"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Γύρισμα στο γιαπωνέζικο εστιατόριο, Hama, στη Γλυφάδα, είχαν το μεσημέρι του Σαββάτου οι «Real Housewives of Athens».

Γύρισμα στο γιαπωνέζικο εστιατόριο, Hama, που έχει ανοίξει ο γιος της Χριστίνας Παππά, Δημήτρης, στη Γλυφάδα, είχαν το μεσημέρι του Σαββάτου οι «Real Housewives of Athens».

Εκεί βρέθηκαν οι τηλεοπτικές κάμερες, βομβαρδίζοντας με ερωτήσεις τις έξι γυναίκες που αναστάτωσαν άθελά τους την ελληνική τηλεόραση μέσα σε μία νύχτα! Η Χριστίνα Παππά μίλησε στο Yupi.gr και απάντησε σε όλους εκείνους που την κατηγορούν το τελευταίο διάστημα.



«Για μένα ας λένε ό,τι θέλουν. Αν πιστεύουν ότι είμαι κακός άνθρωπος, δεν μπορώ να τους εμποδίσω. Το μόνο που μπορώ να πω είναι δεν έχω πειράξει ποτέ κανέναν στη ζωή μου. Δεν γεννήθηκα πλούσια, δεν έκλεψα τα χρήματα κανενός, έχω βοηθήσει και με έχουν βοηθήσει στη ζωή μου, δούλεψα πολύ, κέρδισα κάποια χρήματα, τα οποία όμως, καλώς ή κακώς, δεν έβαζα ποτέ στην άκρη.
Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν, όπως και εγώ με τη σειρά μου ούτε έχω κρίνει, ούτε έχω ζηλέψει κανέναν στη ζωή μου. Όταν όμως έρχονται δημοσιογράφοι έξω από το μαγαζί του γιου μου, που αποτελεί την πρώτη του επιχειρηματική προσπάθεια- και έχουμε βάλει όλα τα χρήματά μας σ' αυτό τον χώρο- και με ρωτάνε με ειρωνεία αν είναι προκλητικό στην εποχή που ζούμε να τρώει κανείς σούσι, το θεωρώ πρώτον γρουσουζιά για τη δουλειά του παιδιού μου και δεύτερον φοβερή υποκρισία, τη στιγμή που συμβαίνουν τόσα προκλητικά πράγματα γύρω μας και ξαφνικά μας πειράζουν έξι γυναίκες που παίζουν σε ένα σίριαλ χωρίς σενάριο. Με αυτή τη λογική, πρέπει να ρίξουμε στην πυρά όλες τις εκπομπές μαγειρικής- αφού ο κόσμος δεν έχει να φάει-, όλες τις σειρές που δείχνουν πλούσιους ανθρώπους σε επαύλεις - αφού υπάρχουν τόσοι άστεγοι γύρω μας- και όλες τις παρουσιάστριες που ντύνονται ακριβά μπροστά στο γυαλί- αφού ο κόσμος δεν έχει χρήματα να ψωνίσει ρούχα.

Όλοι όσοι εκτοξεύουν σήμερα βέλη θυμού επάνω μας δεν είδα να χρησιμοποιούν το τηλεοπτικό βήμα που έχουν, για να κάνουν κάτι αντίστοιχο προς εκείνους που έφεραν τη χώρα αυτή σε οικονομική κατάρρευση».
πηγες http://www.zougla.gr/
http://www.madata.gr/diafora/showbiz/95292.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου