"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Max Perry: Τα σοκολατάκια που ξεκίνησαν από τον Πειραιά και έγιναν εμμονή και επιχειρηματικό success story

Ενα εργαστήρι σε φτωχογειτονιές του Πειραιά έγινε η αρχή του θαύματος της σοκολάτας που οδήγησε σε ουρές πιστών γλυκατζίδων (εφοπλιστές έστελναν τους οδηγούς τους να περιμένουν για λίγα σοκολατάκια έγραφαν τα ρεπορτάζ τότε). Το Μax Perry σήμερα υπάρχει σχεδόν σε κάθε γειτονιά, οι σακούλες του με τα όμορφια μεγάλα κουτιά κυκλοφορουν παντού ανταγωνιζόμενες τις σακούλες γνωστού καταστήματος παιχνιδιών και οι σοκολάτες του έχουν εθίσει τους απανταχού Αθηναίους.Και βέβαια δεν κυριαρχούν μόνο τα σοκολοτάκια στη συλλογή του αλλά όλα τα γλυκά ωδή στη σοκολάτα.
Μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση που ξεκίνησε το 2005 κατόρθωσε να κάνει αυτό το επιχειρηματικό θαύμα μέσα σε μόλις 8 χρόνια. Από την πρώτη στιγμή το βάρος έπεσε στην χρήση της σοκολάτας με δεκάδες είδη από μικρά γλυκίσματα αραδιασμένα στους πάγκους να δημιουργούν πανικό. Τα καταστήματα στήθηκαν εξαρχής με τέτοιο τρόπο ώστε ο πελάτης να βλέπει τί γινεται ανά πάσα στιγμή στην κουζίνα, εκεί που προετοιμάζονται τα σοκολατάκια αλλά και τα μοναδικά γεμιστά τσουρέκια που στη συνέχεια κολυμπούν σε λιωμένη σοκολάτα, τα αφράτα εγγλέζικα κέικ και οι τούρτες που εξαφανίζονται σε χρόνο ρεκόρ. Δεν είναι τυχαίο να συναντά κανείς περαστικούς να στέκονται έξω από τη βιτρίνα και να βλέπουν τους υπαλλήλους να λιώνουν σοκολάτες σε τεράστια μπολ, να χτυπούν μείγματα σε μεγάλους κάδους και να στολίζουν με τα κορνέ τους τις δημιουργίες τους.
To Fashion Pastry Project
Η αγάπη και το πάθος της Max Perry προς τη σοκολάτα, η επιμονή της για την τελειότητα σε συνεργασία με την ALLY, εταιρεία PR & Marketing στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας, την οδήγησε στη δημιουργία μιας μοναδικής καινοτομίας για τα ελληνικά δεδομένα συνεργασίας.

Την ιδέα αυτή εγακινίασε ένα από πιο τα γνωστά brands της ελληνικής μόδας, ο οίκος Parthenis, ο οποίος με επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 40 χρόνια (από το 1970) στο χώρο της μόδας, και επαγγελματική καταξίωση στην Ελλάδα και το εξωτερικό, δημιουργεί με την ανατρεπτική ματιά της μόδας μια ξεχωριστή σοκολατένια Βoutique.

Πηγή:  www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου