2 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Κ. ΤΣΑΡΟΥΧΑ..Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΕΝΤΙΜΟΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κ.Νικηφόρος Τσαρούχας μπορούσε να παραιτηθεί εμείς που ψηφίσαμε Κόκκορη για Δήμαρχο Γλυφάδας και μας εμφανίστηκε Λανδράκης για συνΔήμαρχος πως θα παραιτηθούμε απο Γλυφαδιώτες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή