"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Οδυσσέας Παπαδόπoυλος προς Glyfada News

Επιστολή του  κ. Οδ.Παπαδόπουλου στο Glyfada News (email 4 Ιουνίου)
'Αγαπητέ φίλε τής μονόπλευρης δημοσιογραφίας έχω νά δηλώσω τά εξής: Κατανοώ τήν αγωνία καί πίκρα καθώς καί τήν έλλειψη τής ψυχραιμίας του φίλους σας κ. Βαρβιτσιώτη. Θά έπρεπε όμως νά υπάρχει καί λίγη αξιοπρέπεια άπό πλευράς του καί νά πάψει νά συμπεριφέρεται μέ απρέπεια καί νά κάνει μικροπρέπειες.
 Θέλω νά σάς δηλώσω ότι αυτοί οί Γκεμπελικοί μέθοδοι έχουν τελειώση καθώσ  καί όλες αυτές τις διεστραυλώσεις θά πρέπει κάποτε νά νά παύσουν νά τις αναπαράγουν. Εγώ αναφέρθηκα στόν μισθό μου ότι δέν τόν λαμβάνω καί ότι υπηρετώ ανιδιωτελώς τόν Δήμο Γλυφάδας.
 Όσων δέ αναφορά τό Νοσοκομείο τό υπηρέτησα μέ πάθος καί μέ αγάπη στόν ασθενή καί ουδέποτε έχω πάρει ούτε ένα ευρώ από κανέναν. Σάς πείραξε φαίνεται τό γεγονός ότι άν θά ήμουν ιδιώτης ιατρός τό κάθε χειρουργείο μου θά στοίχιζε τούλάχιστον 2 εώς 3 χιλιάδες ευρώ; Δέν θέλησα νά ακολουθήσω τόν δρόμο αυτόν καί έτσι υπηρετώ κάθε ταλαίπορο καί εγκατελειμένο.
 Σάς ευχαριστώ γιά τήν φιλοξενεία σάς καί είμαι στήν διάθεσης γιά ότι δήποτε χρειαστείται.'
(Η επιστολή έχει δημοσιευτεί αυτούσια και τα όποια ορθογραφικά  λαθάκια είναι του κ. Οδ. Παπαδόπουλου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου